Tja wat vind ik er van, de fm metingen in Hengelo.. Euhm, ben er niet zo geweldig tevreden mee. Ik heb namelijk nog nooit me eigen gyn bij een meting gehad, ze laten het bijv ook stagaires doen en kijken dan zelf mee. Nou dat vind ik al niet bepaald fijn, want ben toch bang dat er dan iets over het hoofd gezien word. Mijn eierstokken liggen ook anders, waardoor het moeilijk is ze te vinden en dat doet echt pijn kan ik jullie vertellen! En mijn favo gyn mevrouw V, die heeft dat opgeschreven in mijn dossier maar de rest doet niet eens de moeite het te lezen! Ook werd er toen ik medicatie spoot en dus de fm meting had, geconstanteerd dat ik PCOS zou hebben. En toen ik vroeg wat dat inhield zei gyn van der S alleen maar de volledige naam van PCOS. En toen ik zei dat ik niet wist wat dit inhield precies toen zei die niks meer.. Heb hem liever helemaal niet, want vind die man 3 keer niks! Enigste positieve wat ik er van vind is dat je niet voor elke fm meting helemaal 2 uur moet rijden en vervolgens binnen 5 minuten weer klaar bent. Maar als DD om de hoek lag, had ik het zeker niet door Hengelo laten doen. Vervelende is ook als je elke keer een ander krijgt dat je elke keer weer alles moet uitleggen. Je bent wel gezegend als je gyn mevrouw V krijgt, die is zoooooooo lief! Alleen jammer dat ze laatste 2 keer over een stagaire bij zich had toen ik moest.
Poekie, wij hebben 8 buisjes. Verder gaat het met m'n mannetje ook goed! Het is nog iets gevoelig en nog een beetje gezwollen, maar het wordt steeds minder. Kan jij ook niet wachten om te beginnen? Ben benieuwd hoelang we moeten spuiten. Er zijn vele mogelijkheden zoals je al kunt lezen bij Lindinha.
hey dames, ff een vraagje, ik probeer al de hele tijd irma te pakken te krijgen, maar krijg een bandje met wanneer ze te bereiken zijn. en vandaag zou dat moeten zijn van 8 tot 5 maar daarna stopt het bandje en gaat niet meer over.. er is toch niet iets van een feestdag vandaag ofzo in duitsland?
en hoe moet ik dat dan nu doen, ben ongesteld geworden, en we zouden met echo's gaan doen enzo.. maar dat moet dan nu afgesproken worden..
oh okeej.. haha.. uhm.... kom ik aan met mijn 1 woordje duits die ik kan spreken dank je voor je snelle reactie
Is 't nog gelukt Gaby? Mijn mannetje mag van de week ook gaan bellen hoor! Ik kan wel aardig duits maar mijn mannetje beter en als ik de helft niet meekrijg dan raak ik weer in de stress! Mag hij dus lekker doen!
Ze zijn tot 21 JULI met vakantie. Niet augustus! Sommige in DD spreken ook erg goed Engels. Misschien is dat een optie voor degene die wat slechter Duits spreken?
Hey allemaal, Moet nog er nog een beetje inkomen hoor met wie waarmee bezig is, dus alvast mijn excuses!! Loutjelou; ik neem aan dat je het over een zwangerschapstest hebt, zo ja dan gefeliciteerd! Klinkt goed!!! Gaby, goed gedaan hoor van je schoonmoeder!!! Moet zeggen dat ik ook geen held ben in Duits (dat is nogal een understatement ). Maar gelukkig lees ik dat Engels ook kan.. Op naar de eerste echo, spannend hoor!!! Zijn er voor de rest nog meiden die wachten op mooie positieve tests of behandelingen? Wij hebben vrijdag een gesprek in ons ziekenhuis, over hoe nu verder na een pauze van 2 jaar. Ga dus maar gelijk Dusseldorf erin gooien. Weten jullie of ze ook wachtlijsten hebben en wat je nu precies zelf moet betalen (ben bij IZZ verzekerd, hoogste pakket). En er zullen nog veeeeeel meer vragen gaan komen, alvast sorry 8)! Groetjess
ja ben ook echt blij dat we na 7 maanden niks doen eindelijk weer gaan beginnen ben benieuwd wat er nu allemaalop ons af gaat komen loutje spannens bijna een posi OVU test
Ik gebruik deze cyclus de matcare testen. Vorige keer had ik van dr. S. een pakket ovulatietesten gekregen maar die vond ik maar niks. Deze werken prettiger. Gaby, heb je er zelf voor gekozen om follikelmetingen te doen? En doe je dat in DD of in een z'huis in NL? Heb je een onregelmatige cyclus?