Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. intra4

intra4 Niet meer actief

Kroezie wij moeten nog voor het intakegesprek!
    Volgende week dinsdag om precies te zijn.
    Spannend dat jullie volgende week zaterdag aan de beurt zijn!!!

Op intakegesprek ook al cash meenemen?

Gaat nu even neuzen op de site van Uber S.

Kroezie, ik kan je trouwens niet helpen met je probleem.... *knuffel*

2. Kroezie

Kroezie Lid

23 apr 2010
    42
    0
    0
    Rotjeknor
    Hi Poekie,

je hoeft geen cash mee te nemen voor de intake. Er wordt achteraf een nota thuis gestuurd.

X Kroezie

3. intra4

intra4 Niet meer actief

Weet iemand trouwens of je vooraf formulieren moet invullen?
    Daar heeft mn man het over....

4. Fieke17

Fieke17 Lid

15 apr 2010
    31
    0
    0
    NULL
    Shanti, als je nee in hebt gevuld en ze hebben het wel uitgevoerd, hoef je niet te betalen. Mijn collega's broer heeft dat pas ook gehad. Hij hoefde niet te betalen, want ze hadden ook NEE gezegd. Zij zijn na de eerste poging nu wel zwanger, ook in Dusseldorf.

Ik ga zelf toch niet naar Dusseldorf, heb mijn afspraak afgezegd. We gaan nu naar Zwolle, begin juni afspraak in Enschede. Wij moeten voor icsi. Heel erg spannend. Het is allemaal wel erg zwaar.

5. Yvonne73

Yvonne73 Lid

7 mei 2010
    73
    0
    6
    langs het IJsselmeer
    Hier weer even een berichtje van mij. Vandaag moest ik opnieuw bloed laten afnemen aangezien de vorige waarde alweer een week oud was. Eerst heb ik er vanochtend vroeg maar weer eens een zwangerschapstest tegenaan gegooid om te kijken of de streep al wat dikker was geworden. En ja hoor een dikke vette knalroze streep. Toen met knikkende knieen richting lab. Een dik uur later had ik de uitslag van het HCG, het is gestegen naar 658!!! In een week tijd van 19 naar 658 is volgens mij een super resultaat en er wordt zelfs gedacht aan twee dusselbeebjes. Het is vandaag 19 dagen na de punctie. Ik voel verder niets alleen dikke boobs en af en toe een steekje. Groetjes en succes allemaal!

6. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hallo allemaal.
    nou heb vandaag me eerste iui gehad!!!! nu 2 weekjes wachten.
    dr scholtes had alwel vrij dus had een andere arts.
    maakt mij niet uit als iemand me maar helpt heb allang genoeg gewacht.

7. intra4

intra4 Niet meer actief

Wauw Yvonne wat gaaf!!!!

Giro voor jullie ook spannend nu zeg!!

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    @poekie.
    ja het is spannend nu.
    wat ga jij voor behandeling doen in dusseldorf???
    als ik vragen mag???

9. intra4

intra4 Niet meer actief

Mijn man heeft waarschijnlijk een obstructie dus er volgt eerst een Tese behandeling en daarna ICSI.

10. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi meiden,

zo, zag een heleboel nieuwe hier!
    Welkom allemaal en hoop dat jullie snel goed nieuws komen brengen!!!!

Shanti, ik had vooral hele erge honger (vooral 's nachts, had een pakje crackers of appel naast m'n bed liggen) en s avonds had ik last van een opgezette buik.
    Verder niks...
    Spannend wordt het nu hoor, ga voor je duimen!
    En ah, niet betalen hoor!!!!

Girl, joehoe, duimen maar weer!!!! Spannend joh!

Sikki, ook hier een knuffel!!!! Denk aan je!!!!

Yvonne, fijn dat de waardes gestegen zijn, hoera!!! Nu maar aftellen tot de 1ste echo!!!!

Poekie, je krijgt na je intake formulieren mee naar huis, tenminste, dat was bij mij de bedoeling, maar hadden ze niet meegegeven, toen maar na de 1ste fm...en je moet aanvraag voor de verzekering invullen, die kun je via internet of telefonisch aanvragen...

Fieke, mag ik vragen waarom je toch niet gaat?!
    Ik heb 1st deventer icm zwolle gedaan, ben toch blij dat ik ben overgestapt.
    Maar goed, er zijn er zat in Zwolle wel zwanger geraakt, dus ook daar alle kans hoor!
    Vond het alleen jammer dat ze zo streng waren wat betreft invriezen!

Kroezie, goh, dan toch ineens een eisprong!?!? Gek hoor...maar toch benutten zou ik zeggen, ook al weet je dat de kans heel klein is, je weet maar nooit!!!!
    Ik kan je verder niet helpen...

Iemand vroeg of je een verwijsbrief moet hebben...
    Van de huisarts is ook goed hoor...verzekering mag eigenlijk niet eens weigeren, maar ze doen altijd alsof ze heel veel keus hebben.
    Dr S heeft bij ons een behandelplan en kostenplaatje gemaakt...dat zou ik even vragen of hij dat wil doen...verder komt het vast goed!

Ben benieuwd hoelang de beebjes van Sil het nog volhouden!!!
    Ik hou je in de gaten!

Maartje, lieverd, hoe is het met jou?!!?

Pat, doe het hier maar ff...mooie buikfoto hoor!!! Prachtig!

Sas...beetje bijgekomen?!?! Knuf!!

Klingel, je buikje komt vast snel!!! Krijg je ook als je zo slank bent! Wilde dat ik daar wat van mee had!!!

Loutje, ook hier...big sister is watching you!!!

Hier...alles gaat goed...morgen weer voor controle naar vk!

SMAK!

11. sassebas

sassebas Actief lid

12 feb 2010
    183
    0
    16
    Overijssel
    Shanti, ik had een week voor de testdatum 's nacht tien minuten gemene pijnlijke krampen. Dacht aan ongi, maar was erg fel en opeens weg na 10 minuten. Nu weet ik: innesteling!
    di-woe weer erge krampen, niet normaal, 15 minuten. Janken. Woe.av. posi test! Twee krampen gehad met vier uur tussenpauze, heel pijnlijk :), maar dat waren de twee beebs...I am sure! :).

Verder misschien één avond, paar dagen voor test wat gevoelige borsten, maar verder niks, nu nog niet. Wel meer last van de maag en oprispingen, weeig gevoel in maag/darmen.

Gaat helemaal goedkomen met je! Duim duim duim.

@home: aangemeld voor verloskundige (17-5) en ook een echo die dag. Ga nog één keer naar mn gyn (1 juni) en kan dan gewoon met de rest mee in het reguliere. Hebben zaterdag voorzichtig bij Prenatal gesnuffeld en ideeen opgedaan voor een kamertje, maar wat is dat toch eng allemaal en spannend. Durf me gewoon niet te laten gaan...Komt wel als ik ga groeien en als het nazomer is, want dan moet het allemaal klaar staan. Zou ik er dan aan gewend zijn geraakt dat het geen droom is maar helemaal de wonderewerledwerkelijkheid waar ik jaaaaaaaaaren van heb gedroomd?
    Shanna, ik kreeg ook presentjes en vond dat zo lief maar ook eng. En inderdaad, ze nemen je die ervaring niet meer af. Ik heb tweeling kadootjes, maar het blijft altijd bij me dat we drie weken lang dachten dat we er 2 kregen en dat hoort ook bij ons leven.
    Verder word ik overspoeld met magazines van andere zwangere of bevallen vriendinnen, als ik het er naar heb blader ik erin en soms wordt het me teveel en dan neem ik gas terug...

Ik hoop zo dat jullie dit allemaal ook mogen meemaken meisjes, viel Gluck!
    x Sassebas

12. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Sas...12 weken vandaag!!! JOEHOE!!!
    Weer een mijlpaal!!!!

Ik snap die angst wel hoor...ik had het in het begin nog niet, maar ik krijg het nu steeds meer...weet niet waarom.
    Dat ik me zo ineens af ga vragen of het wel goed mag blijven gaan!

Ik kon nie meer slapen, vandaar dit vroege tijdstip.
    Moet ook werken vandaag...vanmiddag naar de vlos!!!

Fijne dag!
    SMAK

13. kikker1984

30 mrt 2010
    33
    0
    0
    Woonbegeleider VG
    In twente
    Hallo allemaal,

Pff wat een verhalen en nieuws.

Ff reageren op AH waar jullie niet voor gekozen hebben.
    Wij hebben IMSI gehad waar wij niet voor gekozen hadden, kregen ineens een rekening thuis...??? Huh hebben wij dat gehad? I. gebeld en gevraagd, is dus wel toegepast maar hoeven we niet te betalen. Pff valt weer mee, is toch €900,-
    Ik vind wel dat je dat veel hoort in DD (je hoort mij niet klagen hoor gezien het resultaat..)

Wat betreft wat voel je in de WW, niet zo gek veel, beetje gerommel, op dag 4 en 5 klein beetje bruinverlies en verder eigenlijk niet zoveel. 4 dagen te vroeg licht positief getest.
    Op 25 mei 1e echo, wel heel spannend hoor. Ook al een aantal kadootjes gehad, erg leuk maar ook wel van o als het maar goed is.

Iedereen superveel succes!

14. kikker1984

30 mrt 2010
    33
    0
    0
    Woonbegeleider VG
    In twente
    Ow ja Loessie, mijn mams nog ff gevraagd maar zij weet zo niet wie jouw mams is dus denk dat het toeval was...

15. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    @poekie spannend hoor. en je tese heb je al snel??

@loesie thnx erg spannend allemaal!!!

@sassebas 12 weekjes alweer gaat goed he!!!!

16. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jullie zijn echt lieve meiden!

Ik zit er sinds ik ben opgestaan uit bed echt ff doorheen.
    Wat zijn die wachtweken toch slopend. Vriendlief gisteravond gebeld maar alleen Uber S was er nog en die kon het niet na kijken in het systeem. Dus vanmorgen Irma gebeld en die heeft later terug gebeld. En wij hadden inderdaad nee ingevuld maar het is dus wel toegepast! We moeten alle rekeningen terug sturen nu, wat ik wel een beetje apart vind.

Me vriend is nogal boos, hij vind het heel erg slordig! En hij is weer zo een die wilt kijken als het niet raak is, of die de hele icsi poging niet hoeft te betalen omdat het niet baad het niet dan schaad het niet is. Ze hebben wel aan het eitje gezeten op zich, dus je weet nooit hoe dat uit pakt. Maar ik heb aan de ene kant geen zin in een strijd. Maar hij wil die strijd pas beginnen als ik eenmaal zwanger ben, zodat ze wel door gaan met behandelen als het deze keer niet raak is..

Ik vind het wel echt slecht van dusseldorf :$ kan er niks aan doen. Onze eerste poging daar en meteen een fout. Wat we eigenlijk al wilden doen just for sure is een DNA test zodra de
    kleine geboren is, maar nu willen we dat eerlijk gezegt helemaal. Omdat er dus wel fouten gemaakt worden daar, en je weet het maar nooit.............. Misschien zijn we daar wel heel erg in, maar ik vind dit ook zeker kwalijk van hun..

Ik reageer later ff op de rest, ik ben vandaag echt een emotionele doos, kan wel uren janken! En dan ben ik nog niet eens ongi geworden, maar denk zo allemaal dat het toch niet raak is.. Waarom zou het ons gegund zijn? Gaat het alleen maar door mijn hoofd! Weet het allemaal ff niet meer..

Heb ook nog eens een vage rugpijn, en veel gerommel in mijn buik vanmorgen.. Ohjaa en wat ik sinds een week heb, is hele duidelijke dromen, kan smorgens nog alles na vertellen! En heb gemiddeld wel 2 a 3 van die dromen op een nacht. Maar zal vast door de uruzgan bolletjes komen. Gezien dromen ontstaan door het toenemen van oestrogeën en progesteron. En die bolletjes zijn pure progesteron :p hihi..

Dikke smackkkk..

17. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    Hallo Lieve meiden,

zo te zien is het vanavond rustig hier
    lieve Shantiii ik hoop echt dat je postief gaat testen binenkort
    Girl 86 ook zal ik voor jou duimen dat jij over 2 weken ook positief mag testen.

liefs Cilek

18. intra4

intra4 Niet meer actief

girl we gaan eerst dat intake-gesprek doen en dan zullen we wel horen wanneer de tese-behandeling gaat plaats vinden.

19. Fieke17

Fieke17 Lid

15 apr 2010
    31
    0
    0
    NULL
    Loessi, wat doen ze moeilijk dan qua invriezen? Ik ben gewoon bang, dat de kosten in DD aardig gaan oplopen. Als we na een paar pogingen nog geen resultaat hebben, gaan we gewoon naar een andere verzekeraar en kunnen we daar altijd nog een poging doen.

20. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi hoi,

Fieke, dat is niet waar hoor. Als je bij de ene verzekering 3 pogingen hebt gehad, krijg je die niet weer bij een andere verzekering als je overstapt. Helaas...
    Tenminste...wij weten hier van niks...
    Zwolle is heel streng met invriezen. Een embryo moet van A-kwaliteit zijn (top) anders gooien ze hem weg.
    Ze hebben in totaal bij ons 8 cryo's weggegooid, omdat die volgens hen niet goed genoeg zouden zijn.
    In DD zeggen ze dat het ook heel goed mogelijk is om met een matige embryo zwanger te raken, vandaar dat ze het daar wel invriezen.
    Had de laatste poging 7 eitjes bevrucht, 2 teruggeplaatst en nu nog 5 in de vriezer!

Shantii...meisje wat een gevoelens toch allemaal.
    Het is inderdaad een fout, maar eigenlijk kun je het ook van de positieve kant zien.
    Je hoeft er niet voor te betalen en hebt toch extra kans!
    Want de embryo raakt echt niet beschadigd door AH...anders zouden ze het nooit zo vaak toepassen.
    Ze gebruiken een lasertje...dus het gaat allemaal heel secuur.
    Maak je daar alsjeblieft niet druk om!
    Het is echt een veilige procedure!
    Knuffel voor jou!

Kikker, ik denk dat je moeder nu wel weet wie mijn moeder is...ze heeft zich namelijk per ongeluk verlult...(denkt ze)
    Werkt je moeder in de lingeriezaak in T???!!!???
    Want daar was mijn moeder vandaag en J. (eigenaresse zaak) feliciteerde mijn moeder dat ik zwanger was en toen zei ze tegen jouw moeder: jij ook gefeliciteerd met je dochter?!
    Hoorde van Loesie dat ze ook zwanger was...ze wist het via internet.
    Toen je moeder ontkende dat jij zwanger was, heeft mijn moeder erom heen geluld dat ze dan in de war was met jouw nichtje (e.o.l) die ook zwanger was...

Belt ze me op: Jij zei toch dat die en die zwanger was?!
    Ik: euh...ja...
    zij: haar moeder zegt van nie...
    ik: tja...misschien omdat J. het nog niet mocht weten?!?!?!?!??!
    zij: euh...oeps...oh, wat stom?!?!
    Dussssssssss...sorry daarvoor...ze schaamt zich dood, dus het overkomt haar vast nie weer...

Vandaag naar vk geweest: was erg tevreden, alles zag er goed uit, hartje klopte mooi en sterk...
    9 juni weer voor controle en 28 juni 20-wekenecho!

Ambtenaar van burgelijke stand komt zo...kennis maken!!!

Fijne avond!
    SMAK

Deel Deze Pagina