Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    lekker rustig hier vandaag

is er iemand hier bekend met de zwangerschaptest van test je zelf .nl

liefs Cilek

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    lieve dusselinnen,

even een dikke knuffel van mij voor jullie allemaal!
    hoewel ik niet meer alles weet van de verhalen van alle nieuwe verse dusselinnen, wil ik wel iedereen veel succes en sterkte wensen!
    ik hoop zo dat ook voor jullie 'schnell' de overstap naar DD beloond wordt met een zwangerschap.. zucht...

@cilek: geen ervaring mee? mag je gaan testen? ik duimmmmmm!
    @sik: ik duimmmmmmmmmmmm onwijs voor jou voor de TP van de yeti2! :)
    @lou: en jij ook, broeden en IEKS wanneer wordt testdag?
    @zara: even helemaal klaar mee, ik snap het helemaal.. :(
    jullie zijn ook al zo lang bezig, en elke x maar weer een dikke NEIN en nooit eens, desnoods maar heel even, een sprankje hoop in de vorm van verhoogd HCG..
    klote, klote klote.
    ik kan niets anders zeggen en ook al niet doen :( en dat voelt zo machteloos.
    lekker op vakantie, ik hoop dat je dat wat warmte zowel letterlijk als figuurlijk zal geven.
    zat wel even te denken, je lijf gaat idd zo snel, aan de ene kant missch niet eens een slecht teken, maar is daar niets aan te doen, ovu-remmers of weet ik t?
    heb je dat wel eens gevraagd? vast wel.... :( knuff!!
    @shanti: nega getest? :( KLOTE! :( zon klap steeds weer he, na de oplading voor de behandeling... knuf!
    @alle zwangeren: take care! goed broeden!
    @syl: hoe gaat het met jou, en de laatste loodjes?
    vind je sterk en moedig hoor, je bent ZO topzwaar nu met een dubbele dussellading.. zet m op meis!
    @pat: en hoest met jou dan? jij gaat ook hard he!
    @loesie: alles goed met jou? ook hard aan trouwstressen? ;)

@hier: alles goed.
    met mama wisselend, ze kijkt heel erg op naar de operatie waarbij alle lymfen verwijderd moeten worden.
    wij dus ook, maar ik hoop (en denk?) dat het gevaar en de stress dan wel voorbij zullen zijn.. denk ik echt...
    trouwvoorbereidingen worden steeds uitgebreider :( nu we wegens mama toch niet in FR maar in NL gaan trouwen.
    toch maar een zeer professionele fotograaf, toch maar die ene prinsessenjurk, enzovoort.. ach ja we gaan toch al failliet dit jaar :p

en met broeden alles goed.

nou, dikke knuffel, ook voor wie ik zo uit t hoofdje vergeten ben. KUSSSSSSSSSSSs

3. Kroezie

Kroezie Lid

23 apr 2010
    42
    0
    0
    Rotjeknor
    Hoi Cilek,

Ik heb helaas geen ervaring met deze zwangerschapstesten. Zijn dat soms van die vroege testen? Als ik jou was zou ik toch maar een degelijke betrouwbare test kopen (kruidvat, clearblue, etos, predictor) en toch iets langer wachten tot de eerste dag van je te verwachten menstruatie ivm hcg waarden die dan vals negatieve uitslagen geven. Je moet vaak na die vroege zwtesten toch nog een keer testen als ze negatief zijn, omdat het kan zijn dat je te vroeg gestest hebt. Kost uiteindelijk meer geld dan dat je een paar dagen langer wachten en met een gewone test gaat testen, tenminste dat ik mijn ervaring.

Moet je testen nu ofzo? Heb je een vermoeden dat het gelukt is deze maand? Zou wel echt fantastisch zijn natuurlijk!
    :D

Klingel ik zie dat je binnekort gaat trouwen, ik ben ook nu een paar maanden getrouwd, ook alles erop en eraan en ach ja, we waren de eerste 3 maanden na de bruiloft inderdaad soort van half failliet, maar dat is weer helemaal goedgekomen hihi.. was all worth it! Als je nog tips nodig hebt over de bruiloft moet je maar effe laten weten..ik ben inmiddels en expert geworden op het gebied van trouwen en bruiloften hihi.....:p

Liefs Kroezie

4. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hoi lieve meiden,

hallo Klingel ik hoef zelf niet te stesten spontaan zwanger zit er bij mij niet in na zoveel jaar :)
    mijn vriendin heeft de test gebruikt en vertelden dat allebei de vakjes wit bleven daarom wilde ik weten of iemand er bekend mee was
    veel sterkte met je moeder ik zla voor jullie duimen
    bruiloften zijn duur maar je zult er altijd met een glimlach aan terug denken dus haal alles uit de kast
    XXXXXX Cilek

Hallo Kroezie ik hoef niet te testen. maar wilde graag jullie ervaring voor mijn vriendin .
    ik heb mijn hoop op de IVF gevestigd :)
    ik had gelezen dat jullie ook voor IVF gaan
    hoop dat je snel zwanger mag zijn
    XXXXX Cilek

5. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Zojuist Irma gebeld en morgen op 9.55 uur de tp!!!
    Mits ze goed ontdooien natuurlijk.

Had ook nog een keer op mijn AMH laten prikken.
    Omdat Maartje haar AMH ook zo verschilde was ik ook wel benieuwd.
    Nou, het was 0,69!

Irma zei, ik zit toevallig naar Uber S, dus ik ga even overleggen.
    Komt ze terug met de mededeling dat het verlaagd is.
    Duh, dat wist ik ook wel, maar het is hoger dan een jaar geleden want toen was het 0,39!

Dus ik ben helemaal blij!
    Na de verschillende utslagen van Maartje was ik ook wel benieuwd.
    Als het nu enorm gedaald zou zijn, dan begint de tijd echt te dringen.
    Maar mochten de Yeti's nu niet blijven plakken dan hebben we wat tijd om dingen uit te zoeken.

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Wauw Sikki wat een beregoed nieuws..
    we gaan nu allemaal heel erg hard duimen dat de yeti's goed ontdooien en dan je ze dan nog een dikke 8 1/2 maand bij je mag dragen.....spannend!!!!!!!!!!!!!!!
    gaat vast op zoek naar een passende walrus galajurk voor morgen want wil de uitrEIking niet missen morgen

7. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Jaa, morgen de TP van Sikkiiiiiii, spannend! Eens kijken of ik nog een leuk jurkje in de kast heb...*pompidom*....
    Bekijk bijlage 72344
    ja, deze gaat het worden. Rol de loper maar uit!!

Kroezie, dat zou kunnen dat je ons gezien hebt. We stonden als je binnen komt rijden aan de rechterkant. Mijn mannetje was nog aan 't roken misschien? Rijden in een zwarte golf.

Klingel, wat spannend allemaal van je mams!

Shanti, wat een teleurstelling! knuffel!!

Oooh ja, natuurlijk ook nog een zomerstop! Hmmm, hopelijk niet precies tijdens m'n ovulatie in juli... anders mag ik meteen 2 maanden overslaan aangezien volgende maand ook niet gaat lukken door vakantie... dat zou goed balen zijn!!!

Sil, ik heb voor jou ook nog een leuk jurkje gevonden voor morgen!

8. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
  9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Haha, die Loutje...

Ik had een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verhaal getypt net. Loopt die stomme rotcomputer vast!!!!!
    Duss....resultaat: opnieuw opstarten en verhaal weg!

ff kort nu:

Sikki, whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
    Die Irma ook he...soms nie altijd ff snugger! maar wel grappig!
    Maar wel fijn dat je toch even de tijd nog hebt! Geeft toch een soort van rust lijkt me!
    En morgen sta ik ook klaar hoor, zal straks ook eens een jurk uitzoeken!
    Was nog in DD, omdat ik dus bij Loutje was geweest, dus ga daar ff kijken!
    Ik duim voor je!

Loutje, Hoe gaat het met jou?! Is het killing?!?! Ik duim heel hard met je mee en hoop dat de tijd een beetje op wil schieten!
    En dan een knalpositieve test!

Shanti, knuffel voor jou...kan me voorstellen dat je even helemaal op bent nu, maar probeer hoop te houden...alles kan!

Zara, ook een knuffel voor jou. Wat oneerlijk is het toch allemaal he?? Van de ene kant wil je als een razende door, maar je weet ook dat het niet kan en niet goed voor jullie is.
    Goed dat je even rust neemt. Lekker genieten van de vakantie...
    Dikke knuffel, dat is alles wat ik kan doen...

Klingel...kan me voorstellen dat mams er tegen opziet!!!
    Geef haar ook een knuffel van me! En ik hoop dat die operatie zo goed verloopt dat ze alles weg kunnen halen wat er niet hoort en dat het boek dan gesloten kan worden...dit stond niet in de jaarplanning van 2010...er stond alleen maar ROZE!
    Sterkte lieverd!
    En trouwstress...geen last van, haha! Bij ons was meer dan de helft in 2009 al geregeld, dus het waren alleen nog de laatste dingetjes! Maar het komt nu wel dichtbij hoor..2,5 week!!!

Syl, ik hou je in de gaten!!! Wow, wat wordt het spannend nu?!
    Mooi jurk heeft loutje voor je uitgezocht?! Mee eens?!?

Sas, hoe is het met jou?! Hoe gaat het plassen voor mvm!?
    Ik ben er sinds gister vanaf! Heel gek, want telkens als ik naar de wc moet, zit ik 1st die kan te zoeken!
    Het schiet bij jou ook al mooi op he?!

Ik ga een jurk zoeken!!!

Knuffel voor de rest, zoals Klingel al zei, ben ook nog niet zo goed thuis in de nieuwe DD-gangers! Maar superveel sterkte en succes en ik hoop dat ze daar in DD de goede verhalen waar gaan maken!

SMAK

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die past me wel moet alleen voor iets langer gemaakt worden hahahaha anders kijk je me zo in de portomenee :p

11. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Wow Lieve Loutje, wat heb je dat weer smaakvol uitgezocht.
    Toevallig bij jullie zelf van de plank ;)

Wie geht es mit Heinz, Gunter, Helga und Geschwister?
    Spannend he?

12. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Wilde voor een Tina Turner pak gaan, maar dat andere jurkje/pakje is ook schattig!

Bekijk bijlage 72354

13. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Wow Loesie!
    Ik zou voor het pakje gaan :D

Ik zeg, Uber S slaat steil achterover als jullie daar morgen aan de rode loper staan.
    Hahahaha

14. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    #2134 loutjelou, 17 mei 2010
    Laatst bewerkt: 17 mei 2010
    hahahaha hopelijk leiden we 'm niet teveel af dan! Loesie ziet er ook "stunning" uit!!

nee, deze heb ik niet van de plank, aangezien het een speciale gelegenheid is (namelijk de allerlaatste uitrEIking voor Sikki) ben ik even naar miami gevlogen om deze te te scoren :D

Mit Heinz, Gunter, Helga und Geschwister geht alles gut! Ik hoop dat er een v/d Hoogebandje of de Bruintje tussen zit!

@ Sil hahahahaha "dan kijk je me zo in de portemonnee" ook daar hebben we een oplossing voor: Bekijk bijlage 72356

15. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Loutje, ik denk eerder aan een Michael Gross!!!
    Heb je niet de neiging de hele dag op de kop te gaan staan :D
    Zou ik hebben, de zwaartekracht een handje helpen!

Ik ga nu maar eens aan het werk...

16. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    nou, heb in de auto nog wel even met de benen omhoog gelegen! hahahahaa. ach, dr S heeft ze zeer kundig ins buhrmutti geplaatst dus dat moet goedkomen toch?

17. intra4

intra4 Niet meer actief

Zo ff via mobiel online. Ben op m'n werk.
    Morgen ons intake gesprek bij Uber S!!!!
    16.00u zijn we aan de beurt. Voor die tijd DD ff onveilig maken.
    Vanavond via de computer ff netjes op iedereen reageren.

18. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.448
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ff snel op m'n iPhone
    Sikki, klinkt als goed nieuws.
    Maar snap nog steeds net hoe dit allemaal kan.ik meende dat amh constant zou afzakken en niet ineens weer aangevuld kan worden. Je eicelvoorraad kan ook niet eens aangevuld zijn toch?
    Igg, ik heb in nl ook nog een keer m'n amh laten prikken...

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Maartje, ik heb begrepen dat het AMH redelijk constant is, maar dat het wel enigszins fluctueert rond een bepaalde waarde.
    En gedurende de hele cyclus is dit min of meer constant.
    Dus bijvoorbeeld waardes van 0,39 - 0,69 - 0,50, enz.
    Maar het FSH kan heel erg afwijken en ook gedurende de cyclus is dit verschillend.
    Ik had op CD3 7,6, 14,3 en 6,3.

Kortom, het AMH zal uiteindelijk alleen maar afnemen, maar altijd met een +/- factor.
    Ik ben nu alleen maar blij dat het niet enorm naar beneden is gedonderd.

20. intra4

intra4 Niet meer actief

Maartje handig hè zo'n Iphone ;)

Deel Deze Pagina