Hadden jullie bijwerkingen bij gonal f en/of cetrotide en welke?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Jille, Aug 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jille

Jille Bekend lid

Aug 26, 2007
    669
    0
    0
    Dag dames,

Sinds afgelopen zaterdag ben ik begonnen met gonal f en vanaf morgen komt daar cetrotide bij.
    De vorige icsi deden we met lucrin en gonal f. Van de lucrin kreeg ik toen zeer extreme bijwerkingen: erg depressief, heel labiel, boos, huilen alles tegelijk. Toen de gonal f erbij kwam, kwam ik wat meer in balans.

Nu krijg ik dus een ander schema zonder lucrin (dat was de boosdoener). Ben nu begonnen met gonal f en merk dat ik meer moe ben en dan meestal tussen 16.00 en 17.30 daarna zakt het weer een beetje. Op dit tijdstip wordt ik ook wat somberder, maar dat zakt daarna ook weer. Gek he?!

Hebben jullie ook bijwerkingen en welke en is er iemand die ook cetrotide spoot en mogelijk wat bijwerkingen kreeg. Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.

Groeten
    Jille

2. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,811
    4,453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik word altijd een vreselijk monster van die rommel :););)
    Hoort er dus bij, want eigenlijk iedereen heeft dit.

Net als moeheid en nog meer van die mindere gezelligheid.

Van de Cetrotide weet ik niet wat voor bijwerkingen ik had. Van de stimulatiemiddelen was ik al zo labiel als de pest. Volgens mij heeft de Cetrotide me niet meer of minder labiel gemaakt. Cetrotide spuit je ook maar enkele dagen en dan zit je al op je top van hormoonrommel.

3. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,138
    113
    Happyland
    Nope, geen bijwerkingen.Die moeheid lijkt mij niet noodzakelijk daarvan komen, maar meer door de stress die je hebt tijdens zo'n poging.
    Serieuze bijwerkingen had ik wel met decapeptyl, maar dat is weer andere rommel.

4. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Nee van de Gonalf geen bijwerkingen, is héél zuiver spul dus ik denk idd dat je moeheid van iets anders komt, waarschijnlijk stress, want onderschat dat niet...Heel veel succes met spuiten en straks de rest!

Share This Page