Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Positieve TESE meiden: van harte gefeliciteerd!!
    Veel succes voor wat nu komen gaat!!

2e fase is de fase na de eisprong, of in IVF-gevallen: de fase na de punctie.
    De neusspray is Suprefact. Tis eigenlijk een neusspray voor mannen met prostaatkanker. Het legt de gehele hormoonhuishouding plat waardoor je niet te vroeg ongi gaat worden en je dus meer kans krijgt.
    Loesie is een mooi voorbeeld van iemand waar het goed bij heeft geholpen.

Wow, een emmy had down... Heb je nu achteraf zoiets van mooi dat ze dat gevonden hebben of zou je het niet erg hebben gevonden?

2. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Hai Maartje thnx voor de info. Ben wel blij dat de emmy met Down niet teruggeplaatst is, de andere emmy had 2 afwijkingen trisomie 16 en 22, niet levensvatbaar. Wanneer later Down had gebleken bij vw punctie dan was het een ander verhaal geweest maar niet bewust terug laten plaatsen, niet nu ik al 42 jaar ben, tien jaar terug was het voor ons heel anders geweest.

Ben ook wel heel blij dat we dat poollichaamonderzoek hebben laten doen. Nu bij de spontane zwangerschap ook weer gezien dat het eitje een afwijking had in de aanleg. Bij de volgende poging ICSI toch weer onderzoek vooraf.

Groetjes van Shan

3. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey poekie en sas.
    wat mooi dat er wat gevonden is.
    hier is de iui-d niet gelukt.

4. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sas en Poekie wat een GOED nieuws! Ooh ben zo blij voor jullie, wat zullen jullie hebben staan springen en joelen bij de goede uitslag. Sterkte voor jullie mannetjes.

Girl wat jammer dat de 2e iui ook is mislukt:(.. Nu dan voor 3 keer is scheepsrecht gaan?

Shanna jammer dat de dosis niet opgehoogd kan worden, maar ben blij te lezen dat jullie er weer voor gaan. Zo te lezen was vorige week best een heftige week inverband met de curretage enz. Doe maar lekker rustig aan meid! Dikke knuffel.

Hier vandaag ongi geworden, had al wel een vaag voorgevoel dat zelf klussen niet was gelukt. Heb het er alleen wel even moeilijk mee dat we nu al de 12e ronde in gaan. Na deze ronde dus al een jaar bezig! Pff. Eventjes een harde confrontatie. Ben wel blij dat me lf zoals altijd netjes 14 dagen is.

ALARM;
    kan iemand me helpen met de declaratieformulieren voor Menzis?
    Snap er werkelijk waar geen hond van! Staan allemaal vage dingen op als had u deze klachten al voor de reis? En wat de klachten zijn blablabla. Net of ik een verkeerd formulier van ze heb gehad.
    En moet betaalbewijzen mee sturen??? Maar mag geen kopie of bankafschrift zijn, nou wat is dan wel een betaalbewijs? Dus kan iemand me hier alsjeblieft via de pb mee helpen? thnx alvast!

Smackk voor de meiden!

5. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey shanti.
    bedoel je de aanvraag voor de nieuwe poging of de rekeningen ergens van??

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik stuur je ff mn msn, dan kunnen we het misschien ff beter overleggen/helpen.

7. intra4

intra4 Niet meer actief

Hoi!
    We hebben nu 3 augustus onze afspraak in DD met Uber S.
    Mijn eerst volgende menstruatie valt dus precies in zijn vakantie..vandaar (pas) 3 augustus.
    Krijg dan een echo. Geen idee waarom of wat ze willen zien?
    En dan bespreken we welke hormonen, hoeveel, enz.
    Ik zou ergens rond 6 augustus dan weer ongesteld moeten worden. Ik mocht eventueel eerst weer aan de pil, maar dat doe ik niet.

Ik was op m'n werk toen m'n man mij een sms had gestuurd met "het grote nieuws". Aangezien ze bij mij op m'n werk helemaal van niets weten was het erg lastig want ik was net een stuiterbal!! Kon me de rest vd dag niet meer concentreren, hahaha

Sas > Mijn mannetje heeft er ook nog flink last van!
    Ben benieuwd hoe lang dat gaat aanhouden....

Girl86 : wat balen!!!!!!!!! Dikke knuffel voor jullie!!!

Shantii : ik kan je helaas niet helpen met het declareren.
    Balen dat je ongi bent geworden.
    Wij zijn deze maand al 2 jaar bezig. Balen he dat het zo lang duurt.

Shanna : gek idee om neusspray te gebruiken? zal vast ergens goed voor zijn.
    spannende tijden wederom voor jullie!

8. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Girl ik bedoelde de rekeningen die ik heb gehad wil ik dus declareren bij Menzis, en heb van Menzis een declaratie formulier gekregen maar snap er geen hond van:p en me vriend ook niet.

Maartje thnx meis! Heb je toegevoegt op msn. Praten we morgen denk ik ofzo wel even verder, en hoop dat je me helpen kan.

Poekie wat spannend! Maar nu eerst eventjes heerlijk een maandje MMM rust. En dan vol goede en frisse moet beginnen!

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik dnk dat je mijn emailadres niet goed hebt geschreven want ik heb nog geen msnuitnodiging gehad...
    Stuur me anders jouw emailadres ff per pb

10. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Girl, kl*te dat het niet gelukt is! Heb je negatief getest of ben je ongesteld geworden? Gaan jullie meteen door voor de 3e keer?

11. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heb s'ochtens getest en een paar uur later ongi geworden.
    ja ik wil wel gewoon verder als dat kan ivm de vakantie van hun.
    maar heb 1ste iui ook wel bij een ander gehad.dus dat maakt me niet uit. eerst is ff overleggen vandaag of ik toch niet te vroeg ben met de iui de meesten krijgen de iui dag na de posi ovutest en mijn eitje was de dag van posi ovutest 19 mm. dus heb een idee dat het te vroeg is en donor zaad leeft minder lang hoor ik hier allemaal.

12. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Girl, wat ontzettend kl*ten! Het zag er zo goed uit...knuffel!

Shantii, iki doe niet aan declaratieformulieren bij Menzis. Ik heb alles zo in een enveloppe gedrukt en ze zoeken het maar uit!
    En ik heb mijn geld wel terug gekregen!
    Succes!

Loutje, ik hou je nog steeds in de gaten hoor, ook al ben ik hier niet meer zo vaak!

Poekie en sas, fijn dat de uitslagen positief waren! Ik duim!!!!

Liefs Loesie

13. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey shantii.
    ik heb de eerste keer de rekeningen erheen gebracht woon niet zover er vanaf en heb toen ook het declaratie formulier erbij gedaan. mijn volgende rekeningen breng ik ook gewoon ernaar toe.

heey loesie.

ja we denken dat de iui-d te vroeg is bij mij krijg hem op de dag van posi ovutest en voel volgende dag pas me eisprong. heb nu gemaild om te vragen of ik de iui-d niet beter op de dag van de eisprong moet doen. dus nog afwachten wat ik erop terug krijg op hun site staat dag van de eisprong de iui-d doen. had met de iui-d dag van de posi ovutest een eitje van 19mm.

dus nu ff uitzoeken optijd allemaal voor de volgende ronde.

14. intra4

intra4 Niet meer actief

Kan iemand zeggen wat mij straks ongeveer te wachten staat.
    Ik heb dus 3 augustus - vlak voor m'n menstruatie een afspraak met Uber S.
    Vanaf welke dag begin je met hormonen prikken?
    Wanneer ovutestjes? Wanneer FM? Enz. Enz.
    Ik wil kijken of ik rond die periodevrij kan nemen vh werk, vakantie.

Alvast bedankt.

15. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    @Poekie volgens mij is dat voor iedereen wel verschillend. Moet je ook eerst met de pil beginnen? Dat had ik wel (en nu ook weer). Ik start op de dag dat ik ongi wordt met de anticonceptiepil en heb toen een afspraak moeten maken voor een uitgangsecho, dan kijken ze of er geen cyste zit. Toen die er niet zat kon ik stoppen met de pil en op CD 3 starten met spuiten Menopur 450 ie, op cd 8 een echo gehad, op CD 10 weer een echo en toen ben ik ingepland voor de punctie omdat de eitjes groot genoeg waren, en die was op dag 12 en op dag 14 had ik de terugplaatsing.

16. intra4

intra4 Niet meer actief

Ik mocht de pil ook slikken maar was niet nodig zei Irma.
    Ik heb er dus voor gekozen om dat niet te doen.
    Thanks voor jouw info Shanna!

17. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Okee dr. S. wil dat graag omdat hij dan zo het moment van starten kan bepalen, maar dat zal dan ook voor iedereen anders zijn.

Wanneer moet jij er weer heen dan?

Groeten van Shan

18. intra4

intra4 Niet meer actief

3 augustus moet ik er heen.
    Vindt het heel spannend!

19. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    O ja had ik al ergens gelezen, stom want dacht nog dat is op mijn verjaardag bloos bloos, zal de leeftijd zijn hihihi.

Ik kan me voorstellen dat je het spannend vind, omdat je niet weet wat er allemaal gaat gebeuren. Moet zeggen dat ik dat nu we voor een tweede poging gaan, het allemaal relaxter vind, je weet waar je op moet letten en wat er gaat komen. Maar mocht je vragen hebben dan laat maarr weten, vooral proberen je geen zorgen te maken.

20. intra4

intra4 Niet meer actief

Shanna je bent lief!

1 van de dingen waar ik me het meest zorgen om maak is eigenlijk "m'n werk". Die weten van niets en dat willen we graag zo houden. Ik hoop een vakantie te kunnen plannen tijdens de dagen dat we FM, punctie, terugplaatsing hebben.
    We shall see ;)

Fijn dat jij relaxter bent nu !

Deel Deze Pagina