Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    @ inbraak even voor sikki snap dat je twijfelt aan kwaliteit maar als ze het echt niet hadden aangedurfd was yeti niet teruggeplaatst bovendien het zegt wel iets maar lang niet alles. En er komt zeker geen gek kind van. Ter voorbeeld bij dochter 2 matige embryo's teruggeplaatst zwanger van 2 alleen eentje heeft helaas niet gered.
    Tot nu toe 4 keer aan topper teruggeplaatst en geen zwangerschap dus voor mij zegt kwaliteit lang niet altijd alles. Het is gewoon een verdomde portie geluk hebben dat innestelen. Stuur alle posi broed en nestelpowerr naar jou en klingel.

Enne klingel doe es niet zo gek...Barbie en Ken zijn echt nog lang niet weg hoor... Ze zijn juist nu lekker aan het nestelen en blijven daar nog zeker 8 maanden dus lekker cosy broeden jij!

Silvia heb ook ff gespiekt en idd 2 cellig. Kun je nagaan die zouden in NL niet eens teruggeplaatst worden. Dus die twee cryootjes van je zijn echt een wonder!!!

2. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Zit hier dan ff te lezen maar moet dan ook natuurlijk even op de rest reageren anders niet zo netjes van me.
    Rest van de meiden hier ook heeeeeeeeeeel veel succes!
    Loesie voor jou ook bijna weer een begin! Spannend 3 keer is scheepsrecht.
    Maartje voor jou veel sterkte zowel met de poes als met alle uitslagen die je gehad hebt.
    Loutje aftellen naar een TESE met hopelijk geweldig resultaat.
    Silvia de dusselqueen met dr cryotweeling hoop dat alles goed gaat!
    Zara heel veel sterkte en succes wanneer de tijd daar is dat je voor cryotp wilt gaan.

3. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Schatten,

zijn jullie lekker aan 't broeden? Wij zijn een kleine verbouwing aan 't doen in de winkel, maar kom dit weekend wel weer even gezellig reageren op jullie hoor!!

Liefs xxx

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @Loutje: verbouwen? nice! en daarna weer melden he, we missen je! :)
    @alex: haaai!! ;)
    @silvia: wat segt se nu? :$ ken blijft plakken????
    oh waar mag ik tekenen???
    als je gelijk krijgt (en dat heb jij wel eens op dit gebied! :D) dan beloof ik dat ik je hoogstpersoonlijk een bos glitterbloemen en een fles J&J kom brengen!
    nee wacht, die J&J ruilen we in voor M&C want jij mag dan wel weer drinken als ik jochie heb geworpen! ;)
    @2cellen: volgens mij ligt het ook aan de dag van TP.

immers, elke bevruchte eivel begint met delen bij 2, dan 4, enzovoort.
    idealiter elke dag ' een deling '

dus, silvia, had jij de TP van de cryo's een dag nadat ze ontdooid waren?
    das de vraag!

(maakt trouwens niets uit, alleen nieuwsgierig! ;))

so, en nu slapen.

@sikki: broeden jij op Yeti in t kwadraat!
    @rest: dicke knuffel, ich liebe euch!

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    euh volgens mij maandags uit de frier en woensdag 12.00 uur tp :(
    weet niet of had ik maandag eisprong :(
    raak helemaal confuus..
    *voelt zich dom daar nooit naar gevraagd te hebben*

maar goed.. maakt niet uit he....Jip en Janneke zijn er beide nog.
    zijn we heel happy mee :p

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Goedemorgen dames,

ff ego eerst: Krijg net een brief van DD, die ik kan opsturen naar de verzekering.
    Daar staat verwijzing en behandelplan op.
    Nu staat er, die kosten fur die ICSI-behandlung betragen €1300 exclusive medikamente, anasthesie und etwaige blutuntersuchungen!

€1300?!?!?!? Dat kan toch nooit. Was toch veel meer.
    Moet ik daar weer achteraan?!? Moet dan niet €2300,- zijn?
    Volgens mij zag ik het ook ergens op de site staan. Maar was niet zo weinig.

Alex, bedankt voor je steun! Jij kan ook wel wat positief nieuws gebruiken las ik! We gaan ervoor he?!

Sil, zou mooi zijn voor Klingels als jij voorspellende gave hebt! Laten we het hopen!

Klingel, we gaan er vanuit dat je je zoontje dan ook Ken noemt he! Om even in die sferen te blijven!

loutje, kleine verbouwing, hoezo?!?! Klein kamertje achterin de winkel, waar baby straks z'n slaapje kan doen?!? ;)

Ik ga vriendje ff helpen schoonmaken!

Liefs Loesie

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Loesie, lijkt mij niet goed nee. Zal misschien een tyofout zijn.
    Aan de ander kant...je hebt het nu zwart op wit ;)

Alex, bedankt voor je opbeurende woorden.
    Maar als je naar terrorYeti in m'n album kijkt dan kán dat niet meer worden dan een éénogige baby :D

Linke Loutje, of heb jij hier meer mee te maken :D:D:D
    Dus lekker aan het verbouwen! Goede afleiding lijkt mij om de wachttijd door te komen. Leuk!

Klingel, voel je ze al schoppen :D

Silvia, jouw blote billen emmy's zijn in ieder geval goed uitgegroeid!

Ga m'n zussie ff helpen babyspullen verslepen.
    Die is nu zo aan het uitbuiken dan de babykamer langzaamaan compleet gemaakt moet worden.
    En aangezien mijn schoonmoeder nog heul veul heeft...
    Hoezo 'je zoekt het wel weer op in de wachtweken' :(

8. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Gelukkig, jullie hebben niet zo heeeuul veel gekletst! :-D

Meiden, hoe voelen jullie? Lekker rusteloos? Sikki, nu lekker bezig voor de babykamer van je zus en straks voor die van jezelf! Ik heb er een goed gevoel bij, dit gaat 'm worden!!! Enne, kapitein eenoog wordt gewoon een heeeel knap kind! (kijk maar naar mij... hahahaha)

@ Klingel: ik denk dat silvia het niet helemaal goed gezien heeft in haar glazen bol: Barbie zit namelijk nog achter Ken verstopt. Die blijven gewoon lekker zitten!!!

@ Loesie: bij ons is het volgens het behandelplan voor de TESE/ICSI wel 2300 euro, maar de TESE alleen kost dan ook al €1000,- er staat ook op: exclusief medicijnen dus misschien dat het dan wel zo ongeveer klopt?! Bij ons maakt het gelukkig niet uit, mijn verzekering hoefde het behandelplan niet te hebben. Univé is wel wat gewend wat buitenlandbehandelingen (3x de woordwaarde) betreft volgens mij.

Ik ga zo even naar de Makro: Nintendo DS is in de aanbieding, heb ik wat te doen tijdens het wachten in de wachtkamer! Lekker braintrainen!

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    *Proest blote bilen emmy's*

10. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    DIP ALARM!!!

Sorry meiden, ik weet ff niet waar ik last van heb.
    Vandaag ff geen vrolijke Sikki.
    Ik zou nu zo gelukkig moeten zijn met m'n Yeti's maar ik ben zo boos, verdrietig, teleurgesteld, bang en weet ik veel wat allemaal!

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.
    Als je er even niet meer in zit dan gaat het allemaal wel.
    Dan kun je niet wachten om weer te starten.
    Maar als je er weer midden in zit dan komen de gevoelens in volle hevigheid weer terug.
    Iedere keer steeds weer meer. Door alle bagage die je van iedere poging meeneemt.

De spanning en hoop is zo ontzettend aanwezig.
    En de angst voor weer een teleurstelling is zo groot!
    Het vertrouwen in een goede afloop is nog nooit zover weg geweest.
    Ik weet niet of ik het allemaal weer kan dragen.
    Ik ben zo moe, het is te veel.
    Ik kan de teleurstelling niet meer aan.
    Ik ben zo bang...

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    AAAAhhhh SIkki
    Ik wou dat ik je een echte schouder kon aanbiede ipv een virtuele.
    Maar vergeet niet dat het een welgemeende schouder is wasr je op mag uithuilen. waar je tegen mag klagen je diepste angsten aan kwijt mag.
    zoals elk ander hier weten we dat we je niet letterlijk kunnen helpen maar we zijn er wel voor je en we steunen je overal bij.
    Hou je stevig aan ons vast en wij slepen je hier doorheen meis.
    Je zal zien dat Yeti 1 en 2 het dadelijk allemaal waard zijn geweest.
    Hou hoop en neem Sikkiman stevig vast.
    Het is nu eenmaal een woeste rit met pieken en diepe dalen.. maar de uiteindelijke finisch is het ZOOOOOO waard

Dikke knufffffffffffffffffffffffff

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ach lief sikkischatje!!!!
    :(

heb je een dip-aanval?
    anticiperende teleur alvast?
    ben je zo bang meisje?

:(
    bang zijn mag en is heel normaal. misschien moet je het vandaag maar even toelaten..
    ik denk dat je eivoorraad-stress en voor je gevoel 'nog maar 1 cryo poging hierna 'ook meespelen?

je wilt jezelf beschermen tegen teveel hoop en verwachting, maar je voelt ook de druk en de haast die geboden is :(

het is ook vreselijk en KLOTE. het enige wat je 'mag' is hopen dat je broedt, en hoe hard je je best ook doet (in bv je lifetsyle) je hebt er niets over te zeggen :x
    het is aftellen, na die oneindig ver wegge datum van je NOD.. :(

ik wou dat ik je een knuffel kon geven, in een dekentje kon wikkelen, over je bol kon aaien en je een pot van klingels beroemde nooitafkoelende knuffelthee kon geven.

maar dat kan ik niet want ik zit ingesneeuwd in dit schooltje, maar ik ga het nu mentaal doen okee? daar is die uri fukking geller niets bij.

straaaaaaaaaaaaaaaaaaal..
    straaaaaaaaaaaaaaaaaaal..

*houdt sikkihandje vast op cryowachtbanke*

SMAK..

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @silvia: dat was een mooie tegelijke sikkidigiknuffeltalk van ons, *smak op jou!*

14. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    *huil*

Jullie zijn té lief!

*huil*

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella

kijk naar jeself! :p

maar tis wel waar, ik wou dat we je echt even live konden steunen. heb je sikkiman/mensen mee om je stress te delen of wil je dat ook niet?

mij helpt altijd 'accepteren dat het erbij hoort en dat je het mag laten gaan' (klinkt zweveriger dan ik bedoel!) kortom geef je er soms aan over.
    je mag bang zijn en mok en jank en stamp en grom.

sterker nog you need to. zeker als je altijd zo vrolijk en stoer bent/doet.

SO!

16. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Lieve Sikki,

ik weet niet wat ik moet zeggen. :( Knal het er maar uit hier, huil, scheld maakt allemaal niet uit.
    Ik geef je een hele dikke ((knuff))en een heerlijk dekentje.

Liefs Nynke

17. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Jij verwoordt het precies zoals ik het voel.
    Daarom speel ik nog eventjes struisvogel.
    Ik weet niet wat ik verder tegen je moet zeggen.
    Het is gewoon zo onzeker allemaal.Ik wilde dat je tigduizend eicellen zou hebben, maar zelfs dan zou het je angst en onzekerheid waarschijnlijk nog niet weg kunnen nemen.
    Het is gewoon een klotetraject en je moet gewoon volhouden.
    Scheld dit hele topic lekker vol, daar zijn we voor, lieve sikki.
    Maar geef de hoop alsjeblieft nog niet op hoor.It aint over 'till its over!!!Hele dikke knuffel voor jou.

18. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Mijn computer is gecrashad, kan wel janken.Duizenden foto's en filmpjes die misschien weg zijn.Lekker slim om geen backup te hebben.;)
    Ws een virus, krijg je van al dat downloaden, het moest gewoon een nkeertje fout gaan he..
    Zit nu op de laptop van m'n vriend.Maar hij heeft dat ding altijd voor z'n werk nodig.
    Dus ik hoop zo dat die computer snel weer opgelapt is.

Ben kapot.
    Heb m'n nichtje van 13 en neefje van 9 te logeren gehad.
    Lekker ruziemaken over wie voorin de auto mag zitten en wie waar slaapt en wie mag x-boxen.
    Om kwart over fokking 6 in de morgen wakker gemaakt worden met de vraag: Mag ik x boxen????
    AAAAAAAAAAArrggghhh!!!Op dit soort momenten ben ik gruwelijk blij en dankbaar dat ik geen kinderen heb.(erg he):):D
    M'n nichtje is hartstikke lief hoor, altijd al geweest.Maar m'n neefje is de godsganse dag aan het zeuren en is gewend om z'n zin te krijgen.
    Maar ze zijn weer naar huis,yessssss!!
    Heb al tegen m'n nichtje gezegd dat ze de volgende keer maar weer lekker alleen moet komen.Lekker meidendingen doen, tutten etc.
    Maar nu ga ik eerst ff bijkomen haha.

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @zara: woeiii wat zal jij moe zijn dan, lekker uitrusten nu hoor!
    en wat ontzettend *@#(*^@#(*^( dat je filmpjes en fotos weg zijn!
    zijn ze echt echt weg, is er geen expert die ze nog ergens op kan duikelen?? :(
    KLOTE!

wat betreft struisvogelen: doe wat goed voor je is.
    maar vergeet niet (net als sikki) dat we er hier zijn voor joe, ook om samen te schelden en te stampen.
    het hoeft niet altijd blij te zijn.

we kunnen best samen even wat gaan vandaliseren ofzo.
    als het maar oplucht!

en wat betreft 'it aint over till its over ' : met de 2e over bedoelen we dus BABY he.
    de weg is (zeker voor jou) heel lang, voor iedereen zwaar, voor sommigen (sikki/loutje) extra eng wegens amper meer eitjes of zaadjes en ga zo maar door,
    maar we zullen volhouden en ... de beloning zal extra mooi zijn.

over een paar jaar, als we samen aan een lange tafel zitten met kleine beebjes all over the place, en we heffen een glas met DRANK (ja sorry freudiaanse verspreking! ik heb zon zin in een wijntje, hoewel het meer t idee is (gewoonte) dan de smaak denk ik ;)) en dan proosten we op al die stoere beebjes en babes die we zelf zijn!

SO!!!

knuffelsmak.

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Tja wat moet ik dan nog zeggen

Amen !!!!!!!!!!!!!!!