Ik geloof het wel!!! Sikki is swang!!! Van harte gefeliciteerd meid!! Ohh wat prachtig zeg!!!! Wordt er helemaal blij van!! Lig hier echt met een glimlach in bed op m'n iPhone ff te checken of je vandaag weer getest had en normaal ben ik super sjaggie als ik er zo vroeg uit moet maar nu niet hoor!!! Want..... SIKKI is hartstikke swangggggggggg!!! x
Maartje ook een maandje on hold lees ik? Zullen we dan gewoon gezellig tegelijk zwanger gaan worden meis?
******************Breekt in******************** WHAAAAAAAAAA SIKKIE, NU MOET JE WEL BIJNA.. MEIS WAT BEN IK BLIJ VOOR JULLIE!!! ***********Breekt uit ************* Dikke Knuf voor iedereen..
*Breekt ook in* En ook hier voor jou een dikke vette GEFELICITEERD Sikki!! Op die van clearblue staat toch écht écht écht ZWANGER hoor!! Daar kun je nu echt niet meer omheen!! Supers!!! *Breekt weer uit*
hallo lieve meiden wat een geweldig nieuws hier VAN HARTE GEFELICITEERD SIKKI het is jou zooooooooooooooooooo gegund kus Cilek
Jaaaah zo willen wij het zien!!!! Sikki!!!!!!!! Nu echt gaan genieten en niet meer gaan testen hoor!! Vraag maar aan Loesie...hihi...word je alleen maar onrustig van. Heerlijk gaan genieten nu met z'n tweetjes! Jullie hebben er zo lang voor moeten vechten! Echt Nogmaals Van Harte meid!!!
* (laatste) inbraak * Zie je wel Sikki, je bent gewoon hartstikke zwanger!!! Blijf erin geloven want je ziet het nu zelfs letterlijk op je cb staan. Tijd om een 1e echo te regelen lijkt me...?? Ik zie je wel op de VW * (laatste) uitbraak *
+++++++++Kleintje breekt ook nog even in+++++++++++++ JOEPIE SIKKI IS ZWANGER!!!!!!!! EN we zien je op het VW !!! +++++++++++ En kleintje breekt weer uit++++++++++++++
Meiden, ik kan er nog steeds niet bij! Heb vanochtend bloed laten prikken op HCG en prog. Morgen eind van de dag of woensdagochtend krijg ik de uitslag. Heb nog een 2e prikformulier meegekregen. Kan ik dan het beste volgende week maandag weer laten prikken? Verder ook met DD gebeld. Irma was er helaas niet. Heb een echo staan voor 14 juni. Spannend!!!
Spannend Sik!!! In principe verdubbeld hcg om de dag.....dus je zou ook eind van de week kunnen doen.... Maar wat flauw dat je de uitslag zo laat krijgt, dat is echt zo bepaald namelijk, en met een bepaalde code zelfs binnen een uur! Maar goed nog even UWen tot woensdag dan voor je... Whoei 14 juni echo.............die gaat vast in de agenda als nationale sikkibeebdag!
Toch nog 1x dan maar. Sikki, zo'n HCG-uitslag is echt al dezelfde dag bekend hoor! Begrijp niet zo goed waarom jij er zolang op moet wachten? Ik zou ook vrijdag of maandag nog een keer laten prikken. Hebben ze dat niet gezegd tegen je dan, wat het beste is? 14 juni spannend!! 1 of 2 vruchtzakjes? Anders moet je even uitrekenen wanneer je bent uitgeteld... Rond 6 a 6.5 wk kan je volgens mij evt een hartje (of 2) zien kloppen. Denk dat jij rond die termijn zit dan?
DD doet niet aan bloedprikken, dus ik heb op eigen initiatief (en op aandringen van bepaalde iemanden ) de ha gebeld en gezegd dat ik 2 prikformulieren op HCG en progesteron moet hebben. 1 voor vandaag en 1 voor over een week. Maar ja, die kan ik natuurlijk inleveren wanneer ik wil. Had ook aangegeven dat het spoed is en dat ik vandaag de uitslag nodig heb om te overleggen met de arts in DD. Maar de assistent gaf aan dat ze het niet eerder dan morgen of overmorgen kunnen krijgen. Zal wel omdat het de ha is. En DD doet altijd 2 weken na positieve test een echo. Nou, prima zeg ik!
Goed geregeld Sikki!! Nu snap ik wel waarom het zolang duurt voordat je de HCG weet... Gaat natuurlijk per post tussen zo'n lab en de huisarts......... Vermoeiend maar wel fijn dat het zo kan!! Heb je al uitgerekend wanneer de bevallingsdatum is? Eind januari schat ik?
6 februari!!!!!!!!!! Vind het wel eng. Durf het er eigenlijk niet op te zetten. Evenals meekletsen op vw. Of een banner.
Sikki, VW is hier juist voor bedoeld he!! Die 1e weken/maanden na de positieve test blijven spannend en eng! Je kan daar terecht met al je vragen en onzekerheden... 'Probleem' van VW is dat iedereen daar is blijven hangen omdat het zo gezellig is Saffie zit er nu ook trouwens en die zit ook nog in de 1e 12 wkn he!