Ja, eigenlijk wel he. Maar daar zit niemand die nog op een eerste echo of bloeduitslag zit te wachten e.d. Als ik die achter de rug heb en het zit goed dan kom ik zeker langs! Er zitten immers voor mij zoveel bekenden. Misschien als het HCG goed is kom ik ook! (maar lees al stiekum heeeeeel lang mee!)
Sikki ik wilde jou ook nog feliciteren, vindt het helemaal fantastisch voor je! Volgens mij kun je de assistente van de ha vragen om even te bellen naar het lab. Zij kan de uitslag zo opvragen en aan jou doorgeven. Ook ik duim voor jou mee!
Sikki meis, ik hoop dat je uitslag er snel is en dat je je zeker genoeg voelt om een banner te plaatsen en ons te komen vergezellen op het VW!!! Dat is waar je nu ook gewoon bij hoort meis. Ongeloofelijk niet? JE BENT ZWANGER!!!!
Hey Sikki, wat mooi die zwangerschapstesten. Gefeliciteerd! Hier slecht nieuws, ik begon vannacht behoorlijk te bloeden, Hevige krampen en stolsels, heb net bevestiging van de HA gehad: vroege miskraam 5 en een halve week. Dus geen roze wolk meer voor ons, ben mijn baby kwijt..
Sikkiswang sikkiswang sikkiswang ja ja, van je hieperdepiep hoera ja ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben zoooooooooooo blij voor jullie. De test is oh zo duidelijk, yes yes yes! Liefs Sassebas
lieve lieve Kroezie, ik vindt het verschikkelijk om te horen dat je een miskraam hebt gehad. ik hoop dat je zo iets nooit meer hoeft mee te maken. liefs Cilek
Kroezie, verschrikkelijk. Eerst zo blij en dan zo ineens...Heel erg veel sterkte! Heel dubbel maar Sikki, supergefeliciteerd! Eindelijk het nieuws waar jullie zo lang op wachten. Hoop dat je hcg mooi hoog is en je niet meer kan twijfelen. Het is jullie zooo gegund! Lees nog wel regelmatig bij hoor, maar kan niet alles meer bijhouden. Ff update; 25 mei 1e echo gehad. Het is er 1 en het hartje klopte! Heel mooi om te zien. Hij/zij ligt op schema qua groei. Tien juni 2e echo (ben dan 10 weken). Blijft nog wel spannend hoor, zal blij zijn als de 1e 12 weken erop zitten. Iets meer zekerheid dan! Hoop dat iedereen snel zal volgen en dit mee mag maken!
Kroezie.. Wat vreselijk zeg... Heel veel sterkte gewenst!! Mn ongi is er noggggg steeds niet!! Grrr Elke keer een beetje pre-ongi en dan in de loop van de dag verdwijnt dat weer... We hadden eigenlijk besloten dat als ik gisteren niet ongi zou zijn, we een maandje zouden wachten ivm vakantie maar we hebben het bijgesteld... Als ik vandaag nog ongi ga worden, gaan we eventueel gewoon een dag later met vakantie... Ongi... KOM DANNNNNNN!!! Ik ben hierrrrrrr!!!!
Vanochtend de echo gehad, en het hartje klopt niet meer en het was ook niet echt meer gegroeit. Moet nu wachten op de miskraam, volgende week dinsdag weer terugkomen bij de gynaecoloog. We zijn er kapot van. Het was te mooi om waar te zijn. Liefs van Shan
o Shanna ik weet niet wat ik hierop moet zeggen ik vindt het verschikkelijk en leef met je mij het was je zo gegund dikke knuffel voor jou het spijt me dat ik niet meer kan doen voor je kus Cilek
Shanna!! Lieve Shanna....wat verschrikkelijk! Hier zijn geen woorden voor. Wil je in ieder geval onwijs veel kracht en sterkte toewensen - ook voor meneerShanna. *HELE DIKKE KNUFFEL*