Maartje heel veel succes vandaag. Ik hoop voor jullie 2 goede wachtweken met een natuurlijk daarna een knaltest.
Ga vanavond bijlezen en reageren. Wil even melden dat ik vanmorgen m'n 1e spuit heb gezet!!! Viel gelukkig mee.
Poekie wat goed dat je de eerste spuit hebt gezet! Nu op naar de 1e fm meting. Succes meid! Update punctie vandaag: ben net een uurtje thuis vanuit Dusseldorf. Heb vanmorgen de punctie gehad en heb nu best veel pijn.. Maar ze hebben 17 eitjes uit me gehaald dus dat is opzich wel een mooie score, maar ik ga niet al te blij zijn want de vorige keer waren er 12 gehaald, maar 5 rijp er van en 2 bevrucht dus ik wacht eerst morgen af want dan mag ik bellen hoeveel er bevrucht zijn. We moeten maandag komen voor een echo, de gyn wilde in eerste instantie alles toch wel invriezen, maar ik heb nu progynova tabletjes, en moet die 1 keer daags nemen en dan gaat hij maandag bij de echo kijken of ik toch een tp krijg. Ik hoop het zo!!! Lig nu lekker op bed want heb me toch telkens pijnlijke steken in me doos en onderbuik pfff.. xx
Shanti doe maar rustig en kom lekker bij van alles. 17 eitjes is toch een heel mooi aantal. Ik zal voor jullie duimen dat er veel goede tussen zitten. En dan natuurlijk een TP. Poekie heel veel succes. We lopen bijna gelijk wat betreft het spuiten. Ik ben gisteren begonnen.
Heej meiden! Shanna wat vervelend dat je last heb van je punctie, maar ze hebben wel veel eitjes bij je weggehaald! Hopelijk heb je genoeg bevruchte eitjes! Weet je al hoeveel je er terug wilt plaatsen? Wat is eigenlijk een normale hoeveelheid wat ze normaal weghalen bij een punctie? Of moet ik daar nu niet op gaan focussen..gezien mijn lage AMH-waarde? ........... P26 : Jij gister begonnen. Leuk gaan we redelijk gelijk op ja! Heb jij dinsdag FM? Doe je die in Dusseldorf? Sas79: Was jij vandaag nou weer voor een FM geweest? Geef eens een update?! Shanna: Hoe gáat'ie bij jullie????? Ik duim zooooooooo hard voor jullie !!!! ladouche en sikki beiden opnieuw begonnen?! Tot later meiden!!!!!
Hey dames, Slecht nieuws hier... Vanochtend de tweede fm gehad. Hieruit bleek dat ik véél te veel follikels ontwikkel. Maar liefst 50! . Dat is natuurlijk helemaal niet goed. Na overleg met dr. S en dr.N, heb ik vanavond om 22:00 uur een spuit Cetrotide gezet. Morgenvroeg om 8 uur moet ik bloed laten prikken in het lab, en om half 9 wordt er nog een echo gemaakt. Vervolgens wordt er weer overlegd met dr. S over de volgende stap. Ik ga er vanuit dat de behandeling stop wordt gezet. Is dan maar beter ook. Ik baal natuurlijk vreselijk, maar liever nu stoppen, dan een punctie zonder goede eicellen, overstimulatie en een poging minder.... Ik hoop dat jullie allemaal mewer geluk hebben de komende tijd..
Shantii dat zijn er veel zeg, nu maar hopen dat er toch nog goede eitjes tussenzitten die bevrucht raken, wanneer hoor je dat dan? Hopelijk krijg je dan toch nog een terugplaatsing, dan is niet alles voor niets geweest. Sas jij ook al zoveel eitjes? Balen zeg die overstimulatie, kunnen ze dat niet al veel eerder zien dan? Ik schrik wel van die aantallen zeg, ik mag al blij zijn als ik 5 follikels heb en dat er dan 3 eitjes bij de punctie overblijven. Maar die aantallen van jullie zijn natuurlijk ook niet om vrolijk van te worden en al helemaal niet als het afgeblazen wordt dan is alles voor niets geweest. Maartje hoest met joe? Je bent toch ook vandaag in Dusseldorf geweest bij onze lieve doktertje?? Hier alles goed hoor, we hebben maandag de uitgangsecho en als die goed is gaan we ook meteen starten met spuiten, vandaag al mijn spullen opgehaald bij de apotheek, meteen alles meegekregen en zo te zien genoeg, meer dan de vorige keer in ieder geval. Fijne avond allemaal, liefs van Shan
Dag dames, eindelijk hadden wij Donderdag onze eerste afspraak in D'dorf en heb ik Dr Uber S en Irma in levende lijve ontmoet. Er ging heel wat mis met de planning van de afspraken, maar het gesprek was erg prettig en zowel S als ook de androloog denken dat er 60-70% kans is dat er zaadjes bij mijn lief gevonden worden. Als het goed is worden wij Dinsdag al gebeld voor een Tese-afspraak. Erg spannend en wat ben ik ontzettend blij dat mijn manlief dit voor mij/ons wil laten doen! Hij heeft in het verleden al meer dan genoeg operaties ondergaan... Iedereen die al bezig is alvast heeeel veel succes met de behandeling. Het voelt nog een beetje raar na een hele tijd stil meegelezen te hebben hier ineens zo in te vallen als nieuwtje...
Sas wat onwijs balen die overstimulatie!!!!! Dikke knuffel voor jou!!!!!!! Iluna: veel succes alvast met alles. Mijn man heeft in juni een tese gehad. Shanna maandag uitgangsecho. Is al bijna!!!! Shantii doe je rustig aan.
Hoi hoi, Nou, beetje goed nieuws gelukkig. Vanochtend weer een bloedonderzoek en echo gehad. Bloedwaardes waren een stuk beter dan gisteren. (Oestrodial was gister 7545 en dat is nu 4365) Nu kwam dr.A met de echo uit op zo'n 40 follikels. Is nog teveel, maar valt blijkbaar nog mee te leven in combinatie met de positieve bloedwaardes. Links zitten er 3 van 17 mm en 2 van 15 mm. Rechts zitten er 2 van 16 en 3 van 15 mm. De rest is allemaal tussen de 10 en 12. Na overleg met dr.S is besloten dat ik vandaag 37,5 eh Gonal-f ga spuiten en vanavond Cetrotide. Morgenavond om 23:00 uur decapeptyl, maandag niets, en dan is dinsdagochtend om 09:30 uur de punctie in DD. De tp is in een volgende cyclus omdat de kans op overstimulatie natuurlijk nog steeds aanwezig is. Maar ik ben allang blij dat er wel een puntie is. @Iluna; Heel veel succes! Mijn mannetje heeft net als die van Poekie ook een TESE ondergaan met goed resultaat. Dr. S gaf ons ook 60-70%. @Shanna; Veel succes weer met spuiten! @Poekie; Hoe gaat het met jou meid? Wanneer heb je de eerste fm? @P26: En met jou? Je loopt gelijk op met Poekie lees ik.... @Maartje; Ik duim voor jullie.
Sas wat akelig zeg. Ik wist niet dat geen punctie mocht hebben bij zoveel follikels. Poeki ik heb dinsdag in Heerenveen een fm. Ik moet vanaf vandaag 100 eh spuiten dan dinsdag controle en hoor ik if en wat ik moet spuiten. Iluna ik wil je heel veel succes wensen. Ik zit ook pas net op dit forum.
Poekie ik mag er helaas deze keer maar 1 terug laten plaatsen. We wilden heel graag 2 maar gezien we mijn baarmoeder vorm niet weten, is dat niet mogelijk. Er word tijdens de fm metingen gezegt dat ik een hartvormige baarmoeder heb of een tussenschotje. En dan is zwanger worden van een twin helemaal niet goed! Is er te weinig ruimte, en dan heb je een grote kans op een miskraam of een vroeg geboorte. En om die ellende nou te moeten mee maken.... Dus deze keer 1, en mocht ik niet swang raken dan volgende maand een baarmoederonderzoek en dan eens precies kijken wat de vorm is. Sas79 wat super dat je toch alsnog punctie hebt en de bloedwaardes beter waren dan eerst! Hoop op een mooi aantal eitjes voor jullie bij de punctie en veel bevruchtingen. Succes meis! Shanna hoe laat heb je de uitgangsecho? Ik moet maandag namelijk ook weer na Dussel.. Iluna gewoon lekker mee kletsen! Wat fijn dat je zon goed gevoel bij DD hebt gekregen.. Nu hopen dat er veel zaadjes worden gevonden bij de TESE.. Heel erg veel succes alvast.. Update Punctie: Nou wij hebben gebeld en er hebben 5 bevruchtingen plaats gevonden! Ehm weet eerlijk gezegt niet zo goed hoe blij ik daar mee moet zijn gezien ik 5 van de 17 echt niet om te juichen vind.. Ik hoopte stiekem op 8.. Maar we hebben er in iedergeval 5!!!!!! .. Nu alleen nog hopen dat ze mooi verder delen en we maandag een terug plaatsing hebben.. Ooh wat hoop ik dat toch hard!
Hee Maartje hoe is het met jou? Is alles wel goed gegaan? Het blijft zo stil? @Iluna welkom hier en hopelijk lezen we vaak wat van jou. De planning van afspraken in DD loopt zelden goed hoor, dus hou daar maar rekening mee - big smile - @Shantii 5 is toch super, ik zou er heel blij mee zijn hoor. Ik moet maandagochtend al heel vroeg daar zijn, dus dat wordt midden in de nacht opstaan. @Sas gelukkig toch de punctie, dan is het toch niet helemaal voor niets geweest. Goed weekend allemaal Groeten van Shanna
Sas79: fijn dat je toch een punctie krijg!!!! Ik heb woensdag 1e FM. Shantii en Shanna beiden naar DD maandag! Vanmorgen voor de 2e keer geprikt met Gonal-f. Had het vanmorgen helemaal alleen gedaan! Hihi! Nou fijn weekend allemaal!!!!!
Sas fijn dat het toch nog door kan gaan. Heb je ook erg veel last? Doe maar rustig aan. Shanti en shanna veel succes alvast voor maandag. Shanti toch nog 5 ik snap dat je graag meer had gewild, maar 5 is toch weer 5 kansen.
Hoi meiden, Ik weet niet of nog iemand mij kan herinneren; ik heb in januari een paar berichten op forum geschreven. Toen waren wij begonnen met vierde behandeling maar eerste in Dusseldorf. Deze behandeling was succesvol. Ik ben nu 30 weken zwanger van ons wondertje!!! Helaas ben ik niet meer op het forum geschreven. Ik wil jullie allemaal bedanken voor de tips en leuke wensen die ik toen van jullie heb gekregen. Ik zie dat inmiddels nog paar meiden zwanger zijn, heel erg leuk, ben ik voor jullie heel blij. Voor de meiden die in behandeling zijn of wachten op de nieuwe, heel veel succes. Groetjes.
@ Shantii; Hoe is het met je? Bij mij gaat het zo'n beetje hetzelfde als bij jou. Ik moet straks, om 23:30 uur decapeptyl spuiten. Morgen een spuitvrije dag en dinsdag is de punctie. Ik ben benieuwd of er wel rijpe eicellen tussen zitten.... Ik ga er eigenlijk van uit dat we geen tp hebben deze maand. Weet je al of je morgen een tp hebt? Ik duim héél hard voor je! Als jij wel een tp hebt, misschien heb ik dat dan ook wel. @Myrna; Gefeliciteerd!! Mooi dat het gelukt is. @P26; Ik voel me prima. Soms als ik ga zitten voel het even vervelend, maar verder gaat het goed. @Poekie; Met jou ook alles goed? @Shanna; Morgen de uitgangsecho. Hoop dat het een mooie is! @Maartje; Hoe is de tp gegaan? En nu maar afwachten...spannend hoor!
Shanna succes vandaag. Sas morgen de puctie. Toch wel spannend. Hoe voel je je? Shanti hoe gaat het nu? Poekie hoe gaat het? Merk je lichamelijk al wat? En wanneer heb jij de eerste echo? Woensdag? Maartje hoe gaat het? Vandaag weer 100 eh puregon gespoten. Ik merk toch wel sinds het weekeind vooral in mijn werk, dat de buik gevoeliger wordt. Ik ben wel heel benieuwd naar de echo morgen.