Hallo meiden, Mijn vriendin heeft vanmiddag een test gedaan. Ze moet pas zaterdag ongesteld worden maar kon niet wachten. Zij ziet een plusje. Ik ook, denk ik. Wat zien jullie? Dank je wel voor het turen.
Ik zie ook wat! Maar ik moet zeggen dat ik erg veel fout positieve testen heb gezien met die blauwe lijntjes. Sowieso over een paar dagen nog eens testen en 't liefst met een roze testje We gaan duimen!!
Ik vind het nog veel te vroeg om te gaan testen als ze zaterdag pas ongesteld moet worden. Ik weet dat het allemaal heel spannend is, ik heb ook lang geleden in die fase gezeten, maar ik zou toch echt wachten met testen tot de NOD er is, dat is al vroeg genoeg. Ik zie wel een heel lichte gloed maar reken nog nergens op. Kan ook een indrooglijntje zijn.
Hij stond er binnen de 2 minuten zei ze. Ze appt me net dat dat hele lichte lijntje nu weg is?!? Wat kan dat dan betekenen? Ik heb zelf altijd pas getest op/na mijn nod en dat waren altijd duidelijke streepjes.
Ik zie hem op zich wel, maar ik heb geen ervaring met deze testen, dus ik weet niet hoe ze zich gedragen.
Ik vind dit ook geen fijne testen. Dat baseer ik op wat ik hier langs zie komen en helaas tref ik regelmatig valse streepjes op deze testen aan. Beter zijn die van 2 voor 5 euro van kruidvat.
Ik ben niet zo'n fan van die plus testen sorry.. Vind het rottige testen om wat in te zien vooral zo vroeg, waarin de streep nog zo minimaal is. Maar ik denk dat ik wel wat zie.. Maar even tot na zaterdag wachten of dr menstruatie uitblijft en nieuwe test doen (beter is de 'normale' test en niet de plus test zoals ik hem noem)
Ze heeft vanmiddag de 2 voor 5 test gedaan. En die gaf met zeer waterige urine al een heel licht streepje. Ze is dus zwanger en getest 4 dagen voor nod. Hoop voor haar dat het blijft zitten. Ze heeft 2 maanden terug helaas met 6 weekjes een miskraam gehad. Bedankt voor het turen.