Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Succes Poekie, dinsdag!!!! Ik zal aan je denken!

Liefssssssssssss

2. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey loesie.
    dank je.
    hoe gaat het met jou en je zwangerschap?? weet je al wat het word???

@poekie.
    succes dinsdag hopen dat er een goeie uitslag uitkomt.

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Girl nog 3 dagen heeeeeeeeel spannend!!!
    :Dxxx

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

poekie: tuurlijk laat ik het jullie weten of/en wat hij terug stuurt :) wat spannend zeg dinsdag alvast succes en ook voor je mannetje natuurlijk.

5. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey elif.
    ja het word nu wel weer spannend heb me gelukkig niet 2 weken lang er te veel mee bezig gehouden.
    en jij al bijna weer 9 weekjes wanneer heb je weer een echo??

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Woensdag hebben we de 2e echo.
    ik had me deze keer ook helemaal niet ermee bezig gehouden, kom op hoe groot is de kans ;) dacht ik zelf.
    Ik duim heel hard voor je!

7. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Ik reageer even snel op Gaby moet zo weg, de rest doe ik vanavond nog even op reageren.

Gaby, ik ben ook absoluut geen belheld, heb een soort fobie, maar mijn ervaring met dr. S is dat mailen niet veel zin heeft, ik heb daar ook nooit snel of helemaal geen reactie op gehad. Je moet toch echt zelf met Irma bellen hoe moeilijk je dat ook vind. Wij hebben in maart de icsi gehad en willen nu na de miskraam een gesprek, begin van de week gebeld en we kunnen a.s. woensdag terecht. Misschien is het anders als je een intake krijgt dat ze meer tijd voor je nemen of heb je die al wel gehad, snap het niet helemaal bloos bloos. Normaal gesproken liggen de rekeningen dezelfde of de volgende dag al op je mat. Hoe moeilijk het ook is, je moet in DD heel assertief zijn, hoe moeilijk dat ook is, echt ik weet daar alles van. Gewoon toch je moed verzamelen en morgenochtend bellen.

Heel veel succes ermee.

Liefs van Shan

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Nette mail hoor.
    Alleen zou ik wel je naam hier op het forumbericht weghalen of dat door een modje laten doen, mocht het bericht al gesloten zijn. Tenzij je het niet erg vind dat als iemand jou zou googlen en diegene hier op beruchten van jou zou stuiten. Ikzelf zou dat erg naar vinden. Ook werkgevers of wie dan ook kunnen je hier dan treffen.
    Dat dus dat.

Ik zit te wachten op m'n ongi. Dan moet ik met de pil starten om m'n cystes te laten krimpen. Ik moet tenminste een maand aan de pil. Neig er stiekem naar om ff te gaan primilutten zodat m'n ongi ff opschiet. Ik mocht overigs niet tijden uber S zijn vakantie beginnen omdat ik een lastig lijf heb en uber S mij daarom zelf wil behandelen....
    Op de rest kan ik ff niet reageren want ik schrijf dit op m'n iPhone en man niet zo goed hier op heen en weer scrollen. Morgen weer een dag ;)
    groetjes vanuit de auto ;) x

9. gaby1986

ik kijk wel of ik morgen bel, misschien heb morgen ff iets anders aan mijn hoofd.. moet een uur in de tandartsstoel liggen en ben als de dood :(

ik vind het niet erg dat mensen mijn naam lezen hier, iedereen weet ervan dus ja.

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Owke, prima. Maar het hier zo te laten staan betekend ook dat over bijv. 5 jaar een potentiele werkgever hier jouw berichten weet te vinden. Vruchtbaarheidsproblemen is absoluut niet iets om je voor te schamen, maar ik persoonlijk zou niet willen dat een eventuele werkgever dit als eerste info over mij zou krijgen. ik persoonlijk vind het onverstandig om het te laten staan, maar je moet het zelf weten. Ik wilde je enkel en alleen waarschuwen.
    Ik heb hier en nickname (sorry meiden, ik heet geen Maartje en wie weet ben ik ook niet van 84, maar misschien ook wel ;)). Wel kunnen mensen die mij kennen mij hier wel herkennen, doordat ik er wel herkenbare dingen soms in plaats. Maar men kan mij hier niet vinde met m'n naam...;)
    Maar goed, ik ga het er niet meer over hebben. Heb ongevraagd goed bedoeld advies gegeven, maar respecteer jouw mening echt heus wel.
    X

11. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dank je elif:)
    oh spannend woensdag al dat is mooi snel!!!!
    dat komt allemaal goed bij jullie!!!!
    ja het zou leuk zijn als wij ook een positest krijgen deze keer.

12. gaby1986

maartje: maakt niet uit hoor, ik heb er zelf geen problemen mee, heb zelfs ook een site openbaar staan waar al onze verhalen op staan, daar kan ook iedereen op.. :)

13. intra4

intra4 Niet meer actief

Hier ook iemand die grrag meeleest en post via een Iphone, haha

gaby fijn dat je het niet erg vind om met je gegevens op internet te staan.
    Wij hebben niets persoonlijks hierover op internet.
    Er is bij ons dan ook niemand die ook maar iets weet over het feit dat wij 'bezig' zijn. Zelfs naastefamilie niet!

Dames ik duik zo lekker m'n mandje in. Tot morgen ;)

14. gaby1986

hey,

ik zou laten weten als uber S terug had gemailt, nou heb een mailtje gekregen, en hij snapt niet waarom wij niet mogen beginnen, hij wil graag een bel afspraak, ik natuurlijk meteen gebeld, maar irma zat in een behandeling en die belt mij terug. dus ben wel heel erg benieuwd wat er nu komen gaat en of we wel gewoon mogen beginnen.

15. gaby1986

irma belde net terug, en er was een misverstand, ze dacht dat wij voor een ivf behandeling kwamen. en daarom was ze ook begonnen over medicijnen enzo. maar dit hoeft dus niet.
    de rekening krijgen we of vandaag nog en anders morgen binnen, en dan mogen we in juli gewoon beginnen. heb de belafspraak mer uber S wel door laten gaan gewoon om alles nog goed door te nemen en te vragen of het nu dan wel allemaal klopt.

16. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gaby wat goed! Toch nog lekker starten dus als het goed is in Juli. Zo zie je maar weer dat er daar erg veel door elkaar heen loopt.

Maak me daar soms best druk om, nemen ze niet teveel hooi op hun vork met zoveel patienten? De verwarring met de AH bij mij, nu dit van Gaby, was laatst toch nog iemand bij wie ook een fout was gemaakt.. Pff.. :(

Wij hebben trouwens besloten een maandje MMM-rust te nemen, we kunnen allebei niet geweldig Duits en zijn veelste bang om een uitslag verkeerd door te bellen, of dat we iets verkeerd begrijpen waardoor de poging in de soep loopt. We gaan uiteraard wel zelf klussen natuurlijk, ook al gaan we echt nergens van uit. Maar we gaan dus pas volgende maand starten met de 2e poging. Was ook nog achteraf gezien niet klaar om nu alweer te beginnen. Ik heb het vorige week namelijk echt heel erg moeilijk gehad een paar dagen, en heb veel gehuilt. Moest echt even alles weer eruit gooien, en nu voel ik me gelukkig weer iets beter. Dus nu eventjes rust, wil een paar kilo afvallen voor de volgende poging, en dan gehen wir loss!

Smackk!

17. intra4

intra4 Niet meer actief

Gaby wat een goed nieuws!!!!

Shantii hopelijk komen jullie wat tot rust in jullie maandje.

Sas hoest met de zenuwen voor morgen?
    Ik ben best zenuwachtig hoor! Haha

18. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Poekie(man) en Sas(man) heel veel succes voor vandaag!! Het komt allemaal goed! Goede tip: 2 coolpacks en dan omwisselen in de vriezer. Veel koelen, vond mijn mannetje erg fijn!

Zie je Gaby, ik wist wel dat het een misverstand moest zijn!! Gelukkig kunnen jullie aankomende maand gaan beginnen.

Girl al getest?

19. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Poekie hoe is het gegaan vandaag is het meegevallen voor je mannetje? Moeten jullie lang wachten op de uitslag?

Gaby wat fijn zeg dat je toch al zo snel terecht kunt, wat een misverstand, wel fijn dat hij contact met je heeft opgenomen.

Shantii goed dat je aan jezelf denkt, en even rust neemt, heel belangrijk hoor. Wel fijn dat je even lekker hebt kunnen huilen dat lucht vaak wel op.

Girl hoe is het bij jou dan? Zit je nog in de wachtweek? Volgens mij mag je al testen, hoop niet dat je hier wegblijft omdat je al slecht nieuws hebt.

Maartje is je ongi eral? Wat goed hè dat je speciaal aandacht van dr. S krijgt, moet toch goed voelen dat hij het nu toch echt wel serieus neemt allemaal.

Elif heb je morgen de echo? In DD of hier in nld?

Loutjelou alles goed met jou? Even een rustperiode tot na jullie vakantie? Waar gaan jullie naartoe?

@me afgelopen vrijdag heb ik de miskraam gehad, precies de dag dat ik 12 weken zwanger zou zijn. Ik ben opgenomen en eerst is er geprobeerd om het spontaan op te wekken met pillen, dat wilde ik graag zelf zo, dat is deels gelukt, ik heb het vruchtje gezien, was groter dan ik dacht, maar omdat niet alles weg was heb ik daarna nog onder narcose een curettage gehad. Nu een weekje ziek thuis om bij te komen, heb wel last van de nasleep van de narcose. Gisteren de huisarts nog op bezoek gehad, die had het gehoord en wilde meteen langskomen om te zien hoe het met me gaat, dat vond ik erg fijn om even met hem te kunnen praten.

Morgen hebben we het gesprek in DD met dr. S en de bioloog dr. U. ben benieuwd wat daar uitkomt. Wsl. Gaan we dan pas voor een punctie in september, even bijkomen van alles.

Fijne dag allemaal, hoop dat ik niemand vergeten ben, dat is in ieder geval niet de bedoeling.

Liefs van Shan

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Knuffel voor shanna......

Deel Deze Pagina