Lage rugpijn..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lovebabys, 13 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    ik ben nu aan het einde van de eerste ronde en het is allemaal erg spannend. maar wou vragen is lage rugpijn ook een van de symptomen?? het is namelijk zo dat ik nu bezig ben met zwanger raken en dat gaat een beetje moeilijk omdat ik een onregelmatige cyclus heb. Maar ik ben nu dus aan het einde van ronde 1 en voel me best duizelig en heb last van lage rugpijn. maar durf nog geen test te doen:)

2. lisje20

lisje20 Actief lid

28 mrt 2008
    121
    0
    0
    almere
    het zijn symptomen van ongi en kan ook bij een zwangerschap maar zou er niet teveel aan denken want dat maakt de symptomen alleen maar erger en helemaal als je pas in de 1e ronde zit kan zo'n teleurstelling zijn als je toch weer ongi wordt

3. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw

Oke bedankt voor je reactie, hoe moet ik nu eigelijk weten wanneer ik echt vruchtbaar ben? ik heb geen regelmatige cyclus??

4. lisje20

lisje20 Actief lid

28 mrt 2008
    121
    0
    0
    almere
    als ik jou was zou ik zowiezo elke maand opschrijven hoelang het duurt voordat je ongi wordt en je kan via internet van die ovuluatietestjes kopen en dan bijvoorbeeld vanaf 10 dagen nadat je ongi bent geworden elke ochtend zo'n testje doen en als je dan 2 streepjes krijgt dan komt je ei eraan en dan wordt je testje elke dag donkerder tot je ei en na je ei is ie weer 1 streep je kan ook elke ochtend voordat je opstaat je temperatuur opnemen en zodra je temp ineens omhoog gaat dan komt je ei eraan en gewoon zowiezo als het kan en als jullie willen om de dag er tegen aan ;)

5. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Bedankt, ik zal er een kopen.. Ik hou jullie op de hoogte.. Spannend!!

6. lisje20

lisje20 Actief lid

28 mrt 2008
    121
    0
    0
    almere
    graag gedaan ik hou het in de gaten;)

Deel Deze Pagina