Ik las ergens een recatie dat deze zon niet zo sterk is FOUT!!! juist deze zon is heel sterk, en zou me dus maar goed insmeren maar zoals al vaker geschreven is dat moet je altijd zwanger of niet Ik ben ook echt een zon aanbidder en lig het liefst van smorgens tot einde middag in de zon. Ga daarom nu ook gewoon de zon in, iedereen vindt mij wit in mijn gezicht dus daar moet natuurlijk wat aan gebeuren . FF een factor op en bakken maar . Ik kijk nu uiteraard wel meer uit en ga niet van smorgens tot smiddags liggen bakken, maar een kleurtje op mijn gezicht, armen en benen zou wel lekker zijn
Wij mogen best genieten van het zonnetje! Ik heb gister ook in de zon gezeten. Echt bakken zou ik nu zelf niet doen maar dat komt omdat ik het zelf zo snel warm heb nu.
Ach jawel joh, ik smeer zelf met normale factor 8/12 oid. Is vorige keren ook goed gegaan, gewoon een beetje in de gaten houden.
Weet niet of t mag(reclame) maar deze is echt fijn. Ik gebruik de dagcreme er al van, zit iets in tegen de (zwangerschaps)pukkeltjes en nu deze sunblock variant erg fijn en niet zo duur. Ik heb een erg gevoelige huid voor pigmentvlekken, dus ter voorkoming. La Roche Posay Anthelios Fluide Extreme spf 50 La Roche-Posay Anthelios Extreme Fluide spf 50 voorkomt zon intolerantie, algemeen bekend als zonne-allergie. Ook voorkomt Anthelios fluide spf 50 geneesmiddel-geïnduceerde fotosensibiliteit, zwangerschapsmasker en pigmentvlekken. Beschermt tegen vroegtijdige huidveroudering en lange termijn celbeschadiging.
Ik had voor mijn zwangerschap al wel eens last van ophopend pigment in mijn gezicht, wat vergelijkbaar is met zwangerschapsmasker. Ik smeer onder mijn beschermingsfactor een creme van Clinique. Deze gaat pigmentophopingen tegen en haalt weg waar ze al zitten. http://www.clinique.nl/cms/product/franchise/skincare_uneven_skin_tone_mpp.tmpl?cm_mmc=PaidSearch-_--_-Anti-tache-_-dark%20spot%20corrector Dus voor degene die hier al last van hebben is dit echt een aanrader! Verder zou ik zeggen; lekker genieten van de zon
Vorig jaar enorm naar opzoek geweest, was moeilijk verkrijgbaar, nu geloof ik bij douglas wel. Maar vind t errug duur.
Ikzelf verbrand niet zo snel, dus ik gebruik een lage factor, maar nu ik zwanger ben, heb ik sowieso mijn zonnebril op (ook bij niet-zwanger trouwens) en zorg dat mijn hoofd in de schaduw is....ik heb lekker genoten van het zonnetje buiten hoor!
Oke ik ben heel fout, ik smeer me nooit in. Heb ik 1 keer met verbrande moeten verkopen, in Kenia, niet zo heel slim. Maar nu lig ik ook in bikini heerlijk in de zon te genieten, buik kan gewoon in de zon, ook later in de zwangerschap. Als je snel verbrand natuurlijk wel smeren!
In er ervaring: Ik heb niet liggen bakken, factor 50 op, masker gekregen en dat is nooit meer weggegaan. Dus ondank wat velen hier zeggen, kun je met smeren en voorzichtig doen TOCH een masker krijgen en nee dat gaat meestal niet meer weg. Ik heb een vlek bij mijn oog, is niet zo erg, maar het kan erger dus wees voorzichtig.
Ik heb om mijn arm een grote pigmentvlek (20*3), en op mijn bovenbeen een kleine (1*1). Is dus al een groter risico op een zwangerschapsmasker. Mijn moeder heeft sinds d'r zwangerschappen ook een paar vlekken in haar gezicht die niet meer weggaan. Niet heel groot en niet heel storend, maar toch. Aangezien het erfelijk kan zijn, pas ik dus maar dubbel op. Gezicht insmeren met factor 50 en in de zon een pet op. Maar ik probeer toch om een beetje uit de zon te blijven.
Mijn moeder heeft tijdens dr eerste zwangerschap wel eenmasker gekregen maar tijdens de andere twee niet Dus als je eerste zwangerschap niet tot masker heeft geleid wil dat ook niet zeggen dar je het in een volgende niet kan krijgen
Je kan een zwangerschapsmasker ook krijgen terwijl je niet met je gezicht in de zon zit. Net als dat je die bruine lijn op je buik kunt krijgen zonder ooit je buik in de zon te hebben. Het heeft te maken met dat sommige plekken meer pigment bevatten of gaan bevatten. Dus kijk sowieso goed uit in de zon, niet alleen met je hoofd!
lees ik het goed dat jullie met factor 50 nog bruin worden? Ik was 2 jaar geleden in juli in spanje en omdat ik snel verbrand gesmeerd met factor 50, maar ik kwam spierwit terug hoor
Ik heb tijdens de zwangerschap van mijn oudste lelijke vlekken op mijn kin gekregen van de zon. En dat terwijl ik niet eens ben gaan zonnen, maar gewoon zonder me in te smeren in de zon heb gelopen. Die vlekken zijn pas sinds een jaar weg en mijn zoon is inmiddels 4,5. Dus ik zou er wel rekening mee houden dat je dit ook kunt krijgen. En geloof me, dat wil je echt niet hoor! Goed insmeren zou ik in elk geval doen.
mijn zusje werkte bij ici paris xl, dus kreeg korting op korting. Maar hijs vrij prijzig inderdaad, tubetje zoals afgebeeld is geloof ik 58 euro. Heb het er wel voor over, maar kan me voorstellen dat niet iedereen dat heeft
Ik durf niet eens meer in de zon.. heb afgelopen Zondag van 3 tot 7 in de tuin gezeten bij een vriendin, heb me 3keer ingesmeerd met zonnebrandcreme (wel lage factor 15) en toen ik savonds naar huis ging kreeg ik al rode vlekken in m'n gezicht, hoop dat het 'gewoon' verbrand is en dat het gauw weer weggaat. Maar ben bang dat het zwangerschapsmasker is en niet meer weggaat. Heb vandaag de DoktersAssistante gebeld en die adviseerde me om uit de zon te blijven en om een hogere factor te gebruiken en als het na morgen niet minder word dat ik terug moet bellen, kan ook zonneallergie zijn. Dus ben benieuwd.
Ik ben ook een echte zon liefhebster, dus dan toch maar duurdere zonnebrand aangeschaft. Ik kan echt niet de hele zomer uit de zon blijven hoor Hoewel ik bijna niet verbrand heb ik een gezichtszonnebrand factor 30 gekocht van Clinique. Van hetzelfde merk ook een body zonnebrand maar dan factor 40. Normaal gebruik ik een veel lagere factor. En zon niet sterk nu???? Ik vind juist dat ik nu sneller bruin word dan zomers, nu merk je er niet zoveel van omdat hij minder warm is, maar vergis je niet!!
Nou pfff hier mag ik afwachten of ik heb een zwangerschapsmasker of me zonnebril staat extreem in me gezicht. Maar de zonnebril trekt niet weg. De zon vermijden zal niet gaan moet toch 2 kids heen en weer halen van school smeer me gezicht iin met factor 40 dus mag nu afwachten. Hoop maar dat het me zonnebril is en het snel bijtrekt!
Ik moest me sowieso al goed insmeren om niet te verbranden en nu doe ik het zeker. Ik heb zaterdag bij een vriendin in de zon gezeten zonder te smeren en gelijk rode armen. Dus nu steevast factor 30, zelfs al zal ik maar heel kort in de zon zijn. Ik wil liever niet verbranden en zeker nu niet. Voor de rest zal ik de zon niet schuwen, maar wel wat voorzichtiger zijn. Ik hoef niet zo nodig een mooi, bruin velletje dus gaan liggen bakken zul je mij niet zien doen. Kan ik trouwens niet eens: heb er het geduld niet voor