Ha die Poekie! Hoe issie meis? Ik zal zeker het hele verhaal opschrijven als ik zaterdag uit Dusselfdorf ben. Waarschijnlijk wordt het schrijven pas zondag, want we hebben zaterdag in de ochtend een afspraak en we gaan er een heel dagje Dusseldorf van maken. dus als we thuis komen is het een latertje denk ik... Ze hebben daar zulke leuke winkels! Ik zal zondag een uitgebreid verslag voor jullie schrijven met alles er op en eraan! Ook voor jou Cilek, voor als je intake hebt op 15 juni. Cilek, ik weet precies wat je bedoeld, erg vervelend is zo'n gevoel, maar het zit vaak gewoon tussen je oren (psychisch) "the mind is a very powerful thing"... ik zou zeggen zoek lekker even wat afleiding, morgen is een vrije dag. Wij gaan waarschijnlijk lekker een lange wandeling maken, effe uitwaaien en mijn hoofd legen, zaterdag gaan er weer een hoop zorgen bijkomen denk ik.. X Kroezie
Mijn verhaal over de intake kun je ook in de geschiedenis van mijn berichten vinden. Ik heb het op 14 januari of net daarna geschreven.
Nee, herstel: ik heb mn verhaal niet hier getypt maar op een ander forum: Loes Hoopt Op Een Wonder, Part 2 - BABYenKIND Ik had het hier niet getypt maar enkel deze link toen hier neergezet omdat ik anders bleef typen Tis wel een heel verhaal, maar goed: ben niet goed in kort en bondig zijn ghighi
Kroezie, ik denk dat je gezien hebt dat ik (of Girl86) IUI ga doen in DD. Maar wij zijn dan ook uitzonderlijke gevallen Wij doen namelijk IUI-D, oftewel met behulp van donorzaad. Wij hebben (nog) geen IVF of ICSI nodig.
Lieve Loutje spannend! Het is bijna zover!!! Heb je al enig idee wanneer? Hier nog steeds geen posi ovutest. Snap er niets van. Zit nu al op CD17. Heb ik echt nog nooit gehad. Zou mijn lichaam nog van slag zijn van de ICSI of is de aftakeling nu echt begonnen?!?!?! Manlief is vandaag jarig. Ik had hem graag een leuk cadeau gegunt, maar helaas...
Lieve Sikki, gefeliciteerd met je mannetje... en ook een hele dikke knuffel voor jou! Wat een onmacht moet jij voelen. Ik ga die ovutest superpositief denken hoor!!!!!!!! Het komt vast goed. Knuffff...
He Sikki wat is dat nou? Nog steeds geen pos. ovutest?? Duurt idd lang ja. Maar ik heb het ook wel eens gehad hoor, juist als ik heel erg zat te wachten op een pos.ovutest duurde het langer. Ik had toen pas op cd19 een pos. test. Dus het kan nog, even volhouden nog meis! Is dit gelijk de cyclus na je vorige behandeling of heeft er alweer een maandje tussen gezeten? Kusxxx
Dit is gelijk de cyclus na de ICSI. Maar andere keren had ik gelijk alweer een normale cyclus (weet dan alleen niet op welke dag de eisprong was). Maar voor het hele ICSI gebeuren had ik wel altijd netjes een eisprong en 2 weken later de menstruatie. Kan het denk je geen kwaad als ik pas zo laat een eisprong heb?
Sikki mijn cyclus doet nu ook heel raar na de laatste ICSI..dus hoop gewoon dat het daar van komt. Morgen MOET ovutest gewoon posi zijn. SO! Enne gefeliciteerdt met je mannetje! Fijne dag vandaag!! @ lindinha wat fijn dat je een goed gevoel hebt na gesprek met uber S en dat hij ook daadwerkelijk nog een aantal dingen wil onderzoeken @ Shantii hoe is het??? Enne ik denk niet dat je je zo zorgen moet maken hoor en dnatesten en zo lijken me een beetje overbodig. AH wordt al een hele poos toegepast en zou echt niet gedaan worden als bleek dat het schade aan embryo's en later kindern oplevert. Kijk naar Mathijs van Sil...t is een prachtmannetje en hij was ooit een AHembryootje @ cilek nog even afwachten...spannend! Nooit overwegen naar Rijnstate te gaan? @ Maartje hoe is het met jou meis? @ Shanna wow meis mooie hcgstijging! @ Loutje spannend...................bijna zover ik duim! @ Loesie met jou alles goed? Hoe was het passen van de jurk? @ Kikker gaat alles goed met de zwangerschap? @ Sassebas jeeeeeeeeeeee 12 weken bereikt! @ de rest sorry als ik iemand vergeet dit was ff snel uit hoofd en vergeet niet expres iemand... allemaal heul veul succes. Voor ons pas in najaar tripje naar Dusseldorf.......eventjes rust na hectische tijd maar lees daarom zo nu en dan wel eens eventjes hier
Meiden, hier net een positieve ovulatietest, wij rijden morgen weer richting DD! Bekijk bijlage 71652
Hey Loutjelou toppie veel succes deze ronde, dit moet het worden hoor! Ennuh Sikki nu jij volgen met een posi test, wie weet vanavond toch nog een kadootje voor je mannetje (gefeliciteerd trouwens). Alexandra voor jou nog even rust, geniet ervan zodat je er straks weer helemaal klaar voor bent. Hee Loesie de bruiloft begint nu op te schieten, spannend of ben je erg relaxed eronder, het blijft super hè zwanger trouwen. Hier alles goed, het aftellen naar de 1e echo is begonnen, over precies een week weten we al waar we aan toe zijn, dan zijn we al weer terug. Hopelijk gaan de dagen nu iets sneller als de afgelopen week. Fijne Hemelvaartsdag, nog iemand sportief aan het dauwtrappen geweest? Groeten voor allemaal van Shan
heey loutje. super!!!!!!!!! werken ze vandaag niet??? maar goed succes morgen he en ik ga voor je duimen!!!!!
Nee, ze zijn er helaas niet vandaag... Himmelfahrt! Ach, morgen zit dat ei er ook nog wel! Komt goed! Ik hou jullie op de hoogte!
oh spannend he nu!!!!! maar 3 daagjes later als mij veel succes je merkt er maar weinig van ze gebruiken alleen iets van een eendenbek ofzo en dat is alleen niet zo heel prettig maar is te doen hoor. is maar paar minuten werk. ga je vanavond nog weer testen of hij dan nog posi is?? bij mij zeiden ze dat als het zondags was moest het s'avonds nog een keer of hij nog posi was en dan volgende dag bellen.
@lou: spannend liefje!!! heb je nu ook pregnyl moeten zetten? @girl: ik duim voor joe! @zara en sikki: hoe is t met mijn galalieverds? @allemaal: dikke knuffel!
dank je klingel. hoe gaat het met jou??? met je moeder goed afgelopen allemaal??? ook al weer een echo gehad?? was alles goed???
Nee, ik ben nog helemaal clean Ik ga straks nog even een testje doen ja en dan morgen aan de telefoon!!
hoi meiden, @kroezie mijn lichaam en geest heeft me in de steek gelaten om dat ik gewoon heel graag zwanger wil worden k voel me gewoon misselijk en heb steken maar het komt door de zenuwen en dat weet k donders goed ik zal jou verhaal aankomend zondag zeker lezen ben zeer benieuwd naar je intake gesprek ik zal voor je duimen X Cilek @ALexandra80 ik heb bewust voor DD gekozen inderdaad had Rijnstate in Arnhem gekund maar ik wacht al zo lang ik wil niet niet nog meer wachten en daar word je in een wachtlijst gezet liefs Cilek
Hihi midden in de nacht ff een groet van mij Kon het niet laten om nu ik van een feestje terugkwam nog ff te gaan spieken hier. Loutje, van harte gefeliciteerd met je + ovulatietest!!