Napoleon, Ongi voor 18.00 uur is die dag CD1. Ongi na 18.00 uur is de volgende dag CD1. @all, ben zelf wat minder hier ivm onzekere tijden. Maar ik denk aan jullie lieverds!
lieverd, alles is al in mijn eigen topic gezegd eigenlijk. maar ook hier nog een knuffel. je mag het nu even niet weten, en vooral ontzettend verdrietig zijn. en boos. en kwaad. en bang. en jaloers. en radeloos. maar lieve sikki, jouw lijf heeft je voor het eerst laten zien dat je het kan. en je gaat het nog eens kunnen! zeker met wat meer ondersteuning. daar geloof ik echt in. pas je goed op jezelf? neem je tijd, ook samen. meld je ziek, en doe wat je wilt. dat kan ik je echt aanraden.. ikzelf ben behoorlijk doorgebeukt toen ik met 5.5 weken mijn mk kreeg. dat was niet handig.. liefs, denk aan jou... @allemaal: knuffel!
Hoi allemaal! Ik had al eventjes niets van me laten horen. Zit op het wachtbankje... Over 2 weken de TESE. Heb wat "gedonder" op het werk wat betreft het vrij nemen voor ziekenhuisbezoekjes... Pfff... Lang verhaal Zag helaas dat het bij Sikki mis is gegaan. Hele dikke knuffel voor jou!!! Voor alle andere Duzzelbabes: veel sterkte, geluk of wat jullie ook maar nodig hebben.
Ach nee Sikki wat een ellende zeg. Weet niet wat ik moet zeggen, woorden kunnen de pijn toch niet verzachten. Heel veel sterkte gewenst ook voor je mannetje, en goed aan jezelf denken hoor! Knuf van Shan
Sikki, nee toch! Wat vind ik dit verschrikkelijk jammer voor je! Heb er gewoon geen woorden voor, had er echt een goed gevoel bij. Heel veel sterkte meid!
Thanks meiden!!! Ik weet gewoon effe niet meer wat te doen. Ik wil heel graag door, want het feit dat het kan maakt dat ik het nog meer wil! Maar waarom is het dan al zo vaak misgegaan De echo van volgende week hebben we kunnen omzetten in een kort gesprek met S. En we laten dan gelijk een SCSA test uitvoeren. De uitslag hiervan zal van invloed zijn of en hoe we verder kunnen. Als blijkt dat er toch meer loos is met het zaad van Sikman, dan moeten we goed nadenken wat we willen. Verder zitten we met de vakantie van S. Hij is vanaf 30/6 3 weken met vakantie en dan willen ze de behandelingen met de NL patienten beperken. Dat zou dan betekenen dat we in augustus eventueel weer een poging kunnen doen.
Hey lieve Sikki, Kom hier eigenlijk even kijken voor je bloedtest maar zie dat het mis is gegaan.... Echt verschrikkelijk! Wens jullie heel erg veel sterkte en idd zoals Klingel zei, neem jullie tijd en doe wat jullie gevoel zegt! Je lichaam heeft idd wel laten zien dat het wel mogelijk is! Heel veel sterkte met jullie beslissingen komende tijd en ik hoop dat alles dan eindelijk alsnog goed uitpakt! Wel goed om te zien dat jullie een plan hebben gemaakt samen! ps Misschien domme vraag maar wat is een SCSA test?
Sikki ik wil je even heel veel sterkte wensen...meis waarom... Vind je erg positief, maar je mag ook verdriet hebben nu!! #Dikke Digi Knuffel#
Hallo Dusselbeebs, wij zijn vanochtend weer in Friesland geweest bij Barrahus voor een beebcheck en alles gaat goed! Volgens de echo is het 8 weken en 6 dagen, zelfs een dagje groter dan verwacht. De eierstokken houden het voor gezien en beginnen zich terug te trekken en de grote bloeding die naast beebje zit heeft zich gehalveerd. Dr. Veenendaal is dik tevreden en wij natuurlijk ook! We kunnen het nog steeds niet echt bevatten maar het begint er toch echt op te lijken dat we op de valreep nog papa en mama gaan worden! Volgende week vrijdag hebben we onze laatste controle en dat is dan gelijk de laatste dag dat het Barrahus open is. Daarna sluiten ze de deuren. Iedereen heel veel succes! Yvonne
Hallo Sikki, Weet even niet wat ik moet posten, maar ik wil jou en partner veel sterkte toewensen in deze moeilijke periode. liefs, Napoleon
SCSA test is een DNA test op het zaad. Een zaadcel kan al snel een eitje bevruchten en zo'n eitje kan dan ook wel tot celdeling komen, maar indien het zaad dan toch chromosoomafwijkingen heeft kan een embryootje zich niet verder ontwikkelen. Omdat wij wel altijd topembryo's hebben (voor zover dat dus wat zegt op dag 2 of 3) vermoed Uber S dat er toch wat in het zaad zit wat niet goed is. Hij stelde daarom ook al donorzaad voor, maar daar wil ik nog niet aan. Als de SCSA test uitwijst dat het echt aan het zaad ligt (afwijkingen boven een bepaald percentage), dan moeten we ons bezinnen op de mogelijkheden. In NL is er wel een chromosoomonderzoek geweest, maar die checkt blijkbaar andere dingen dan een SCSA test. Yvonne, wat fijn te horen dat alles beter gaat!!! Je bent mijn voorbeeld dat het na zoveel strijd dan toch echt kan!
Sikki, lieve schat, Ik vind het echt vervelend voor je dat de zwangerschap geen stand heeft gehouden. Ik hoopte nog zoooooo dat het bij jou wel allemaal goed zou komen...zeker na achter elkaar slecht nieuws hier op het forum van mijn miskraam en vlak daarna het grote verdriet van Shanna... Ik wens je heel veel strekte toe, en misschien klinkt het raar, maar bij ons heeft het direct weer beginnen met een nieuwe poging ontzettend goed geholpen. Ik heb als alles goed gaat zaterdag al mijn punctie, terwijl ik vorige week maandag nog treurde om mijn miskraam. Dus voor ons heeft het in ieder geval heel goed gewerkt om direct weer iets nieuws te hebben om naar uit te kijken...wie weet...misschien werkt dit voor jullie ook.. In ieder geval heel veel sterkte met de verwerking. Je lichaam heeft in ieder geval laten zien dat het wel zwanger KAN worden...dat is belangrijk! Ik heb er ook een flinke boost van gehad in mijn zelfvertrouwen met betrekking tot mijn lijf.... Het vreemde na een miskraam is dan ook dat je heeeel eventjes gevoeld hebt hoe het is om zwanger te zijn en toch vrij dicht bij je doel bent gekomen, waardoor het verlangen naar een kindje alleen maar meer wordt na een miskraam...tenminste zo heb ik het ervaren. Ik heb van horen, zeggen gehoord dat je vaak vlak na een miskraam vruchtbaarder bent? Geen idee of het waar is, maar wie weet.. Dikke digi-knuffel van Kroezie
hallo allemaal. hier vandaag een positest heb vanmiddag me 2de iui gehad nu is het weer wachten tot ongeveer 23 juni!!! erg spannend weer. iedereen veel succes