Hallo lieve meiden... Sikkie, ik begrijp je zoooooooooooooo goed! En ik voel precies hetzelfde!!! ook ik ben jaloers! En dat heeft niks te maken dat ik het een ander niet gun, maar omdat ik zelf ook zo graag wil! En dat is denk ik ook wat jij voelt! Ik heb het het topic geopend en iedereen die zich aan heeft gesloten raakt maar zwanger (gelukkig) en ik ben nog over. Weer eentje minder die nog niet zwanger is. En als ik dan kijk naar het aantal ICSI's of tp's sommige hebben gehad, ben ik bang dat er wat mis is met mij. Waarom slaat bij mij een verse poging niet aan? Waarom raak ik niet zwanger van 2 cryo's! Waarom blijven zelfs 2 verse emmy's niet bij mij zitten... Zulke vragen spelen dan ook door mijn hoofd. Mijn hart gaat als een razende te keer, als ik die woorden zie staan (ik ben zwanger)! Echt super voor hen, maar wat nou als het bij mij niet gaat. Soms wil ik ook weleens afstand nemen...maar van de andere kant zijn hier nog heel veel meiden die hetzelfde voelen als ik. En als ik dat dan lees, ben ik 'blij' dat ik niet de enige ben. Dus ik heb er wel heel veel steun aan! Zou het jammer vinden als je afstand zou nemen. Jij bent de enige die mij nog kan steunen. En saffie dan... En natuurlijk zijn er daar meer meiden die nog niet zwanger zijn, maar jij bent er al zo lang samen met mij! Maar je moet echt doen wat voor jou het beste is! Een knuffel lieverd! Sil, die momentjes lijken mij ook idd erg mooi. Spontane dingen! En dat je dat straks in drievoud gaat meemaken, maakt het wel heel speciaal he! Maar ik kan me voor voorstellen dat het druk gaat worden! En helemaal als ze straks groter zijn en je staat er alleen voor. (niet echt natuurlijk, maar als mannetje werkt) Dus de doktoren houden je goed in de gaten?! Dat moet ook zeker met een tweeling, maar ook wel heftig he! Zara, hoe is het met jou?! Heb er denk ik overheen gelezen, maar wanneer ga je weer beginnen?! Of vind je de rust ook wel lekker?! Zijn jullie gelijk begonnen in DD?! Of hebben jullie ook eerst een ander ziekenhuis bezocht?! Klingel, wat goed dat je een topic daarover hebt geopend. Ga ik zo ook maar eens lezen. Hopelijk kunnen we ons daar over een poosje allemaal aansluiten om onze kwaaltjes te delen! Nog 6 dagen tot testen staat er op je banner?! Ga jij zo snel?! Schiet al mooi op! Ik haalde de 6 dagen niet eens, want dan was al ik alweer ongesteld. Ga dus deze keer uit principe geen banner daarover aanmaken! Misschien dat dat geluk brengt, haha! Meiden, gister is de eerste spuit er weer in gegaan! Het voelde als thuis komen! haha! Zaterdag 10.00 1ste fm! Ben benieuwd! Fijne avond! Liefs Loesie
Meisjes, jullie zijn té lief!!! Ik kan ook helemaal niet zonder jullie! Maar het wordt allemaal wel steeds moeilijker. Tis wat je zegt Loesie, wij zijn the last of the mohicans! Maar door die gevoelens die ik krijg bij het lezen van al dat rose vind ik mezelf ineens zo'n lelijk stom mens!!! Zara meisje, dank je wel voor al je lieve woorden. Ik weet het. Ik mag niet zeuren. Jij bent ook 1 van die lotgenootjes die al zoooo lang moet wachten. Maar het is gewoon erg moeilijk te zien dan bij anderen het altijd 'makkelijk' lijkt te gaan. Gelukkig heb ik ook steun uit die verhalen en als je dan leest dat het hun lukt geeft dat weer moed. Maar al dat roze lezen is soms wel verdomde moeilijk. Sil, jij lieve mama!!! Altijd heb je een ondersteunend woordje voor ons!!! Meid, jou kindertjes mogen zich in hun handje knijpen met een mama als jou!!! En laat ze een beetje rustig aan doen, anders komt tante Sikki langs Loesie, ja, jij hebt het topic zelfs geopend. Ik heb met Kleintje en Sinja zelfs nog geschreven in een topic begin MMM voordat we ons bij jou aansloten Ben blij dat ik dat gedaan heb. Hebben we elkaar nog!!! Maar moeilijk blijft het wel. Ik gun het echt iedereen. Maar mezelf eigenlijk ook wel!!! Dus je bent weer thuis? Erg he, dat die gevoelens bij 1 spuit zetten alweer zo sterk naar boven komen. Dat heb ik nu dus ook in de wachtweken. Ik voel de enorme teleurstelling alweer Klingeltje, hoe is het met jou??? Is de UW alweer weg of steekt ie nog steeds het hoekje om? Ik heb vandaag voor het eerst een weeig gevoel in die bauch. Maar misschien is dat ook omdat ik al 5 dagen niet meer een bruine trui heb kunnen breien Durf gewoon niet! Linke Loutje, lekker aan het slopen. Alle frustratie en wachtellende wegbikken? Of zijn jullie de boel al mooi aan het opbouwen? Maartje, wie gehts??? Alweer vriendjes met Menzis?
lieve sikkischat en andere dusselschatten. hier moet ik even voor gaan zitten om op te reageren, later vandaag! ik kan alleen maar zeggen dat ik je, jullie begrijp. sowieso ieders ' jaloezie ' of pijn. en dat ik hoop dat je ons niet verlaat sikki, want ik hoop toch dat we je ook kunnen steunen, oppeppen, en soms zelfs laten lachen. kom er later langer op terug, nu koken. en trouwens, ja de UW is hier nu ook. welkom... smak, ich liebe euch!!
Hey meiden, ff vraagje, anders vergeet ik het straks weer. Die cetrotide-spuiten, hebben jullie die ook gehad?! Lees net in een ander topic dat iemand 28/1 met puregon begonnen is en 1/2 cetrotide bij moest spuiten. Maar ik moet eerst 5 dagen puregon spuiten en dan 1ste fm. Zou ik dan daarna pas moeten beginnen met cetrotide?!?! Snap het niet helemaal! GGRRR... En over dat bedrag: moest idd 2300 zijn! Heb het maar even veranderd. Ik had Irma gemaild over een afspraak afgelopen vrijdag, maar kreeg geen reactie, dus maandag maar even gebeld. Zaterdag om 10.00... Krijg ik vanmorgen een mailtje van haar, mevrouw, zaterdag om 11.00 kunt u komen voor 1ste echo. Dus had ze me 2x ingepland, whaha, 1x via telefoon en 1x via mail! Heb haar maar even gebeld en het blijft 10.00 zaterdag. Sikkie, haha, moest zo hard lachen om je bruine trui breien! Mijn vriendje zegt dat namelijk ook altijd! Ik zei toen ik het las: Je hebt je match gevonden!!! Laatst waren we een weekendje weg, loopt vriendje naar de wc en nichtje (5) loopt achter hem aan. Dus vriendje zegt: ik moet even een trui breien! Wilde nichtje persee mee! Dus wij...blijf maar hier! Ja, maar ...(vriendje) gaat een trui breien en dat wil ik zien! We lagen allemaal dubbel! Wij nichtje uitleggen wat dat betekende, keek ze heel beteuterd! Nu als ze naar de wc gaat, vraag vriendje altijd: ga je een trui breien?! Maar Sik, ik hoop ook dat het ergens anders van komt! overmorgen alweer een week voorbij meis! En ja, ik ben weer helemaal in mijn sas met spuiten! Kan het nu al zijn dat ik de eitjes voel?!?! Heb zo'n buikpijn vandaag?! (2x 300IE gespoten) Ik kan trouwens ook niks vinden over die neusspray wat ik na de tp moet nemen. Wel meiden die voor de tp een neusspray hebben gehad, maar niet na...snap er niks van...maar dr S zou het wel goed hebben. En ik ga ook maar aan de kinderasprines! Zus kwam er laatst al mee, die leest altijd mee met babyboom en daar waren er ook al 4/5 die zwanger waren geraakt toen ze kinderasprines namen! Klingel, lekker gegeten?!?! Knuffelllllllllll
Loesie, don't panic! Ik moest Cetrotide altijd pas spuiten ergens na de 1e FM. Uber S gaf dan aan wanneer. Soms was dat gelijk, soms nog een dag later. Dus vriendje is ook goed in breien
Dank u Sikkie, paniek gezakt! Hoest met u?!?! Ik zit er altijd warmpjes bij qua truitjes betreft...dus trek je conslusies maar! Liefs
hoest met de lieve dusselpussy's? nogmaals ik vind het logisch en goed ook, om bovengenoemde gevoelens en angsten te uiten en bespreken met elkaar. daar is hier ook de ruimte voor toch..? we geven elkaar hoop en steun, maar als er iemand ' overgaat ' op roze is er naast oprechte blijdschap uiteraard eigen verdriet. zeker voor degenen die al zo lang bezig zijn en veel tegenslagen of ander onomkeerbare problemen hebben (eivoorraad, zaadjesvoorraad) is en blijft het gewoon angstig en KLOTE! toch moeten we desondanks hoop houden en vertrouwen. in 2010. een beeb voor allen, es soll sein!! knuffels.
Ben bang dat ik daar voorlopig niet echt meer fatsoenlijk uit klim... Alhoewel, een rose test natuurlijk wel zou helpen En anders een goede borrel
*breekt in* @ Loesie; Ik ben diegene die met cetrotide bezig is en moest 2 cd beginnen met gonal en 6e cd met de cetrotide, dus dan ben ik ookal 5 dagen met gonal bezig. Maar ik krijg mijn 1ste FM op cd 10. Maar jij weet dus nog niet op welke dag je moet beginnen?? Dit omdat de combi lucrin en gonal bij mij niet werkte. Had er nog niet veel mensen hier over gehoord, Verder voor iedereen een dikke knuff * breekt uit*
Hoi Wennes, jou bedoelde ik idd! Ik heb zaterdag mijn 1ste fm en dan hoor ik wanneer ik de cetrotide moet gebruiken. (tenminste dat hoorde ik van Sikkie) Ik gebruik verder puregon en in Deventer nog decapeptyl, maar die gebruiken ze in DD niet. Ik denk dat ik cetrotide moet gebruiken omdat ik aan heb gegeven dat bij mijn 2e poging er 9 folikels werden geteld, maar er maar 6 aangeprikt zijn. Dr S gaf aan dat hij ook dacht dat ze gesprongen waren. En cetrotide schijnt de eisprong te remmen. (dat las ik op de bijsluiter.) Succes vrijdag, hoop dat er mooi wat folikels te zien zijn! Sikkie, ik ga voor de roze test!! Veeeeeeeeeeeeel leuker dan een borrel...laat die dan maar 9 maand in de kast staan! Knuffel!
Loesie, je moet Uber S er wel even aan helpen herinneren hoor vwb de Cetrotide. De vorige keer vroeg ik er naar bij hem en toen zei hij, o gebruikt u die nog niet dan Nou, heeft u het bij zich, dan moet ik gelijk ff spuiten. Dus gelijk bij de buren een Cetrotide opgehaald. Vooral omdat ik in het korte protocol al eens een vroegtijdige eisprong had gehad (waar ik hem iedere keer nog ff aan help herinneren). Tja, hij is en blijf warrig.
hihi, wat een ei soms! (hij is het en hij zoekt ze!) Maar goed dat ik het weet. Was ook al van plan om puregon mee te nemen, omdat ik die zaterdagochtend nog niet moet spuiten, omdat ze nog niet wisten met hoeveel eenheden ik verder moet gaan. Dan neem ik cetrotide ook meteen mee. Hij staat wel op mijn schema, maar nog geen data bij. Dus zal schema ook wel meenemen. Mocht ik meteen moeten spuiten, kan Irma het me nog mooi even voordoen hoe het moet, want dat snap er nog niet veel van!
Oooh wat word het hier spannend... Meisjes op de wachtbank...Sikki & Klingel, ik heb blauwe vingers van het duimen maar ga gewoon door!! Op naar een posi-test!! Loesie wat vreselijk spannend, zaterdag je eerste echo!!
Hey lieve Dusselbabes! Hoe gaat het met het wachten hier? Houden jullie het allemaal nog een beetje vol? Maartje, je banner ziet er schitterend uit!! Sikki en Klingel, hoe voelen jullie je? Al symptomen opgevangen? En wanneer willen jullie gaan testen? Mijn duimen draaien overuren! Oh jee, mijn hoofd begint te tollen als jullie het over al die medicijnen hebben! Als dr. S zo'n warhoofd is, gaat het dan allemaal wel goedkomen bij deze dummy? Voor ons komt het nu ook steeds dichterbij, ik vind het ook wel spannend worden nu, een definitief antwoord... het moment van de waarheid... @ verbouwinkje in de winkel: er is een kast weggehaald en ergens anders weer teruggeplaatst en een tafel bijgekomen. Geeft een hoop meer ruimte, blij mee! Vanavond en morgen nog het laatste en dan is 't klaar.
hi liebchens! wie gehts? loutje leuk, verbouwen ben benieuwd, misschien durf ik wel eens anoniem te komen kijken. je herkent me wel aan t spoor van glitters maartje het schiet op he loesie, woeiii morgen FM ik vind t so spannend voor joe! sikki waar ben je? onder deken ergens? nog bij het haardvuurtje? ik denk aan jou!! zara, wat zijn jouw plannen? wanneer cryootje halen? smak! silvia, hoest met u??? en dusselduo? pat, hoe gaat het broeden met jou? allemaal dikke smak, ook voor wie ik niet genoemd heb. laat 2010 het 100%roze jaar voor ons worden! PROOST met een appelsapje