** inbraak ** Shanna wat verschrikkelijk! Het leek allemaal zo mooi! Kan me voorstellen dat jullie er helemaal kapot van zijn. Sterkte en een dikke knuffel voor jullie beide! ** uitbraak **
Shanna, wat verschrikkelijk!!! Dikke knuffel!!! Hier ook niet zulk mooi nieuws... HCG was maar 27... Kán niet goed gaan.
shanna en kroezie wat verschrikkelijk! heel veel sterkte! Sikkie het mag bij jou ook niet fout gaan! Wat erg allemaal!
Shanna wat erg meis...ben er even stil van..wil je wel heel erg veel sterkte wensen! Maartje wat raar dat je ongi er nu nog niet is, heb je wel een eisprong gehad dan afgelopen maand?? Sikki je bloedtest is toch van 13 dagen na eisprong of heb ik dat mis? Als dat zo is, is er nog niets aan de hand hoor. Ik weert het, het is vreselijk onzeker deze periode en je moet nu afwachten op de tweede bloedtest en kijken of je hcg gestegen is...killing...ik duim voor je!
Jeetje...2x zulk slecht nieuws... lieve shanna en kroezie...heel veel sterkte toegewenst... een dikke knuffel voor jullie allebei! Liefs Loesie
Heb weer ff op Freya gespiekt... 7 dagen vanaf bevruchting: 0 tot 5 14 dagen vanaf bevruchting: 3 tot 426 Het kan dus beide kanten op gaan... Maar ik duim voor de beste kant!! Ohh wat moet dit toch verschrikkelijk killing zijn...
heey shanna. jeetje wat erg. heel veel sterkte ermee. @sikki hopen dat er volgende week toch een beter hcg uitkomt.
OH Shanna wat verschrikkelijk voor jullie heel veel sterkte gewenst. En Kroezie ook al ken je me niet. En Sikkie geef de moed nog niet op Ik blijf voor je hopen en duimen.
Alle lieve meiden op dit forum, Bedankt voor jullie lieve reacties, het heeft mij goed gedaan om jullie lieve woorden te lezen. Ik waardeer het heel erg. Shanna lieve schat, ik weet niet wat ik moet zeggen...ik vind het echt vreselijk voor jullie. Ik wens jullie veel sterkte toe met dit verlies. Mijn vruchtje is gisteravond losgekomen en wat doet dat toch pijn om dat te zien.... Ik hoop dat je wat troost kan vinden bij je man en je familie...en ik zou zeggen huil het vooral uit, krop niets op...dat heeft mij in ieder geval heel erg veel geholpen. Mijn hoofd in een kussen gestoken en flink uitgehuild... Heel veel sterkte lieve schat.... Sikki, ik duim onwijs voor je dat het goed afloopt, ik zou echt niet willen dat je moet meemaken wat een miskraam is. Blijf rustig en ga vooral niet te veel stressen, dat doet je zwangerschap geen goed. Blijf positief! Wij allen hier op het forum zullen voor je duimen en blijven hopen dat het goedkomt... Morgen gaan we naar DD bij Uber S. Ik weet nog niet wat er nu gaat gebeuren na mijn vroege miskraam. Direct IVF starten of rustmaand(en)? Ik hoor het morgen wel... Wel echt jammer dat er zoveel verdrietig nieuws is achter elkaar hier op het forum.. Een dikke zoen en een knuffel voor jullie allemaal, X Kroezie
ik kwam hier even kijken.. @kroezie en shanna wat ontzettend vreselijk ik weet gewoon niet wat ik kan zeggen, behalve dat ik jullie veel liefs en sterkte en kracht wens... huil... knuffel, ook voor de rest... denk aan jullie allemaal meisjes...
Shanna en Kroezie heel veel sterkte! Al die ellende mee moeten maken, en dan dit er ook nog bij Zo ONEERLIJK! Dikke Knuf. Sikkie: Houd moed wijffie!! Niet te veel stressen. Ik duim en hoop dat het gewoon allemaal goed afloopt! Volgende week een top uitslag!! ook voor jou dikke KNUF!
Hallo Shanna, hallo Kroezie, Ik begrijp het niet! En jullie vast wel helemaal niet! Ik wil jullie beide de komende periode veel troost en liefde toewensen! De aankondiging van een zwangerschap bracht bij mij elke keer weer een hoera-moment te weeg, en om dan te lezen dat er een einde aan gekomen is!!! Ik denk aan jullie. Liefs, Napoleon
Lieve Kroezie en Shanna, ik ben zo geraakt door jullie berichtjes. Vreselijk, wat oneerlijk en zoooooo verdrietig... Ik heb er geen woorden voor. Ik stuur jullie een hele grote knuffel toe en wens jullie heel veel sterkte meiden! Liefs Sassebas
Shanna, Pff wat verschrikkelijk! Superveel sterkte! He bah, dacht nu eens een keer goede berichten te lezen! Sikki, houd moed meid! Hoop echt voor jullie dat het snel meer wordt!
Hee lieverds bedankt voor jullie lieve berichtjes dat doet erg goed om te lezen en te weten dat er zoveel mensen met ons meeleven. Gisteren was een emotionele achtbaan 's avonds ook helemaal uitgeput en aan één blok geslapen. Vandaag een stuk rustiger. Hoop dat de miskraam snel komt dan is dat ook achter de rug. Kroezie meis dus jij ook slecht nieuws dat had ik even gemist. Voor jullie ook veel sterkte gewenst. Wel goed dat jullie meteen naar S gaan. Hier daarover nu volop vertwijfeling, vriendlief kan en wil dat weer niet allemaal aangaan, ik ben nu juist gesterkt door dat het spontaan gelukt is, en nu weet dat het aan de innesteling in DD lag, en dat met een gezond eitje (dat ging nu fout) dan moet het toch lukken, waar is anders de spontane zwangerschap die zo moest eindigen goed voor geweest? Ach het antwoord op alle vragen zullen vanzelf wel komen. De hemel heeft er twee sterretjes bij .... Liefs van Shan
Shanna en kroezie.. ik kom even bijlezen hier en lees meteen dit verschrikkelijke nieuws van jullie. ik wens jullie heel erg veel sterkte en kracht om hier doorheen te komen. weet dat de dames hier allemaal klaar staan om jullie door dik en dun te steunen...