Hoi allemaal, Hier een nieuwkomer op het forum en begonnen met de eerste ovulatie testen om zicht te krijgen op wanneer ik mijn eisprong heb. Ik krijg bij de testen geen dikke streep maar wel een penstreep die duidelijk is en een iets vager overig gedeelte van de streep (hopelijk leg ik het duidelijk uit), de lijn was gister wel even donker als de controle streep, was dit mijn piek of moeten de lijnen dan even dik zijn? Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen
Bij mijn tests waren de lijnen ook dun, Ze liepen wel dikker uit maar in een vagere kleur meest van de tijd. Ik ben zelf de eerste keer met deze tests bezig. Dus kan je voor de rest niet veel zeggen. Ik had wel ook een foto gepost gisteren, daar zeiden ze op dat ik op mijn piek zat. En die strepen waren ook wel vetter en donkerder. Meer "homogeen" zal ik maar zeggen dan de testen ervoor en die van vandaag. Ik hoop dat je hier iets aan hebt... Groetjes
Ik heb de testen van de action, opzich prima testen! Ik heb soms ook dat de streep onduidelijk is hoor!