He meiden, Ik ben hier al een tijdje niet geweest. Ik wilde wat rust in mijn hoofd en lijf en had het gevoel dat ik dat op deze manier niet kreeg. Dus daarom heb ik even pauze genomen. Wij zijn (al) 11 maanden bezig geweest, tot grote wanhoop van ons beiden. Vorige maand bij de HA geweest, gezegd dat we een jaar bezig zijn en een afspraak gemaakt bij de gyn voor 21 april. Nu wilden we er tot die tijd niet meer echt mee bezig zijn, voor zover dat kan... Niet (te veel) rekenen en op commando aan het klussen. Maar ik voelde ineens mijn eisprong en wilde er toch voor gaan. Nu hebben we de afgelopen maand dus maar 1x geklust op het goede moment. Afgelopen woensdag moest ik ongi worden... Niets te bekennen. Gewacht tot vrijdag, want ik heb eerder gehad dat het ineens 2 dagen langer duurde. Vrijdag nog niet ongi. Zaterdagochtend getest en wat denk je: ZWANGER! Ik ben zo blij!!! Het voelt heel raar: ik voel namelijk weinig tot niets concreets, maar de testen waren alle 3 helemaal knal! Echt geweldig! Ik ben 8 december uitgeteld, ben nu 4 weken en 4 dagen...! Ieieie! Dus meiden, ik wil jullie allemaal een hart onder de riem steken: hou vol! Probeer de rust te zoeken (al heb ik die denk ik nooit echt gevonden...) en ga desnoods naar de HA. Dat heeft ons wel enigsinds wat rust gegeven. Dus allemaal heel veel sterkte en alle geluk!!! Liefs jois
he meis ik wil je aller eerst even feliciteren met je zwangerschap end at je maar een mooie kleine mag krijgen . over 8 maandjes.. hier zijn we al 14 rondes bezig en 11 maanden ... maar mijn hoop net als die van jou is een beetje weggevaren .. nog 1 keer : GEFELICITEERDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Dankjewel Lovepeet..! Ik ben echt niet vergeten hoe ik me al die maanden heb gevoeld. Dus ik leef echt met je mee..! Hou vol meid!! Zie ik nou goed in je handtekening dat je een streepje hebt gespot?
Meis, wat super!! GEFELICITEERD en ga er van genieten. Wat waren je kwaaltjes? Of heb je helemaal niks gevoeld?Dan moet het echt zon grote verrrassing voor je zijn geweest! Kus Femke
ten eerste super gefliciteerd (had ik volgens mij in een ander topis ook al gedaan ) Maar ten 2e... wat lief van je dat je er zo over denkt naar de meiden waar t nog niet bij lukt Maar onze tijd komt nog wel Maar geniet lekker van je zwangerschap!!! Dat verdien je
Ooh meiden dankjewel! Jullie tijd komt echt.. daar ga ik voor duimen! @ LaFemme: Ik had geen echt duidelijke kwaaltjes. Ik voelde elke maand wel weer wat nieuws, dus daar wilde ik niet meer op letten. Maar achteraf kan ik wel wat dingen plaatsen: Ik had al 1,5 week op en af hoofdpijn (heb ik bijna nooit). Heb een pijnlijk linkerborst (maar heb ik altijd wel). En heb weer wat sneller last van mijn rug, maar dat is altijd wel een zwakke plek. Dus... het enige waarom ik getest heb is omdat ik overtijd was..! Succes meiden!
allereerst van harte gefeliciteerd!!!! wij waren ook 14 maanden bezig en lukte ook maar niet :x ook een afspraak gemaakt bij de gyn die ik later die maand weer kon afbellen omdat ik zwanger bleek te zijn precies 1jaar geleden! ik was uitgerekend op 7 decermber 2009 en op 29 november is ons lieve meisje geboren heel veel succes met je zwangerschap en geniet er vooral veel van
Gefeliciteerd!! Geniet van een mooie zwangerschap.. en al die dames die al zolang bezig zijn; Heel veel succes.. Ben net aan het idee aan het wennen de pil de deur uit te doen dus kan nergens over mee praten, maar het lijkt me heel teleurstellend als het zolang niet lukt.. xx
Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes! Het is nog heel onwerkelijk..! Maar ik blijf aan jullie denken hoor!
H! Jois, Een ontzettend dikke Proficiat, en wat een leuk paaskadootje. Ben er maar blij om, dat je niet de MMM in hoeft. LIEFS...