Dus wij mogen niet genieten van het zonnetje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door celinac, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. celinac

celinac Actief lid

18 okt 2011
    289
    0
    0
    Wow wat een reacties! Hahaha :D
    Thanks ladies!
    Ik zal me maar gwn insmeren met een iets lager factortje dan 50 (ik moet echt een beetje bruiner worden hihi) en hopen dat het goed komt! Het is idd even een kwestie van je huid in de gaten houden, hoe je gezicht er na 1 (half) dagje zon eruit ziet.. thnx!!

2. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    ik heb vorige week elke dag een uurtje in de zon gezeten en dat ging prima, ben lekker bruin geworden;) maar nu ging ik zondag in de zon en kreeg ineens allemaal rode bultjes, uitslag. Zonne allergie. De roodheid is minder geworden maar de bultjes zijn niet weg, zit op me armen en me nek helemaal vol. wat kan ik hieraan doen? Ik zit niet meer in de zon nu...maar wat kan ik er aan doen zodat me huid rustiger word en de bultjes verdwijnen? Ik heb overigens wel vaker van zonne allergie in de zomer als ik lig te zonnen. graag hoor ik van jullie;)

3. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo hier ook maar eens even zonnebrandcreme gehaald factor 30, normaal gebruik ik het niet tot nauwelijks en een vrij lage factor, maar door even in de zon te hebben gelopen had ik al een licht pigment vlekje in me gezicht, dus hier maar lekker smeren met 30 en zonnen heb ik nu toch geen behoefte aan.. maargoed, door in de zon lopen bereik je hetzelfde dus ik ben wel voorzichtig

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Verkoelende creme opsmeren??? :(
    Mijn man heeft ook last gehad van zonne-allegie en gebruikt nu voor het zonnen, PizBuin Allergy. Met deze zonnebrand heeft hij er minder tot geen last van.

Deel Deze Pagina