Zouden jullie me aub willen helpen met het maken van een kerst en nieuwjaar gedichtje? Ik zou graag iets op de kaartjes zetten zodat het net lijkt alsof mijn zoontje het "zegt".
Kest fees einelijk is he so fer de kesboom wor vesied en de ligjes bjande hier kest wat is het een leuk fees en van de geselligheid he mees met mama, papa en familie is het dan fees Zoiets?
Begon me al af te vragen of ik het wel duidelijk had neergezet, niet dus! Bedoel een gedichtje, in volwassen taal, maar alsof het van mijn zoontje komt. Bv. Het is mijn eerste kerst en wil jullie allemaal vrolijke kerstgroetjes sturen (zoiets maar dan beter!)
hahaha het was ook maar een grapje hoor Mijn eerste kerst Eindelijk is het zo ver Ik heb de kerstboom versiert en het daarbij uitgegierd Van de gezelligheid hou ik het meest Met mama papa en de familie wordt het vast een heerlijk feest
Misschien zoiets? Mijn papa en mijn mama zijn heel erg blij, Want deze kerst ben ik er voor de eerste keer bij. Dit wordt hopelijk een kerst om nooit meer te vergeten, Dat wilde ik je even laten weten. Ook wil ik je graag vertellen op mijn manier, Alvast fijne dagen en voor 2011 heel veel plezier.
Deze vind ik heel leuk! Dank je (papa zal ik wel moeten weglaten, die is niet meer in beeld) @Devilschase: Jij ook bedankt voor de moeite, vind het ook een leuk gedichtje ga hem ook opschrijven.