Shanna volgende week donderdag mogen we weer weer naar DD. Uroloog wil m'n man nog even zien. Dan wordt er afspraak gemaakt voor TESE.
@Poekie oh wat fijn er zit dus lekker voortgang in. Hopelijk heb je dan snel wat meer zekerheid. Liefs van Shanna
Krijsende update vanuit de metro!!!!! Schildklier heeft zich goed hersteld na stoppen schildklierhormoon!!!! Maaaaaaaaartjuhhhhhhh mag dooooooor!!!! Ongi... Hier ben ikkkkkk!!!!!! Kommmmmmmmm dannnnnnn!!!!! Arme schildklierman, is natuurlijk geen *huil/krijs*dusselbabes gewent, arme man toen de jiiihehhhhvreugdetraantjes in. M'n ogen sprongen!! Ghighi. (was een subtiele maximavreugdetraangeenjankmetsnottertraan hihi!!! Whoehoe!!!!!!!! Yeahhhhhh!!!! Benvandaagzovrolijkzovrolijkzovroliijkwasiknoooit ghighi
Wat een supernieuws Maartjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh! Woehoeeeeeeeeeeeeeeeeee! Blij voor u! Laat die ongi maar komen! (eeuhm, niet bij mezelf natuurlijk!) Girl, hoe voel je je? Heb je al wat symptomen kunnen spotten? Poekie, wat spannend volgende week de datum van de TESE. Enne, als het lang duurt, gewoon vragen of je af en toe mag bellen of er nog iemand uitgevallen is! TESE's doen ze op dinsdag en vrijdag overigens. Sikki, lekker aan 't broeden op Calimero en Priscilla? Loesie, Klingel lekker zwanger aan 't zijn? Hoe is 't met onze Sil? Zitten jip en janneke nog? Wat een buik meis! Enne, ik denk dat je blij bent als je je voetjes weer terug hebt!! *zwaai* en *smak*
@elif. dank jehoop ook dat dinsdag een mooie dag word. @loutje. merk wel wat andere dingetjes maar ga me niet gekmaken. en bij jou?? merk jij iets??
nou, heel af en toe een klein steekje, maar verder niks hoor! ik denk ook niet dat het raak is. Wat voel jij dan?
uhm eigenlijk niks hahaha ik voelde alleen dat het binnen nauwer werd maar de rest dacht ik echt ik word ongi, mijn tepels doen pijn en dat heb ik altijd bij ongi!
*inbraak* SMS-nieuws SILVIA!!!!!!!!!!! bericht gekregen om 16.43 uur. Hoi Nynke ik lig op de verloskamer met weeen als het zo door gaat krijg ik vanavond nog een keizersnee en mag ik mijn dusselduo vasthouden. xxx Silvia
Ooooooooh wat spannend silvia ik duim heel hard dat alles goed mag gaan en op een mooie twin!! Veel succes!
WAAAAAAAAAAAAAAAAH SILLL!!!!! Ik had al zo'n voorgevoel! Nog eventjes dus! Wat spannend zeg. Ben zo benieuwd naar de échte namen van Jip en Janneke. Good luck meis!
aaaaaaaaaaaaa spannend voor SIL!!! Maartje whoei gil krijs!! Wat een fijn nieuws nieuwe kansen! Ga duimen voor je meisje! Loutje en Girl ook voor jullie duim ik.......
Thnx meiden!! Ik vind het echt zo idioot vet cool dat ik hopelijk snel weer mag gaan junken!! Zit nu op CD 29 en dat is soooo lang!! 1 keer een cyclus gehad van 37 dagen na afgebroken poging, dus ik weet dat mn lijf soms rare dingen kan gaan doen na hormoonbende... Als mn lijf weer net zo gek doet, ben ik over precies 1 week weer bezig!!!!!!!!! Oehh Silvia... SPANNEND!!! Niet lang meer BIB-berichten dus!! Yeah!!! Oee wat ontzettend spannend!! Silvia voelt wel een beetje aan als the godmother van de DD-babes...Hihi!!
Baby nieuws. Sil is bevallen. Luuk is geboren om 19.26 uur en weegt 2624 gram. Sanne is geboren om 19.27 uur en weegt 2352 gram.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa!!!!!! WAT GEWELDIG!!!!! SUPER DE SUPER DE SUPER!!!! SIL EN SILMAN EN MATHIJS, VAN HARTE MET JULLIE ZOON & DOCHTER en broertje en zusje!!!! EN WAT EEN PRACHTIGE NAMEN! Ben helemaal HYPER!!!!!!! GENIET MEIS, GENIET!!!! Dikke SMAKKERD!
EN MAARTJUH!!! Wat super dat je door mag!!!!!!! Weer volop kansen binnenkort, YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SMAK
heey heb steekjes en raar gevoel in me buik ben ook wel beetje moe en af en toe beetje rugpijn. maar ik heb zoiets ik weet het pas als ik niet ongi ben en een test in handen heb het kan alle kanten op. dus erg spannend het is bij iedereen anders.