Gematigd blij nog wil ik hier toch kwijt,dat ik na mijn miskraam van 27 januari nu weer zwanger ben. Felicitaties zijn leuk,maar duimen,bidden,kaarsjes branden of iets anders waarvan jullie denken dat het helpt nog leuker.Dat het deze keer wel goed blijft gaan.
Gefeliciteerd, we lopen gelijk op met 4 weken zwanger zijn. Blijf positief dat deze zwangerschap wel goed blijft gaan, Bij hoeveel weken ging het toen mis? Zal natuurlijk een gevoel bij je zijn wat als ... Maar probeer te ontspannen en geniet er van
hej hoi, gefeliciteerd meid! we gaan hier voor je duimen dat het dit keer wel goed mag gaan . en heb ook een hoefijzer van ons paard voor je rechtop gezet zodat het "geluk" er in blijft zitten (tot de tijd rijp is ) geniet er lekker van groetjes Diana (sep. 2009 mamma)
@Gerritsen het ging met 7 weken mis....dus dat is over 3 weken.....tot die tijd vind ik het extra spannend en daarna vast ook nog wel,maar als ik eenmaal die 7 weken voorbij ben... @Brusje..............ik ken je nog wel uit het septembertopic Wat lief dat je helemaal hier voor me komt duimen en van dat hoefijzer...was er gister helemaal emotioneel van,maar dat zullen ook de hormonen wel wezen
Het is bij die ene keer bloedverlies gebleven en na een paar dagen zonder bloedverlies toch maar een verloskundige gebeld....en die denkt dat het nog goed zit.....heb 22 april mijn 1e echo.Ik ben nu al 6 dagen zonder bloed en test nog heel erg positief.Het blijft eng en heb pas de 22e meer zekerheid,maar er is nog hoop.
Hartelijk gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws Ik wens je een fijne, onbezorgde en gezonde zwangerschap toe... al nieuwsgierig wie er in je buikje zit?! Groetjes Ingeltje
Dankjewel Ingeltje Ik kan me nog niet zo goed voorstellen dat er een kindje in mijn buik groeit. Maar ik ben wel erg benieuwd idd.
Oh Suzanne wat leuk dat je zwanger bent! Wel erg spannend zo te lezen, ik duim voor je dat het goed blijft gaan meid. Veel succes en sterkte met wachten tot de 22e! Liefs Twinkle (sept 2009 mama)
Nog 2 dagen, voel je je wel goed? Heb je het gevoel dat je zwanger bent? Ik hoop het echt voor je! Hier gaat alles goed, kleintje groeit goed en mijn buikje wordt ook steeds meer zichtbaar. Heel veel succes en sterkte met afwachten tot woensdag meid!
@Twinkle.....ik voel me vreselijk zwanger.....ben echt heel misselijk...kan helemaal niks meer.Echt niet grappig meer.Je leest hier alleen van die nare verhalen over wel misselijk en dat het toch mis is,dat ik de echo nog wel een beetje eng vind.Maar het lijkt er iig op dat ik nog heel erg zwanger ben. Leuk al een buikje!Ik had gelijk in je fotoalbum gekeken,maar daar stond niks Groetjes!