Gister is super gegaan met werken. In de pauze even naar huis geweest om te koelen maar weinigpijn! Vandaag niet wezen koelen en nu dus een "dikke zak". Hihihi hij ligt nu op de bank te koelen, maar hij heeft geen pijn hoor! Hoe is het bij jouw man gegaan Sas? Hoe gaat het met de rest van de dames?
Wat fijn om te horen dat het goed gaat met je man Poekie! Sas hoop dat het bij jou vent ook goed is gegaan. Hier gaat het verders rustig. Saaie periode hihi, wachten tot me eisprong maar hé.. Zal vanaf het weekend ofzo wel weer beginnen met ovutestjes en dan merken we het wel wanneer me ei er is. Kan nu aan de ene kant weer niet wachten tot we weer een echte kans hebben (icsi-2). Maar dit maandje rust bevalt me ook wel erg goed. Gister hier trouwens wat vreemds gehad met de hond, ze piepte bij alles wat ze deed, wilde niet graag eten, liep buiten continu met de oren in de nek (normaal altijd oren vollop gespitst), en ze heeft ALTIJD een stok in dr bek buiten, maar gister gilde ze het uit toen ze de stok vast pakte. Maar even 2 pijnstillers gegeven, waren heel bang voor een splinter in de bek. Maar sinds gisteraaf laat gaat alles weer helemaal goed en is ze weer de oude. Heeeel vreemd maar gelukkig maar! Het kwam trouwens echt niet door het weer, of buikpijn of zo want dan doet ze heel anders. Dus het is echt een raadsel.
Shantii wat een gekke hond heb jij! Haha Welke ovu-testjes gebruik jij? Die moet ik straks ook gaan aanschaffen denk ik.
Jippiie! Vandaag hebben wij de nekplooimetig/combinatietest en twaalfweken echo gehad en alles is ok met ons Rambootje!!! Na alle ellende groeit hij gestaag door. Dat wilde ik julllie nog even laten weten! Groetjes van een blije Yvonne
Hihi ja die hond spooooort niet! Ik gebruik de dipsticks van Matcare, en ben hier echt goed te spreken over! Geven altijd een hele duidelijke uitslag. Ben incl verzendkosten altijd 16 euro kwijt. Je hebt ze ook wel goedkoper, en dat zijn van die namaak testen maar daar reageer ik niet goed op. Dus die bestel ik nooit meer! Yvonne wat goed en fijn voor jullie!!! Geniet er lekker van.. Als ik je onderschrift zo lees, wil ik er ook wel 3 laten terug plaatsen.. Ik wil nu ook echt een keer op roze namelijk!
Hey meiden, Mag ik hier even een vraag droppen? We gaan waarschijnlijk starten met IVF, en ik wil graag in Dusseldorf behandeld worden, maar de echo's in mijn eigen ziekenhuis (Almelo). Weten jullie of Almelo een samenwerkingsverband heeft met Dusseldorf? Heb om eerlijk te zijn niet gezocht in jullie topic, dan ben ik denk ik enkele dagen bezig om alles door te nemen . Hoop dat jullie een antwoord voor mij hebben! Groetjess
@Poekie, hoeveel buisjes hebben ze bij jullie ingevroren? @Daantje; ik weet alleen dat die samenwerking er wel is met Hengelo. Over Almelo kan ik je helaas niets vertellen.
Sas, bedankt voor je snelle reactie. Lijkt me toch als Hengelo het wel doet dat Almelo het dan ook doet (allebei ZGT). Twee jaar geleden zijn we gestopt met behandelingen in Almelo. Toen wel aangegeven dat als we IVF/ICSI zouden gaan doen dat we het dan graag in Dusseldorf zouden doen, dat was destijds mogelijk. Alleen nu hoorde ik van een kennis dat Almelo gestopt zou zijn met de samenwerking, zou er gigantisch van balen gezien ik zoveel positieve verhalen hoor over Dusseldorf... Maar ben jij dan onder behandelingen van Hengelo? Groetjess
En met Nijmegen, Enschede en Winterswijk, het lijkt erop of het overal gewoon kan... Groeten van Shan
Ja klopt, daar zijn we begonnen in januari 2010. Daar hebben we alle onderzoeken gehad en hebben we na de uitslag dat er geen zaadcellen gevonden waren, aangegeven dat we naar DD wilden voor de TESE. We hebben vervolgens in Hengelo een gesprek gehad met een gynaecoloog die in DD gewerkt heeft en weet hoe het in z'n werk gaat. Ik zit er ook over te denken om binnenkort de echo's i.v.m de ICSI in Hengelo te doen....
Sas was dat toevallig mevr N uit Hengelo? Want dat is mijn gyn en die heeft daar inderdaad gewerkt geloof ik.. Fm metingen gebeuren elke keer weer door anderen, en dat vind ik toch niet zo fijn! Heb er een paar tussen zitten die ik echt niet mag. Maar doe je helaas niks aan.
Hoi Shanti, klopt, is inderdaad dr. N. Hoe bevalt het jou om de fm in Hengelo te doen, buiten dat het steeds door een ander gedaan wordt? Heb je er wel een beetje vertrouwen in? En hoe gaat het dan als je vlak voor de punctie zit? Ik begin 22 juli in DD met de startecho en behandelplan....
Sas wij hebben 9 buisjes. Jullie? Ik wil ook graag oa. de FM in Hengelo doen. Hoe gaat het met je mannetje? Met de mijne aardig goed!
Hey meiden, Bedankt voor alle antwoorden! Ik zie dat er een aantal meiden uit het oosten komen, gezellig hoor!! Ik ga morgen een afspraak maken in het ziekenhuis, kan ik gelijk mijn lijst met vragen gaan afvuren, ha ha. Zou het leuk vinden als ik straks met jullie mee mag schrijven! Groetjess
Wij beginnen eerdaags met het korte spuitschema in DD, heeft iemand daar al ervaringen mee?? Ik hoef maar 6 dagen te spuiten, niet eerst aan de pil, met verhoogde dosis Gonal-F. Voorheen in andere zkh, moest ik altijd eerst 2 weken aan de pil, dan 10 dagen Lucrin spuiten, daarna minimaal 10 dagen Gonal-F, was ik toch vaak alles bij elkaar 5 weken druk, en nu maar paar dagen. Goeie (of minder goede) ervaringen mee?
Nee geen idee, ik moet aan de pil als ik ongi wordt en dan bellen voor een afspraak. De vorige keer moest ik toen op CD 3 starten met spuiten Menopur 450 Ie en op CD 10 de punctie, dus op zich ook wel snel. Groeten