Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Hoi dames,
    Ik wil iedereen succes wensen met de broedweken of eventuele behandelingen.
    Ik heb jullie stiekum gevolgd en las dat SIKKI in de broedweken zit.
    Heel veel geluk meid en hopelijk komt het nu allemaal goed.
    Na een ontspannend weekend moet het toch ECHT goedkomen lees de uitslag wel en hoop! hoop! op een positieve test.
    Iedereen veel geluk en succes gewenst.

Groetjes draga

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Goedzo Klingel! Goed voorbereiden en zo!! En de ongi dans voor me doen!! Hihi!! Wel voorzichtig jij he!! Jij mot geen bloedingen krijgen!!
    En uiteraard heel veel succes met Klingelmama gewenst!!

En logisch dat Sikki ff voorzichtig is met de ongi dans te doen!! Idd groot gelijk dat je dat nu niet doet.
    Klote zeg van die ongelukken!! Rustig aan hoor en dan maar ff niet werken. Pris en Cali zijn het belangrijkst en niet een saaie suffe werkgever!!!
    En als hij er problemen mee heeft, moet je hem maar ff mijn kant op sturen, zal ik hem ff de waarheid zeggen ;)
    megapletknuf voor in je laatste wachtweek!! Ik hooooop soooo ontzettend op positief nieuws voor jou!! En idd: ik gun het jou nu ff meer dan wie dan ook!!! So.
    heb ik het toch maar ff mooi gezegd.

Cilek, echt begrijpelijk dat je het verdrietig vind. Ik word zelf ook altijd naar van dat soort berichten. Sterkte en een pletknuffel voor je!!

Yvonne, super nieuws. Mooi om te horen!! Goed rustig aan doen en dan hopelijk beloont worden met het grote geluk!!

Lieve Zara, vind het zo ontzettend Kut!!
    Wel fijn uiteraard dat je wat rustiger bent, maar had het zo graag voor jou anders gewild. Jij en Sikki moeten eindelijk eens het grote geluk gaan beleven!!
    Stiekem plannen om ?? weer te gaan starten?? Of ga je een hele lange pauze houden?

Willemijn: idd vrij nemen en soms mazzel hebben dat een bezoekje aan DD in het weekend/op een toevallige vrije dag valt.
    Wij hebben ivm het slechte vertrouwen in ons NL's ZH besloten om alles in DD te doen. Tevens ook omdat dat het voordeligst is. Owke, wel reiskosten, maar geen dubbele kosten voor de IVF.

Lindinha: SUPERRRRR nieuws!! Ik duim voor hetzelfde bericht voor je man!!!!!! Dat je dan maar snel een echte DDbabe mag worden die snel het grote geluk mag overkomen!!!
    Sommige namen zie ik al zo lang op ZP voorbij komen dat ik echt zoiets heb van: nu zij!!! (en uiteraard ook altijd NU ik maar dat is logisch ;))
    Succes en sterkte met wachten op de uitslag van je vriend. Kan me voorstellen dat het behoorlijk spannend is!!!
    PS een echte inbraak is het trouwens niet. Jij bent toch ook bij unsere Uber S. geweest? Dan ben jij nu ook een beetje DDbabe!! :)

Lief van je Draga! Hoe gaat het nu met jou? En heb je nog plannen in de zin van Barra/DD?
    megapletknuffel voor jou!!

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    @t ego:

NOG STEEDS NIET ONGI!! :(
    Nog 4 a max 5 dagen het aan tijd en anders toch een maand wachten ivm vakantie :(

4. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Maartje : volgend jaar gaan we het weer proberen maar weet nog niet waar.
    Ik ga eerst volgend jaar trouwen dus heb ik toch nog iets om op te verheugen. Heel veel succes meid met de volgende behandeling.

groetjes draga

5. intra4

intra4 Niet meer actief

Maartje wat spannend!!! Dat wachten is erg hè.

Hoi Draga jou ken ik volgens mij nog niet, aangenaam ;)
    spannend en leuk hoor dat je volgend jaar gaat trouwen.

Nou wij gaan zo weer naar Dusseldorf, naar de uroloog en dan gaan wedatum prikken voor TESE.

6. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Draga, daar ben je weer!
    Wat fijn te horen dat je wat moois in het vooruitzicht hebt, TROUWEN!
    En daarna toch wel weer voor een nieuwe poging gaan.
    Knap dat je het op kan brengen!!!
    En dan wel weer in Dusseldorf?

7. sassebas

sassebas Actief lid

12 feb 2010
    183
    0
    16
    Overijssel
    Duim duim duim duim voor Sikki!
    Ik denk aan je meid!
    Spannnnnnnennnnnnndddddd.
    xSassebas

8. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hallo lieve meiden,

hoi Sikki ik blijf elke dag voor je duimen
    hoop snel op goed nieuws

Hoi Maartje bedankt voor je lieve knuffel
    het raakt ons natuurlijk meer om te horen dat iemand abortus wil plegen
    vooral met zwangerscahp van 19 weken(ik wist niet eens dat het kon zo laat nog)

ik heb eerlijk waar zitten kijken hoe groot een baby dan is
    22 cm lieve meiden
    het is al een volgroeid baby
    bah word er echt ziek van

9. Kroezie

Kroezie Lid

23 apr 2010
    42
    0
    0
    Rotjeknor
    Lieve dames,

Was effe afwezig, maar ben nu weer terug. Heb in de tussentijd wel af en toe meegelezen. Ik moest even alles van me afzetten. Er gebeurd nu zoveel deze dagen.

Uber S had mij woensdag gebeld met de uitslag van mijn bloedtesten van 15 mei en het blijkt dat ik geovuleerd heb deze maand (wat echt een wonder is, aangezien ik PCOS heb en niet meer zelf ovuleer). Hij zei dat het waarschijnlijk helaas geen goede eisprong was, maar de kans zit er ook in dat ik te vroeg bloed heb laten prikken op progesteron (4 dagen na ovulatie), volgens mij moet dit pas 7 of 8 dagen na ovulatie gebeuren....VRAAG: Weet iemand dit?? En maakt het echt uit voor je progesteronwaarde of je te vroeg of laat prikt.

Werd vandaag gebeld met de uitslag van mijn AMH waarde (eicelvoorraad) en dat blijkt aan "de lage kant" te zijn. (1.75) En ik ben pas 26 geworden vorige week! Ben echt verward en verdrietig over dit nieuws en Irma kon mij niet meer info geven over wat dit nou betekent. VRAAG: wat betekent het als ze zeggen dat je eicelvoorraad aan de lage kant is? Zegt dit ook iets over de kwaliteit van de eicellen? Verkleint dit mijn succeskansen om zwanger te worden met IVF???

Verder zitten we te wachten tot in ongi wordt om te beginnen met de behandeling, maar mijn ongi wil maar niet komen!! Grrr...(ben al 3 dagen overtijd!!)nu moet ik morgenochtend alsnog een zwangerschapstest doen van Uber S om zwangerschap uit te sluiten, want gezien het feit dat ze menen dat ik geovuleerd heb, moet ik volgens Uber S ongesteld gaan worden , MAAR HET KOMT MAAR NIET!:x

Dus meiden één gefrustreerde Kroezie hier! Kon vandaag op mijn werk alles even niet meer aan en barste in huilen uit na het telefoontje van Irma uit DD. Heb morgen een dagje vrijgenomen en mijn lieve man heeft een hotelltje geboekt voor ons in DD, we moeten nl toch nog van Irma op zaterdag voor een uitgangsecho komen. Dus dan maar een weekendje weg van maken...

10. intra4

intra4 Niet meer actief

Kroezie lieverd... wat vervelend allemaal ...en vooral zo verwarrend. Helaas heb ik er dus echt helemaal geen kaas van gegeten en kan je dus helaas niet helpen aan antwoorden.
    Wil je wel een digitale knuffel geven!!!!!

Cilek: Het leven is helaas heel oneerlijk. Probeer hoe moeilijk het ook is niet te veel naar andere (zwangere) te kijken en focus je lekker op jezelf en je man/vriend!

Nou wij zijn net weer terug uit DD.
    Mn man is door de uroloog nog even onderzocht en we hebben een datum geprikt: 22 juni gaat hij onder mes voor TESE !!!
    Spannend he! Is al over een maandje!
    Daarna is het 2 weken wachten op de uitslag.
    We hebben een stapel papieren meegekregen - allemaal in het duits - en die moeten we even kalm aan doorlezen.
    We moeten zelf de narcotiseur (? schrijf je dat zo?) bellen en/of faxen. Dat vind ik wel beetje gek. Tevens genoeg euries meenemen omdat we gelijk moeten cashen.
    Reuze spannend allemaal dus!!!!

11. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Hee Poekie ik heb je een pbtje gestuurd over je vraag over de narcose.

En hoe is het vandaag gegaan in DD? Is er een datum geprikt?

Groeten van Shanna

12. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    @Poekie sorry onze berichtjes hebben elkaar gekruist. Wat fijn zeg dat het al zo snel kan gebeuren. Alles in het duits? Heb je al op hun website gekeken voor de nederlandse versie. Wel raar dat je zelf de narcotiseur (anesthesist) moet regelen voor de punctie doen zij dat zelf voor je.

Groeten van Shanna

13. intra4

intra4 Niet meer actief

Shanna we hebben eerst die TESE daar moeten we zelf de narcotiseur voor bellen.

14. Kroezie

Kroezie Lid

23 apr 2010
    42
    0
    0
    Rotjeknor
    Hi Poekie, wat lief dat je even reageerd, ook al weet je niets van de onderwerpen van mijn vragen af en bedankt voor je digi-knuffel, ik kan het nu goed gebruiken:). Het schiet zo ook op voor jullie he? Hopelijk is de behandeling van je man succesvol! Ik zal heeeel hard duimen voor je! maar onze behandelingen gaan dan niet meer gelijk lopen, wel jammer he? Samen op het wachtbankje was toch wat leuker geweest, dan straks in mijn uppie..hihi... Nou een hele spannende tijd voor jullie dus.

Dikke zoen en een mega digi-knuffel terug,
    X Kroezie

15. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Kroezie meid, ik kan niet op al je vragen antwoord geven maar wel op een paar.

Ik ben 30 en heb een AMH van 0,39.
    Nog veeeeeeel lager dan je jouwe en bij mij zijn er ook iedere keer eitjes gevonden en ook zeker van goede kwaliteit!
    Op onze leeftijd zegt een lage eicelvoorraad niets over de kwaliteit.
    Jij zal gewoon de kwaliteit eitjes hebben die bij je leeftijd past.
    Wij hebben ook iedere keer goede kwaliteit embryo's.

Ik ben wel verbaasd dat ze aangeven dat je AMH aan de lage kant is en verder niets zeggen.
    Ja, het zal iets verlaagd zijn, maar op zich is het een prima waarde.

Op je progesteron waarde kan ik geen antwoord geven. Daar heb ik geen ervaring mee.

Narcotiseur zelf bellen weet ik ook niet/
    Als je de punctie in de kliniek hebt hoef je zelf geen actie te ondernemen.
    Wellicht dat het anders is bij een narcose van de TESE elders.
    Loutje zal hier misschien ervaring mee hebben.

Meid, maak je nog niet te druk!!!
    Het ziet er allemaal nog prima uit!

Liefs Sikki

16. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Poekie, mocht je vragen hebben over de vragenlijst, misschien dat ik het nog een beetje weet.

Je moet de anesthesist inderdaad zelf benaderen zodat hij bij de ingreep aanwezig is. En inderdaad voldoende geld meenemen!

Enne, je hoeft geen 2 weken te wachten op de uitslag hoor, je mag na 2/3 dagen al bellen (dan hebben ze al een gedeelte onderzocht) en na 2 weken hebben ze álle stukjes onderzocht dus dan is het definitief.

Sikki schat, hoe gaat het met jou?

Maartje, al ongesteld inmiddels?

Girl, weet je al wanneer je ongeveer de volgende IUI kan verwachten? Volgende week ofzo?

*Dikke Dusselpletsmack*

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Meiden, vandaag op dag 10 na tp zie ik dit voor het eerst in m'n leven...

18. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Na 5 ICSI's, 6 tp's en 11 embryo's durven we het niet te geloven en blij te zijn...
    En dit keer alles met geen enkel hormoon.

19. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    wow sikki gefeliciteerd!!!! Ik weet niet wat te zeggen zo geweldig is het!!!!

20. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Oh meid, wat FANTASTISCH!!

SIKKI OP KNALROZEEEE EINDELIJK!

Gefeliciteerd Sikki en Sikkiman! Wat moet dat onwerkelijk voor jullie zijn na al die tijd! Het is jullie zo gegund!!!!

Dikke kus

Deel Deze Pagina