Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    hey lieverd,
    Ik zit met iets en het geeft me een heel onwel gevoel dus ik wilde je het wel ff zeggen.
    En weet dat je het niet zo bedoelt hebt.

Wij hebben zeer zeker heel veel geluk gehad masha'Allah.
    Maar we zijn er nog niet.
    En de overstimulatie e.d is nog niet uit mijn geheugen bijna was ik er niet meer eens geweest.
    Dus we hebben onze portie ook gehad.
    Ik duim heeeeeeel hard voor jullie want jullie hebben het verdient.
    Maar het gaf me een heel ongemakkelijk gevoel sorry.
    xxx

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Wauw Elif !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat geweldig zeg dat je zwanger bent!!!!
    ik lees het nu pas...so sorry dat ik het eerder gezien heb (schaamt zich heel erg diep)
    van harte gefeliciteerd meis..wanneer krijg je je eerste echo?
    we gaan voor een heel mooi knipperlichtje hoor we willen niks anders zien.
    hoe voel je je?
    toch goed gegweest die vakantie met je mannetje mischien hihihi even heerlijk genieten van elkaar voordat je dadelijk tot aan je ellebogen in de poepluiers zit hihihihi.

geweldig meis. je hebt het verdiend.

Yvonne Heel veel sterkte en ik hoop met iedereen mee dat het allemaal goed zal lopen en je morgen een goede echo krijgt bij je eigen gyn

Girl wat sneu nu....is altijd zo'n emotionele achtbaan als je pogingen niet gelukt zijn heel veel sterkte ermee

Sikki you go girl!!!!!!!!!
    elke dag is er weer een dichterbij de testdatum.... als je niet uitkijkt ga je nog een echte "silvia"doen en lig jij over 8 maanden zoals ik te genieten van een Dusselduo.

iedereen dikke kusssssssssssssssssssss en bedankt voor jullie luisterende oortjes en steunende babbeltjes die ik de laatse weken zo ontzettend nodig had
    jullie zijn schatten echt waar:)

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Silvia hoe voel jij je??

Hier gaat alles wel goed hoor dank je wel.
    Je hoeft je niet te schamen heh gekkie geniet heeeeeeerlijk van die 2 schoonheden.
    De echo zal over 2 weken zijn zoiets ;)xxx

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Ik heb een flinke ontsteking ergens in mn lichaam zitten en ben vanacht dus aan een infuus gehangen met antibiotica.
    bloed van vanmorgen bleek dat de onsteking nog niet reageert op de meds dus hopelijk morgen wel.
    verder kan ik niets anders zeggen dan dat ik volgens mij de gelukkigste vrouw op deze hele aardbol ben, kan er echt niks anders van zeggen.
    heb gewoon echt alles wat mn hartje begeert. al zou ik nu in een doos op het stattion moeten gaan wonen dan nog kreeg je die smile niet van mn gezicht af hihihihi

Ik wens iedereen hier dit intense gevoel van gelukzaligheid toe

knuffffffffffffffffffffff

5. sassebas

sassebas Actief lid

12 feb 2010
    183
    0
    16
    Overijssel
    Mooie foto's Syl, wat een kanjers hè, die twee (en joe natuurlijk!).
    Beterschap voor jezelf!
    x Sassebas

6. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    #2226 Sikki, 24 mei 2010
    Laatst bewerkt: 24 mei 2010
    Zo bedoelde ik het zeker niet!!!
    Sorry als je het zo opgevat hebt!

Jullie hebben zeker geen geluk gehad, eerder heel veel pech.
    En zeker hebben jullie je portie wel gehad!

Maar ik bedoelde het eigenlijk een beetje naar Girl toe.
    Ik ken bijna geen enkel verhaal dat iemand na de eerste IUI zwanger is.
    En dat is dan jullie beloning. Na alle ellende die jullie gehad hebben.

En of wij het verdienen weet ik niet.
    We hebben al zoveel dingen in het leven om gelukkig voor te zijn.
    Misschien is zwanger worden dan net iets te veel gevraagd.

Maar ik moet ook zeggen dat dit hele proces me hard heeft gemaakt.
    Als iemand na de eerste poging compleet van de wereld is en het al totaal niet meer ziet zitten, denk ik, kop op meid, je hebt nog zo veel kansen te gaan. Hoe vaak is het nu bij de eerste keer raak.
    Maar, ik vind ook, iedere tegenslag is er 1 te veel.
    Ik merk wel dat na de zoveelste tegenslag ik langzaamaan een beetje verbittert raak.
    Met mijn zoveelste poging zijn mijn kansen afgenomen tot heel weinig.
    Dus misschien is het moment ook aangebroken om afscheid te nemen van zoiets als dit forum.
    Ik merk dat ik er te weinig steun eruit haal in mijn situatie.
    Als iemand mij zijn steun geeft door te zeggen dat het nu tijd is dat ik zwanger raak, is een ander weer beledigd omdat zij dat dan voelt alsof zij er minder recht op heeft.
    Dat vind ik wel erg jammer, dat zulke steunbetuigingen dan weer verkeerd worden opgevat.

Maar goed, ik weid weer te veel uit.
    Ik wil zeker geen medelijden en boosheid opwekken bij anderen.
    Maar vind wel dat niet alles zo letterlijk opgevat moet worden.

7. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    #2227 Girl86, 24 mei 2010
    Laatst bewerkt: 24 mei 2010
    @iedereen.
    heel erg bedankt allemaal voor jullie steun!!!!erg lief:)
    en nu hopen dat we volgende maand meer geluk hebben.
    we gaan gewoon met volle moed verder.

heb lekker ff geshopt vandaag:),na slecht nieuws.
    dat doet je altijd goed!!!(bij mij wel) haha

@loutje.
    wat vervelend voor je zus!!! hoe ver is ze dan en wat heeft het kindje??? (als ik mag vragen) maar zolang je niet ongi wordt is er wel hoop voor je. en ik duim nog heel hard hoor!!!!

@zwangeren. hoe gaat het met jullie??? elif heb je al kwaaltjes??? hopen dat de eerste echo alles goed is!!!! en sassebas bij jou gaat het ook hard.

@poekie.

je zult wel erg zenuwachtig zijn voor donderdag ofnie???
    erg spannend.

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Elif, sorry dat ik zo geïrriteerd reageer.
    Komt door iets wat in een ander topic is gezegd.
    En jou opmerking (terecht!) hier maakt denk ik dat het lontje ontstoken werd.

Sorry!!!

9. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Oh schatten, ik kan me goed voorstellen dat het voor een ieder hier zo af en toe een beetje teveel wordt en dat een en ander verkeerd begrepen wordt.

Maar 1 ding: iedereen die zo een vurige kinderwens heeft als alle mmm-meiden hier op het forum verdient het!!

Girl, de echo's waren niet goed, iets met het hoofdje. Woensdag vlokkentest en weer een echo, dan weer een week wachten en dan kunnen ze waarschijnlijk meer vertellen. Echt verschrikkelijk! Tja, dan wordt alles wel even op de achtergrond geschoven.

Nog wel even delen: ik zat net in de auto en had zo'n flinke ongesteldheids-wee in m'n rug...

Ik duik lekker m'n bedje in, morgen weer lekker aan 't werk!

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Elif zit in tranen want hoopt zo voor sikki!
    Ik snap je meid.
    Ik had gewoon zoiets ik MOET het haar zeggen want weet dat het zo niet bedoelt is, maar anders blijf ik het meedragen en misschien kom ik dan bot uit de hoek sorry.

Ik hoop niet een reactie van mij in een ander topic, zeg het me heh!
    xxxxx

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Sikki, fijn dat je zo hebt kunnen vermaken in Frankfurt. Ik ben er nog nooit geweest, maar het klinkt zo mooi Sisi-achtig hihi.
    Hoe voel je je?

Yvonne, wat een naar bericht zeg... Ik hoop voor je dat het hartje blijft kloppen en dat die stomme bloeding gaat stoppen... :( Sterkte meid en heel veel succes bij de gyn.

Girl, wat jammer dat de IUI niet gelukt is. Sterkte en bovenal ook veel succes met de volgende poging. Ga je direct weer door?

Elif, voel je je al goed swanggg?? Nogmaals van harte meid!!! :)

Poekie, spannend hoor!! Nog 2 nachtjes slapen!!!
    Misschien kan Loutje je wat meer vertellen over hoe lang het bij haar duurde voordat haar vriend de operatie kreeg. Ik meende een kleine twee maand??? Hoop voor je dat het snel zo ver zal gaan zijn!! :)

Loutje, hohooo!!! Er zijn genoeg meiden die NIETS voelen en toch hartstikke swanggg blijken te zijn!! ;)
    Ik snap dat je jezelf wilt beschermen maar nog ff afwachten tot dat je mag testen ipv op de zaken vooruit te lopen. Heel veel succes met nog een paar dagen te wachten en ook heel veel sterkte gewenst met je zus haar zwangerschap. Kan me voorstellen dat zoiets heel zwaar voor jullie allen is.

Silvia!!! Hoe bevalt het nu om een tweelingmama te zijn?? Helemaal aan het genieten zekersss!! :) :) :) Ik ga zo ff op je hyves spieken of daar al meer en meer en meeeeeer foto's staan!! :)

Oehh, lees ik ff door zie ik staan dat je ontsekingen en infuusjes en antibiotica hebt... Hmmzz dat is toch wel een behoorlijke domper op de feestvreugde. Hoop voor je dat dat snel beter wordt en dat het leven in huize Silvia/huize bevallings ZH alleen nog maar uit genieten bestaat!! :)

Sassebas, alles goed met je zwangerschap?

Nogmaals Sikki, ik lees nu je stukjes over verbitterd raken... Ik kan niets anders doen dan jou nu eers even een megapletknuffel geven en tegen je zeggen dat ik het jou ontzettend gun en echt dat ik hier me suf zit te duimen voor jou!!! Niet dat ik het een ander niet zou gunnen maar lieve hemel, wat jij allemaal al hebt moeten doen en hebt moeten ondergaan... Tjsa dan zou het langzamerhand idd wel eerst ff jouw tijd moeten worden voordat iemand anders zwanger raakt (daarom ging ik na mn mislukte cryo ook een maandje wachten zodat jij NU NU NU NU NU NUUUUU eerst 'ff' zwanger kan raken en dat ik dan NUNUNUNUNUUUU bijna ongi kan gaan worden en dan kan gaan starten (en dan vervolgens OOK net als JIJ dan NUNUNUNUNUUUU straks zwanger raken!! So!!!

Megapletknuffel!!

Nog een keer Elif, volgens mij is het lontje bij Sikki ietsjespietsjes korter te geworden door iets wat iemand in het-direct-door-met-ICSI-zullen-we-elkaar-steunen (of was het nou zullen we elkaar afmaken)-topic ;)

Patje!! Hoe staat het met je zwangerschap??? Heb je wel een buddy ergens hier op het forum???

Loesie!!! Hoe gaat het met je beebje en met jou???

Klingelllll!!! Volgens mij heb jij het heeeeeeeel druk met jurken enzo! Spiek zo nu en dan wel ff in je eigen topic maar hier zie ik je nog maar erg weinig!!! Hoe is het met jou??

EGOOOOO

Van een ongi lijkt nog weinig door te komen... loop echt al weken te pre-ongi'en maar echt ongi worden: ho maar!!

Ik ben een korte-cyclus-meisje (19 a 24 dagen) en zit inmiddels op CD 33 dus vanmorgen maar ff tegen beter weten in getest.

Omo.

Ben er niet verdrietig om. (Ook afgestompt??)
    Ik kan gewoon niet spontaan zwanger worden dus had ook geen + verwacht. Was meer zo dat ik het misschien zelf psychisch tegen houd en dat als ik negatief zou testen ik misschien een paar uur later toch zou gaan bloeden. Maar tot op heden nog niets nada noppes gezien.

Ik moet wel uiterlijk eind deze week ongi worden want anders komt onze Oeral vakantie in het geding. We kunnen moeilijk vanaf terschelling ff heen en weer naar Dusseldorf gaan voor een terugplaatsing of punctie en terugplaatsing. Dus aan allen: doen jullie de ongi dans voor me? Misschien dat die dan ff gaat komen!!

;)

12. Yvonne73

Yvonne73 Lid

7 mei 2010
    73
    0
    6
    langs het IJsselmeer
    Hoi Lieverds, bedankt voor jullie medeleven! Ik schrijf even snel dit berichtje vanaf de bank. Ik kom net bij de gyn vandaan en wat blijkt, wonderen bestaan echt!!!! De kleine Rambo heeft de tsunami van bloed overleefd! Het hartje klopt. Naast het vruchtzakje zit een enorm hematoom van het broertje of zusje. Daarnaast is de hyperstimulatie nog hyperder geworden en dit verklaard de ontzettende buikpijn. Ik mag nu alleen nog maar op staan om naar de wc te gaan. Het hematoom is op zijn retour en we gaan ervoor dat het bloeden een keer gaat stoppen. Het blijft een spannend verhaal zo...
    Ik wens jullie allemaal veel succes en sterkte, heb ff niet de mogelijkheid om persoonlijk te reageren maar erg bedankt voor al het medeleven.

Yvonne

13. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.138
    113
    Happyland
    Yvonne wat goed zeg, wat een opluchting!!!!
    Shanna: Kan me voorstellen dat je schrok toen je hoorde dat het vruchtje 6 weken is ipv 8.Ik hoop zo dat alles goed blijft gaan, kan me voorstellen dat je wel wat spanning zult hebben.
    Elif: Gefeliciteerd met je zwangerschap!!Dit verwacht je toch bijna niet???Hoe groot is die kans nu dat het met iui raak is??Ik ga duimen dat je veilig door de 1e 12 weken komt.Maar probeer lekker te genieten ervan!
    Maartje; Jij ook al zulk goed nieuws!!:):):):)
    Sikki; Hoe was je weekendje?
    Ik vind het ontzettend klote dat je je nu zo voelt, die kutmolen is gewoon bikkelhard.
    daarom ben ik hier niet zoveel te vinden, kan soms niet normaal reageren op berichten, omdat ik zelf al zoveel shit gehad heb..Dus dan reageer ik maar niet.Ik merk dat ik nu een stuk rustiger eronder ben.
    Ff pauze is gewoon lekker en ik mag zeker in m'n handjes wrijven dat ik geluk heb hiermee.
    Ik hoop echt voor je dat het deze keer eindelijk gelukt is.duimduimduim!!!

14. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    @loutje.

nou veel succes met de zwangerschap van je zus hopen op goed nieuws.

@maartje

dank je ja we willen gewoon gelijk weer verder.
    vind het jammer dat niet gelukt is maar begrijp dat het niet gelijk de eerste kan lukken.

en jij ook sterkte dat het niet gelukt is.
    en hopen dat snel je ongi komt. dan kun je alles misschien nog redden ivm vakantie.

15. willemijnp

willemijnp Actief lid

8 dec 2008
    171
    0
    0
    verpleegkundige
    Hey meiden,
    Een vraag...wij zitten er steeds meer over na te denken om naar een andere kliniek te gaan. Maar ik vraag me wel af, jullie zitten dan in DD, maar hoe gaat dat dan met echo's etc. Moeten jullie dan echt meerdere keren een dag vrij nemen of kan dat in NL?
    Ben benieuwd, want als dat zo is, komt er wel heel veel gedoe bij..hoe doen jullie dat? en hebben jullie ook een site van DD?

16. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    *** breek in ****

Even ego-berichtje... vanmorgen HSK gehad en alles was goed!!!
    Heel blij om te horen dat met mij niks mankeert.
    Man's zaad wordt opgestuurd naar Denemarken voor SCSA, over 2,5-3 weken uitslag.

Sikki, megadikke knuffel voor jou!! I understand....!

*** breek uit ***

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @maartje: hier ben ik wel ;)
    ben inderdaad minder op ZP wegens druk druk met baby&zwangerschapsvoorbereidingen.

hoest met jou?
    ik snap (en herken) dat je geen echte hoop meer hebt op zomaar zelf zwanger worden :(

*doet onwijs ongidansje voor maartje*

@zara: hoe gaatie met jou? moest laatst aan je denken. voel je je beter met wat meer (forum)rust?
    goeso.
    wat zijn je plannen?

@yvonne: wat lees ik voor ellende!
    wat goed dat er nog steeds 1 hartje klopt :) hoewel het dus ook inhoudt dat je eigenlijk zwanger was van een 2ling.. :(

knuffel en voorzichtig aan, zeker met de overstimu!!

@willemijn: je kan zo googlen op ' ivf kliniek dusseldorf ' dan kom je er wel.
    ik liep half in NL, dus echos en stimulatie hier.
    en idd, dan moet je ook al veel vrij nemen (want mijn gyn zit uur hiervandaan)

ikzelf zou denk ik een volgende keer, of als ik nog een poging had moeten doen, alles in DD doen.
    kost meer tijd (en geld) maar gewoon, goed gevoel bij.

@loutje: lieverd ik DUIM!
    weet je nog hoe ik alweer aan t bellen was naar DD omdat ik ' toch niet zwanger was ' ?
    ik voelde echt pas wat vanaf week 8 ofso, duimmmmmmmm

@sikki: heb al gezegd in eigen topic dat ik je snap.
    beetje jammer dat mensen niet inzien dat degenen die 1307 jaar geleden een topic zijn begonnen, wel een extra down gevoel hebben om nieuwe mensen vol liefde te verwelkomen en dan zwanger weer uit te zwaaien.

iedereen gunt iedereen zwanger te worden, en ik denk dat t niet eens om ' meer ' gaat.
    maar wel om EERDER en wel NU!
    :p
    so.

@pat: jij gaat hard zeg! hoe gaat t?

@loesie: en hoest met jou???? al bruidsstress? hoe ziet jullie huwelijksdag eruit trouwens ongeveer?

@sil: dikke duodusselknuffel!! vind de fotos soooo mooi! :)

@cilek: hoe gaatie met jou?

@kikker, shanna, sas: en met jullie?

@rest: sorry, ik kan het niet geheel bijhouden met alle nieuwe DD-chicks. allemaal veel succes! ik duim!

@hier: alles heel goed.
    geniet onwijs, nu er eindelijk een klein bolletje komt in/op buik.
    verder druk druk met trouw/babyvoorbereidingen, en ondertussen bouwt de spanning zich weer op aangezien mama donderdag voor de 2e zware operatie moet.
    alle lymfen eruit.. :(
    ik hoop en verwacht een beetje so dat het hierbij zal blijven, dat weten we midden juni,

dan gaat de champagne open!

dikke knuffel voor allemaal, SCHMACK!

18. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hoi lieve meiden,

ik had even afstand genomen van de forum
    ben namelijk erg verdrietig

een jong meisje in mijn vrienden kring is de pil vergeten en is zwanger nou laat ze deze week een abortus plegen

ik heb dagen alleen maar zitten janken
    en god gevraagd waarom het niet iemand anders is gegund en waarom het iemand is gegund die het toch laat weg halen

ik moet niet te veel bij dit soort dingen stil staan maar het is zo oneerlijk

ik blijf voor al jullie meiden duimen voor een zwangere 2010
    en voor me zelf natuurlijk

Liefs Cilek

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Cilek, het is ook niet te begrijpen!
    Maar logisch dat het pijn doet meid!

Yvonne, wat fantastisch te horen dat het goed gaat.
    Ik duim dat het allemaal zo blijft!

Lindinha, jij stiekemerd ;)
    Hou me wel op de hoogte he!
    En fijn dat de HSK goed was.
    Ik ben nu heeeeel benieuwd wat er uit de SCSA test komt.
    Wij willen het ook laten uitvoeren.

Willemijn, wij doen alles in DD.
    De eerste 2 pogingen hebben we icm ons streekziekenhuis in NL gedaan, maar onze ervaringen in dat ziekenhuis waren niet zo goed.
    We hebben er een goed gevoel bij om alles daar te doen.
    En mijn werkgever doet gelukkig niet moeilijk.

Zara, fijn je weer te zien!
    En blij te horen dat het beter gaat.
    Al een vakantie geboekt?

Lieve Loutje, hoe is het met joutje?
    Ongi-gevoel weer weg?

Maartje, ik wacht nog effe met die ongidans hoor!
    Ben veels te bang dat het verkeerd uitpakt.

Hier vanochtend een 2e kop-staart botsing gehad in 1 week tijd :$
    Beide keren niet mijn schuld, maar zit wel met de gebakken peren (en een zere nek/rug...)
    Ben er wel een beetje klaar mee.
    Heb rust nodig voor Calimero en Priscilla!!!

20. intra4

intra4 Niet meer actief

Hoi dames ik had een vraagje..ik was benieuwd naar de ervaringen bij jullie bij het weghalen van de eitjes?
    Brengen ze je helemaal onder narcose in DD?
    Heb je napijn?

Deel Deze Pagina