Ook nog van harte gefeliciteerd loutjelou - geweldig! En succes @ poekie met de behandeling. Wij hebben over 1,5 week onze eerste afspraak. Alleen is het bij ons eerst de vraag of er via TESE zaadjes gevonden kunnen worden voor dat de rest kan beginnen.
Poekie wat goed dat jullie gaan beginnen! Misschien spot ik je nog wel tijdens een fm meting in Hengelo. Spotte vandaag ook iemand anders van het forum daar hihi. Iluna, poeh nog een zware weg te gaan dus. Hoop dat er genoeg zaadjes gevonden worden bij de TESE. Hier weer aan het spuiten, uitgangsecho was verder goed. Zou alleen PCO geconstanteerd zijn links, maar dat is alleen door deze gyn vastgesteld en die stelde dat de vorige keer ook al vast maar verder hoor ik er geen enkele gyn over. Dus weet niet wat ik er van moet geloven. Verder ben ik een heerlijke hormoonboom .. Ik ben duizelig, moe, kan janken om alles en niks hahaha ohja en me buik zet alweer ietsjes op. Vanmiddag voelde ik de folikkels gewoon groeien, autssjj. Maar we gaan vrolijk door! Morgen de 3e spuit alweer.. xx
Goedemorgen deze vroege morgen, ik heb een nieuw ritme: elke ochtend plassen om 6 uur Ik ben ook niet echt iemand die dan weer lekker door gaat slapen.... Even over het notarisgebeuren, volgens mij is dat alleen nodig bij KID en niet bij IVF of ICSI. Poekie, wat spannend dat jullie gaan beginnen! Iluna, ik hoop voor jullie dat er wat gevonden gaat worden! Ze zijn heel vriendelijk in Mulheim (daar doen ze de TESE). Shantii, laat de follikels maar lekker groeien, over 3 dagen je FM, spannend!
hey, wou alleen even laten weten (aangezen ik heel soms klets hier) dat op dag 24 van de cyclus mijn 1e iui-d poging mislukt is..
mmmm verlies je echt heeeeeeeel veel rood> het zou ook een innesteling kunnen zijn heh? * Elif hoopt gewoon erop!!*
nee nog niet heel veel.. ik wacht even tot et goed doorbreekt en dan mag joey morgen dusseldorf bellen..
Gaby hé wat kl*te! Hoop stiekem dat het een innesteling is en niet een ongi. Ga voor je duimen! Loutjelou, hihi elke ochtend lekker vroeg wakker dus? Zou me niks uit maken hihihi alles voor zon klein wondertje. Moet vandaag op me werk prikken en vind dat toch maar niks. Maar niks aan te doen, kan nu eenmaal niet anders.
Hey Maartje, ik heb mijn fm om 08:35.. Lekker vroeg dus al! Dan kan me vriend ook mee. Jij doet de volledige poging in Duitsland toch? Dus ook de fm metingen? Want ik doe het gewoon hier in Hengelo in het ziekenhuis.
Ow, jij doet t in NL. Ik dacht wie weet zie ik je vrijdag wel! niet dus ik doe idd de hele poging in DD. Is financieel aantrekkelijker en het aller belangrijkste: geeeeeeen onkundige artsen die m'n IVF verprutsen met onkunde ik ben, door mijn eigen ervaringen, niet zo heel positief over NL'se gyn's. Dus vandaar... Maar tis wel elke x een pokke end rijden!!! Pff 500 km in totaal!! *slik*
Hihi ja ik doe inderdaad in Hengelo, dus zie je helaas niet. Was anders wel leuk geweest! Misschien zie ik je bij de punctie of tp you never know! Jeetje 500 km voor een fm meting! Knap hoor.. Hier was dat echt niet mogelijk inverband met ons werk. Maar mocht ik echt zo'n slechte ervaring hier op doen, dan zou ik ook de volledige poging in DD doen hoor. Geef je dus wat dat betreft groot gelijk! Hopelijk krijgen we vrijdag beide goed nieuws te horen. Kan hier wel voelen dat ze groeien hoor pff. Jij dan?
Als ik zo 500 km voor een FM zo zwart op wit zie staan denk ik ook... WOW wat the f... Maar goed... Mot er maar wat voor over hebben... Ofzo... Ja voel een hele hoop in mn buikje!! Zo veel dat ik denk... oooooo als vrijdag eventueel starten met de Cetrotide nog maar wel op tijd is... Streskip dat ik ben
Aah dat zal vast toch wel Maartje? Ik heb de vorige keer 10 dagen gespoten ofzo voor ik cetrotide moest bij spuiten. Achteraf gezien was dit nog te vroeg! Ben benieuwd of ik nu langer kan door spuiten zodat de follikkels wel goed rijpen.
tien dagen spuiten voordat je de cetrotide moest spuiten? Ik begon bij IVF1 op een vrijdag met spuiten, op de dinsdag erop mn 1e FM... Vroeg Uber S. of ik al gestart was met de cetrotide of dat ik hem bij me had (ehh ja sleep altijd allemaal spuiten mee in mn handtas niet dus!!!) Hij zei toen tegen mij dat ik zo snel, doch voorzichtig mogelijk naar huis moest gaan en als de wiedeweerga de spuit moest zetten. Woensdag toen nog een Gonal-Fje en nog 1 cetrotide en 's avonds de Pregnyl: Ik had toen de punctie na 6 dagen spuiten, precies een week na de eerste spuit!!! Dus ik neem nu vrijdag de cetrotide dus maar mooi wel mee in mn handtas (had ik bij de vorige (de afgebroken poging) ook gedaan, voor het geval dat ik hem weer direct moest zetten.
Oke dat gaat dus wel heel rap bij jou hihi. Hoeveel IE spuit je dan? Ik spuit nu namelijk 150IE tot vrijdag, en dan DD bellen hoe en wat. Nu net ook met Dussel aan de lijn gehangen, dr S vertrouwd het volgensmij niet zo en wil dat ik kom voor een FM. Hij wilde dat ik Dinsdag kom, maar ik ben bang dat als er dan iets niet goed zit, het te laat is. Dus hoop dat hij zaterdag of maandag nog plek heeft.
Ik ben dan ook een echte Snelle-Jelle Ik spuit 300 eenheden Menopur. Belde uber S. jou uitzichzelf? Of had jij hem gebeld? Wel netjes dat hij wil dat je bij hem zelf komt voor de controle. Ik zou dat, als dat qua werk mogelijk is, zeker ook gaan doen hoor!! Wij kunnen het altijd vrij eenvoudig regelen met werk... Gelukkig!! Hoop voor je dat je zaterdag of maandag mag komen!