Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Idd AMEN!!!!!!!!!! Ik proost mee!! Op alle mmmmeisjes!!!

*proost*

Liefs Nynke

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey meiden,

Wat een emotionele berichten allemaal hier!
    En natuurlijk ook heel begrijpelijk!

Sikkie, wat verwoord je dat ontzettend goed, hoe je je voelt En ik begrijp het zooooo goed! Je moet dit door om zwanger te raken, maar je voelt je zo machteloos!
    En ik snap dat het voor jou extra moeilijk is, ivm bloedwaardes en vervroegde overgang.
    Ik hoop dan ook zo dat je binnenkort goed nieuws komt vertellen! Als ik je de volgende keer weer tegenkom in DD krijg je een dikke knuffel van mij!

Zara, jij dus ook nog met je kop in het zand?!? Ook dat snap ik helemaal!
    Haha, neefje was dus zeer vermoeiend?! Ik heb dat ook wel soms hoor, als mijn nichtjes geweest zijn en ze zijn de deur uit, dat ik echt op de bank plof van, hehe, eindelijk weer rust!
    Zal nog wat worden dan, als we straks onze eigen koters rond hebben lopen!

Klingel, goed plan hoor! Van die date MET kids! Ik ben helemaal voor! En dan gaan we lekker praten over hoe gelukkig we dan zijn en hoe het dit allemaal waard is geweest!
    En hoe voel jij je verder?! Nog een weekje he!

Sil, je bent gewoon over de helft joh! Wat gaat dat ontzettend snel! Hoe is het met Matthijs!
    Hebben jullie de 1ste poging ook al in Dusseldorf gedaan?!

Loutje, hoe is de verbouwing gegaan?! Wat is er precies gebeurd?! We zijn morgen al in februari! De maand waarin het gaat gebeuren! Spannend he!

Ik: Ben gistermiddag echt ongesteld geworden. Morgen ga ik dus beginnen met spuiten! HOERA!
    Ook weer even Irma bellen om afspraak vast te zetten voor zaterdag. En voor dat rare bedrag!
    Heb ontzettende buikpijn en normaal heb ik dat nooit...maar goed, het zal er wel bijhoren! Lig nu lekker op de bank!

Kreeg net een telefoontje van de adjunctdirectrice of ik morgen wil invallen in groep 8...dus daar gaat mijn uitslaapidee...
    Dan overmorgen maar.

Ga ook zo naar bed! Ben zoooooooooo moe!

Een hele dikke virtuele knuffel voor iedereen, jullie zijn schatjes!

Liefs Loesie

3. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Kan het alleen maar BEAMEN............

Dikke knuf voor jullie allemaal!

4. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Sikki, een hele dikke knuffel voor jou! Ik heb (nog) geen idee hoe het moet voelen maar ik kan het me wel een klein beetje indenken, en dan is het waarschijnlijk nog 10x in het kwadraat... Ik duim heeeeeel hard dat Yeti en Yetieenoog gewoon lekker blijven zitten waar ze zitten!

Loesie kan ook gaan beginnen, wat spannend weer!!! Ben benieuwd wat Irma zegt over het bedrag.

Klingel komt relaxed over op dit moment, klopt dat? Ben je een beetje ZEN?

Jaaa, inderdaad, eindelijk februari!!! Nog maar 3 weken en een dag!!! Moet eerlijk zeggen dat ik toch wel een beetje zenuwachtig begin te worden, het is gewoon echt alles of niets...

Ik ben eventjes aan 't zoeken naar een leuk hotelletje bij Mulheim, we moeten er die dinsdag zo vroeg zijn dat we er maar een nachtje voor plakken.

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi lieverds en speciaal een knuffel voor Sikki..
    Wat heb je het herkenbaar (ehh ben nog nimmer tot een TP gekomen, maar begrijp dit gevoel van jou wel zo verdomde goed..)
    Ik voelde mn tranen branden toen ik jouw stukje las... meid wat een vreselijke achtbaan. Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen!!
    Ik ga keihard voor je duimen en ga 2 kaarsjes voor je branden: 1 voor kapitein eenoog van je en voor je perfectie Yeti!!

Vandaag een ondoordachte opmerking van een oom heeft mij vreselijk aan het janken gebracht.
    Wat: oom vraagt aan Maartje hoe het met haar zwangerschap gaat.
    Gevolg: Maartje die de kamer uitloopt en boven in de badkamer gaat zitten janken.

PFFFF Die verdomde open zenuw ook!!

Nog 1 woche und vier tagen!!

Wij willen een hotelletje doen in of omgeving DD. Iemand tips?

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @alex: beAMEN ja :D
    @loesie: boe niet uitslaffen! dinsdag dan maar.
    zou zeker even vragen naar die 1300, foutje denk ik. en zo niet dan veranderen ze t maar in 2300, lang leve verzorgd 4 ;)
    @loutje: ja doe maar hotelletje, kan je vantevoren nog even relaxt uit eten enzo.
    ik ben tot nu toe vrij relaxt, maar dat komt omdat ik op 1 of andere manier mezelf het geprogrammeerd, niets te voelen en weinig te verwachten :(
    ik weet niet of dit nu persee goed is, straks werkt het nog tegen! :$ ;) maar ja het is deze ronde maar mijn overlevingstechniek...
    @maartje: sikki weet een gaaf hotel waar ik de naam steeds van vergeet!
    is een hippe unit.
    wij zaten in een domme.. noem eens wat, ibis ofzo. prima hoor, iets van 75e voor 2p. maar niet ubergeil ofzo ;)

@all: we trekken elkaar erdoorheen okee? het komt goed, al duurt het lang en is de weg SCHEISSE.

so!

KNUFFEL!

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Thanks lieve Dusselmeisjes!!!
    Hier gaat het weer.
    Een nieuwe week is aangebroken en weer een dag voorbij ;)

Hotel in DD! Tja, ik ben geweest in het Melia Dusseldorf.
    Echt super gaaf en hipperdepip. Hagelneu in oktober geopend.
    Ze hadden toen een openingsaanbieding voor 100 euri, maar dat hebben ze helaas nu niet meer en nu kost het dan 160 euri per nacht. Dus...

Zeg Klingel, hoe blijf jij zo rustig???
    Gooi jij stiekum wiskey door de thee :(
    Ik dacht ook, door de progynova kan ik niet ongi worden, dus ik hoef niet te broekloeren dus ik kan rustig blijven, maar no way jose!

Loesie, vandaag de eerste spuit er weer in!!!!!!!!!!!

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @sikki: deed ik maar whisky in de thee!!
    ik weet niet, ik voel gewoon niets dus dat scheelt stressen, en ik verwacht ook weinig ofzo, ik weet t gewoon niet, snap t zelf ook niet!
    misschien omdat ik mezelf zowel afgelopen maand als in de TPmaand november zo GEK heb gemaakt.
    ben gewoon ZEN (nog)

wacht maar, dat verandert wel hoor!

en joe dan, joe bent de UW.
    hoeveel bollen schiet jij nu trouwens? ook 2?
    ik heb eergisteren voor de gezelligheid eens 3 gedaan :p

@loesie: jeeej!!! junken!!! :)

9. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ik dacht ook te gaan ZENNEN met Sleepytime Extra.
    Zit daar verdorie gewoon vette valeriaan in! Niet te gebruiken bij zwangerschap :$
    Nou, lekker dan :(

Wat schiet ik. Heb je even? :D
    3 x 2 bollen Uruzgan
    2 x 1 Progynova
    1 x 80 mg kinderaspirine
    3 x 500 mg visolie
    2 x 1 Etos Zwanger Worden Multivitamines

SO! Das een hele extra maaltijd 8)
    Alles in overleg met Uber S onder het wel bekende motto Baat het niet dan schaadt het niet.
    Volgende keer vraag ik ook anti-depressiva en anti-zenuwinzinking tabletten ;)

Zara, meid ik had nog helemaal niet op jou gereageerd!!!
    Dus jij doet ook lekker aan struisvogelen!
    Groot gelijk, als je je eskimo gaat ophalen dan ontkom je er niet meer aan en dat is vroeg genoeg.
    Klote zooi van je pc! Komt het nog goed?
    Daar ga je dan, met al je leuke ver weggiestan vakantiekiekjes :(

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    wat de fuk, ik zat ook aan de sleepy!
    grom, je mag ook niets meer he.

gelukkig kan jij van je pillen ook wel haast rondkomen zeg,
    6 bollen! ohja jij had geen eigen eisprong toch (of wel, ik weet even niet meer?)
    waarvoor is de progy trouwens nu?

als S het goed vindt is t goed.
    die visolie, die gaak ook eens halen.
    kinderaspirine is plak-bevorderend toch?

murmel..

11. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Progynova deed m'n bms opbouwen en de rest van de cyclus stilleggen en nu 2 x 1 slikken samen met Uruzgan om het bms vast te houden.
    Het enge vind ik wel weer, ik hoor van iedereen dat met de progynova de cyclus plat moet liggen en er geen follies mogen groeien omdat dat de hormoonhuishouding in de war kan schoppen.
    Zag ik bij mijn echo vorige week vrolijk allerlei follies dansen op het scherm. Zegt S, bms is mooi en de follies mooi klein, donderdag de tp!
    Terwijl bij Lisa bv de cryo-cyclus ervoor is afgebroken :$
    Snap die man af en toe niet, maar heb me er voor deze maand maar aan overgegeven. Maar ben er wel erg onzeker door...

Kinderaspirine is niet bewezen dat het helpt. Maar ja, BHNDSHT!!!

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    hi meissies!!
    fijn dat jullie een beetje gelijk oplopen nu, kunnen jullie lekker saampies kletsen over die klote wachtweken. Sterkte hoor!!
    Ik lig weeeeeer eens in de clinch met een stomme muts van Menzis...
    Volgens mij worden die mensen bij de sollicitaties utgekozen op domheid...
    Als je slimmer bent dan een halve balans dan wordt je daar volgens mij niet aangenomen :(

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @maartje: je weet toch best dat je daar wordt aangenomen als je IQ gelijk is aan je schoenmaat???

maar eh wat scheelt eran?

@sikki: aha ik snap.
    wel gek dan ja van linda, maar ik kan me voorstellen dat folli's die klein zijn en niet meedoen geen invloed hebben.
    het gaat erom dat je bahrmuttertje 1000% welkommig is he, en ik denk dat dat wel het geval is bij joe met deze pill'n en al!

@BHNDSHN: precies!!

@zara: hoest daar? al met dussel gebeld of nog in twijfel?

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    gutemorgen ohne sorgen!!

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Mogguh allemaal....

05.30 wakker gegild door Mathijs bij ons in bed genomend tot 06,15 pfffffff hij dat een nar windje in zijn luier gelaten en drukte die lekker poepkont heerlijk onder mn neus bleeeeeh..... geur hangt nog in mn neushaartjes hihihihihi maar ja je word er wel wakker van...

Hoe is het hier met onze twee broedkippetjes???
    nog helemaal ZEN????

heb vanacht weer een portie posi vibes richting jullie gestuurd hoor :D

smakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    dank je schat!
    en voor jou ook!
    :)
    vertel eens, hoe kijk je nu tegen de 2ling aan?
    ja, vanaf boven :D maar ik bedoel qua bevalling, qua voorbereidingen, qua alles??
    ben ik benieuwd naar!

ohja ook benieuwd (niet toevallig in deze WWWW voor mij) wat achteraf gezien jouw zwangerschapssymptomen waren.
    als je je even verveelt zou je dat dan willen vertellen in het topicje dat ik ervoor heb aangemaakt?
    ' de eerste zwangerschapssyMMMptomen? '

:)
    smak, en nu gaak weg! *zoef*

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Dag lieve Dusselpussels!
    Vandaag voor het eerst sinds de tp weer aan het werk. Bleh!
    Moest gisteren nog voor wat anders lang de dokter, dus gad er gelijk een vrije dag van gemaakt.

En wat lees ik tot mijn grote blijdschap en schrik tegelijk. Ons lieve forumvriendinnetje, van het andere topic waar Loesie en ik in meeschrijven, Sinja is zwanger!!!
    Heerlijk voor haar, ik gun het haar enorm vooral na alle narigheid en onzekerheid die ze heeft gehad, maar voor mij voor het eerst sinds ik op dit forum zit enorm confronterend.
    Ik vind het heel erg van mezelf en durf het hier haast niet neer te zetten, maar ik doe het toch.
    Ik begin het nu ineens te merken. Ik ben gewoon JALOERS :$
    Meiden die gelijk met mij gestart zijn, zijn al bijna bevallen en meiden die na mij gestart zijn zijn al zwanger!!!
    Ik ben zo bang dat ik overblijf!!!
    Vind het zo erg van mezelf dat ik jaloers ben!!!
    Ik gun het ECHT iedereen. Maar wanneer ben ik nu eens aan de beurt?

Ben gewoon van de leg af :$
    Kan aan niets anders meer denken...
    Zit er gewoon in een vergadering aan te denken.
    Misschien is het beter voor mij om afstand te nemen van het forum.
    Gaat het me nu tegenwerken in plaats van helpen.
    Pffff

*Sikki is compleet in de war*

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    @tweeling
    Van bovenaf een beste kijk erop zie mn voeten niet meer 8)
    Bevalling weiger ik aan te denken..na mijn desastreuse bevalling van Mathijs wil ik me niet op voorhand al bang maken dus ga vooralsnog uit van een relaxte bevalling met behulp van een lekkere heerlijk coctail alla ruggeprik.
    Heb al kleine sokjes gehaald rose!!!!!! rose hydro luiers en rose rompertjes :D ben helemaal into rose tegenwoordig
    Blauw heb ik zoveel nog van mathijs over dus paar kleine dingen erbij en zonemans kan vooruit.
    heb soms stress momenten als Mathijs ontzettend druk is en ik dan denk dat ik er dadelijk 3 van die heren en dame in huis heb die tegelijk beginnen te gieren en huilen.
    zie mijn mooi nu nog volle (.)(.) dadelijk als slappe theezakjes in gedachten voorbij komen omdat ik borstvoeding wil proberen.

Maaar daartegen staat weer dat ik rustig op de bank lig en dan naar mn dikke buik kijk, ik zie hoe die twee elkaar nu al het leven zuur maken.
    Dat mathijs me om de nek vliegt en me helemaal dood knuffelt ineens spontaan en dadelijk heb ik dat soort momenten in drievoud:)
    Verder probeer ik me gewoon geestelijk voor te bereiden op alles wat komen gaat nu.
    we zijn al ruim over de helft dus de moeilijke tijden komen er nu aan.
    controles elke 2 weken om te volgen of het wel goed gaat allemaal.mijn gyn die elke keer blijft hameren dat ik een klein lijf heb en mn baarmoeder dus maar een bepaalde grote kan worden voor ie stopt met groeien en de weeen zullen gaan komen.

Maar alles in ogenschouw genomen ben ik super blij met mn tweeling zwangerschap
    ik besef heel erg goed wat een mazzel ik heb gehad om het alletwee te mogen ervaren.
    en ik kan niet wachten tot ik vol trots onze tweeling aan de hele wereld kan tonen.

word een beetje emotioneel als ik er aan denk hihihihi fijn he die hormonstertjes

kussssssssssssssssssssss

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Sikki nee niet afstand nemen van het forum....
    .
    Dat heeft naar mijn mening geen enkele toegevoegde waarde.
    Die twijfels en gedachten heb je ook zonder het forum lieverd.
    Ik kan natuurlijk niet in je hart en hoofd kijken Maar ik zou toen heel erg geholpen zijn al ik wist van dit forum.
    Had niemand om me heen die het echt begreep.
    inderdaa alleen mensen die wel zanger waren kinderen hadden en elke poep en scheet zomaar zwanger waren.

Helaas is het nu eenmaal zo dat iedereen met je meeleeft zoals ze zeggen maar uiteindelijk ben jij altijd zelf degene die het door moet maken.
    en al hebben de dames hier allemaal wel een soortgelijke ervaringen qua mmm helemaal inleven kan nooit omdat ieder mens nu eenmaal uniek is.

Wat we wel kunnen en graag willen allemaal is elkaar steunen, luisteren , adviseren, en laten weten dat je je verhaal kwijt kunt als je het wil.

Ik heb daadwerkelijk de hele dag de laptop aanstaan en kijk om de haverklap op dit forum of er berichten zijn van jullie....
    heb dagen erbijdat ik aan niks anders toekom hihihihihi.
    gewoon omdat ik meeleef met jullie allemaal.

Ik zou je in ieder geval gaan missen als j ons zou verlaten :(

smakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

20. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Siki: hele dikke knuffel
    Die jaloerse gevoelens zijn doodnormaal helaas.
    Wel geef ik toe rustiger te zijn als ik niet continu op al die fora zit, maar ben wel heel blij dat ze er zijn.Juist vanwege alle lotgenootjes.
    Hier kun je gerust je gal en jaloezie spuien, want anders ga je het alleen maar opkroppen en dat is ook niet goed!
    Dus ga aub hier niet weg hoor, zou ik heeeeel jammer vinden.:(

Deel Deze Pagina