DUSSELPUSSELBABES2010 Bekijk bijlage 47454 AFSPRAKEN januari/februari Zara: rustronde Maartje: 11 februari endocrinloog Loutjelou: 23 februari start TESE Loesie: 1/2 februari starten met ICSI 3! NOD/TESTEN Klingel: 6 februari uitslag bloedtest; NOD 7 februari Sikki: 11 februari testen ZWANGER!! Silvia: uitgerekend op 6 juni 2010 van tweeling (j/m) Pat: uitgerekend op 16 juni 2010 EX-DUSSELBABES Ingemoppie: nu orrienteren op Belgie/Spanje ivm ECD
Loesie, Cetrotide kun je gewoon hetzelfde spuiten als alle andere spuiten. Ik heb tot nu toe zo'n beetje alles al gehad. Puregon, Menopur, Decapeptyl, Orgalutran en Cetrotide en alles altijd op dezelfde manier gespoten. Niet te druk maken!!!
Dank u Sikkie...ben nogal een stresskip, maar nu ben ik weer gerustgesteld...heb je weleens teruggezogen dan, om te zien of er bloed bij zat?! Of begin je daar nie aan, haha! Leuke banner heb je!!!! Nog maar 13 dagen!!!
DUSSELPUSSELBABES2010 AFSPRAKEN januari/februari Loesie: 1/2 februari starten met ICSI 3! Maartje: 11 februari endocrinloog Maartje: 12 februari date met dokter S. Maartje: ongeveer 20 februari start IVF Loutjelou: 23 februari start TESE Zara: rustronde NOD/TESTEN Klingel: 6 februari uitslag bloedtest; NOD 7 februari Sikki: 11 februari testen ZWANGER!! Silvia: uitgerekend op 6 juni 2010 van tweeling (j/m) Pat: uitgerekend op 16 juni 2010 EX-DUSSELBABES Ingemoppie: nu orrienteren op Belgie/Spanje ivm ECD
Even snel; Daar ben ik dan...het was echt super, ons meisje doet het heel goed!! Lag overal precies mee op het gemiddelde, wij zijn helemaal in de wolken... Morgen ga ik weer op jullie reageren, maar Sikki je speech was erg mooi!!
Oh Pat, wat heeeeeerlijk!!! Geniet er van meid! Enne, had ik het goed he Als ik het nou ook eens zo goed bij mezelf zou kunnen voorspellen... Loesie, heb nooit eerst opgezogen. Ik deed altijd aan snel erin jassen en snel er weer uit Soms kwam er daarna wel wat bloed mee.
@Pat:Leeeeuuuukkkk!!!!!Gefeliciteerd! @Sikki: Ik wil die clusterbom wel eens zien. @Loesie: Ik doe altijd ff eerst opzuigen, just to be sure.. Voor de 1e keer moet je er wel ff een kwartiertje ofzo vooruit trekken, het is nogal een bouwpakket.maar geen bijwerkingen (tenminste niet bij mij) Ik doe ook altijd eerst ff een ijsklontje op m'n buik, dat verdooft supergoed. ps, willen jullie niet zoveel ouwehoeren? Ik kan het gewoon niet bijhouden.Er bestaan nl ook mensen die gewoon moeten werken. Vielen dank.
DUSSELPUSSELBABES2010 Bekijk bijlage 47508 AFSPRAKEN januari/februari Loesie: 1/2 februari starten met ICSI 3! Maartje: 11 februari endocrinloog Maartje: 12 februari date met dokter S. Maartje: ongeveer 20 februari start IVF Loutjelou: 23 februari start TESE Zara: rustronde NOD/TESTEN Klingel: 6 februari uitslag bloedtest; NOD 7 februari Sikki: 11 februari testen ZWANGER!! Silvia: uitgerekend op 6 juni 2010 van tweeling (j/m) Pat: uitgerekend op 16 juni 2010 van een meisje EX-DUSSELBABES Ingemoppie: nu orrienteren op Belgie/Spanje ivm ECD
@pat: wat onwijs leukkk! een meisje! *huil* ! superrrrr! gaaf he, nu kunnen jullie gaan nadenken over alleen nog maar meisjesnamendingen! @loutje: goesooo! @loesie: bijna! je moet dan nog die attachment meteen onder de titel van de lijst plakken met dat paperclipje @sikki: lekker broeden meis, eindelijk even rust! @maartje: hoe gaat t vandaag met je, na gisteren toen je poes moest laten inslapen? wat had ze nou eigenlijk? dikke knuffel.. @zara: wat een goede tip zeg, ijsklontje! enne werken, ik heb ook gewerkt hoor! tsk! maar ik doe ook rustig an. wil helemaal ZEN door deze week zonder achteraf iets van stress of slecht te kunnen aanwijzen. niet dat t persee zal helpen, maar jah je probeert wat he. trouwens, wat zijn joe plannen? febru ertegenaan? heb je nog een date staan in dussel?? @allemaal: galasmak!
Wauw Pat wat leuk een meisje gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! @Klingel en Sikki lekker aan het broeden hoop ik....lekker 2 weken relaxen beentjes op tijd omhoog. OOk nieuwsgierig naar de foto's van de cryo's smakkkkkkkkkkkkkkkkk
Goedemorgen, Heel snel, want ben aant werk (foei Loesie) Pat, JAAAAAA!! Een meisje!!!! Wat ontzettend leuk zeg! Geniet ervan!!! Klingel, ik had het plaatje wel onder de tekst...snik! Volgens mij was het Maartje...maar ik vergeef je! Je bent al bijna bij de week tot testen! Spannund?!! Sikkie, broed jij ook nog maar even verder! Jij hebt dus ook niet teruggezogen...hhhmmm... Zara, thanx, jij nam dus wel het zekere voor het onzekere...en kwam er ooit bloed bij?!?! Ijsklontje, goeie tip! ff ego: Ik deed vanmorgen tampon in, veel roze/roodverlies, dus dacht, word ongesteld!!! Moest Irma toch nog bellen voor faxnummer en gaf dus door dat ik ongesteld werd en er vanuit ging dat het wel door ging zitten. Dusss...schema gemaakt, as vrijdag 1ste fm... En nu haalde ik net tampon uit en zat er nog maar heeeeeeeeeeeel iets aan... Wat denken jullie...gewoon door laten gaan, of eind van de dag toch even bellen als het toch niet helemaal door heeft gezet!!! Maar wel mooi op tijd he?!?! Zondag 1ste spuit als ik het door laat gaan! Ik ga weer an die arbeit! Schmack!
Loesie, haha, lekker aan het trappelen van ongeduld? Ik zou wel even bellen aan het eind van de middag als het niet heeft doorgezet. Anders heeft een FM vrijdag niet zo veel zin. Maar wat gebruik jij dan al vroeg tampons of niet? Zara, niet te hard werken meid Maar blij dat je af en toe nog wel om de hoek komt kijken. Hoeven we ons niet te veel zorgen te maken. Heb zojuist de foto's van Yeti&Yeti geplaatst. Eentje ziet er wel goed uit, de ander echt niet. Snap nog steeds niet dat ze die hebben teruggeplaatst. Daar kan toch geen baby uit komen? En als dat al wel komt, wat moet dan wel niet worden dan?!?! Vind het nog steeds lastig om positief te zijn. Onze allereerste emmy Henkie zag er het meest fantastisch uit van allemaal en die is het ook niet geworden. Dus... Vandaag een vrije dag. Ben sinds halverwege vorige jaar een dag minder gaan werken om vrijwilligerswerk te doen bij een nieuw festival. Dat was in december afgelopen en nu heb ik dus echt een vrije dag. Verveel me dood........ Ga zo maar eens een poging doen een boek te lezen.
Sikkie, haha clusterbom...maar hij ziet er inderdaad vreemd uit. Maar zou dr S een cryo terugplaatsen als hij zeker weet dat het niet goed is?! Misschien moet je er maar op vertrouwen dat hij nog wel door gaat delen... Ik had vanmorgen voor de zekerheid een tampon in gedaan, omdat ik gister buikpijn had en voortekenen van ongesteldheid. Wilde niet dat ik dan ineens doorlekte... Was natuurlijk nieuwsgierig en had later op school uitgehaald en toen zat er al flink wat roze/rood bij... En nu dus niet meer... Maar bel dan idd wel even eind van de dag...als het tegen 16.00 niet door heeft gezet zou ik morgen wel als 1ste dag moeten nemen. En dat komt ook beter uit, want dan zaterdag 1ste fm, is dr S weer terug en dan hoef ik niet vrij te nemen en vriendje ook niet! Knuffelssssssssss
gutenmittag! @loesie: ach entschuldige, had jij t plaatje wel goed geplakkerd? goeso! wat betreft OB en irma: ik houd altijd de 1e dag dat ik ROOD zie aan als dag 1. ookal is het weinig. denk trouwens niet dat een dag eerder beginnen heel erg zou zijn hoor, zou ik eerder doen dan een dag later geloof ik! @sikki: HA! Y1 en Y2 in je album (zal de mijne ook plaatsen, ben alleen eventjes de fotoos kwijt ) Y1 ziet er zeer goed uit! maar inderdaad, Y2 is niet bepaald moeders mooiste. ik denk dat S dacht: ' you never know ' en m er daarom toch heeft ingeeendebekt (LINGO!) is ook wel een goed gevoel toch, 2? of ben je bang dat je nu een monster gaat creeeren? ik weet zeker dat sikkibeebje een mooi beebje wordt. no worries (hoewel ik ze snap) ! trouwens, een dagje extra vrij is wel goed voor joe. zeker nu, broedtechnisch. ging jij sowieso niet dagen vrijnemen na TP (of ben ik nu in de war met zara)? ik doe zelf ook alsof ik een oma ben. heb er ook echt behoefte aan. gezond doen, 100 uur slapen, enzovoort. zuunig om gaan met die cryootjes.. @silvia: hoest met u dan, opperdusselbabe? @HEMA: jaaaaa ik ga je leegkopen!
Heb ook de foto's bekeken van y1 en y2 zien er alletwee heel anders uit dan de mijne in september an bij die van mij amper zien dat er celdeling is volgens mij heel vreemd hihihihi maar goed dat ik weet dat ze het goed gegdaan hebben anders zou ik alsnog onzeker worden8)
Maar jouw schatjes lijken wel een beetje op Betsy en Sjors in m'n album Tja, Yetibom is natuurlijk ook met niemand te vergelijken
seg wat is dat hier voor slagveld??!! o sikki is langs gebomd! @silvia: die van jou zien er goed uit, 2 cellig nog maar, maar zie, 2ling onderweg! dat geeft de MMMeisjes MMMoed. die van sikki zijn al weer verder gedeeld, das nog beter nieuws! maar eerlijk is eerlijk, van die ene terroristenYeti verwachten we wel iets minder dan van die prachtige modelYeti. broed broed! hier ook broeden. gek idee: misschien zijn barbie&ken allang weer weg! zit ik hier een beetje semizwanger te zijn en te eten en te drinken hm, mijn ' ontspanning ' was van korte duur want dit soort gedachten komt steeds vaker alweer. buhhhhhhh druifjessmak.
Klingel.... ik heb een onderbuikgevoel....nee niets met mijn zwanger zijn.... maar ik denk als het deze ronde daadwerkelijk gelukt is (WAT OOK ZO IS!!!!) dat het dan Ken is die is blijven plakken....e komt er een kleine klingman. Raar he heb gewoon dat gevoel.... moest het even kwijt... Jip en Janneke in wording: ok die waren dus 2 cellig hihihihi ik snapte er al helemaal geen reet van.. zag gewoon wat bubbeltjes in water leek het wel zo leer ik nog eens wat op mn oude zwangere dag kusssssssieeeeeeeeeee