Ik zou net ff internet bankieren en nu zag ik dat de site helemaal veranderd is en durf eigenlijk niet in te loggen.. Voor t zelfde halen ze mijn rekening leeg omdat het is veranderd door mensen met kwade bedoelingen.. Hoe kom ik er nou achter of abn amro dit zelf gedaan heeft of mensen met minder goede bedoelingen?? Groetjes Gerdatjuh
Zit wel goed hoor ik heb gewoon ingelogd vanmiddag dr staat een slotje voor en voor de rest is het helemaal hetzelfde niks anders aan
Je kunt u ook "snelbankieren" via de site vd ABN (net als via mobielbankieren). Dit is gedaan op verzoek van vele klanten. Is ook mail geweest naar alle klanten dan dit aangepast zou worden....
ze hebben mijn mailadres blijkbaar niet bij de bank, heb geen bericht gehad namelijk.. maakt verder ook niet uit, maar je hoort tegenwoordig zulke rare verhalen over internet bankieren.. mobielbankieren doe ik niet aan, gaat prima zo via internet..
Klopt hoor, ik heb via de post een brief gekregen. Het is ook al weken aangekondigd op online banking, op de startpagina. Heb zelf nog niet gekeken, ga ik straks even doen.