Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. intra4

intra4 Niet meer actief

Stel dat ik maandagochtend de punctie zou krijgen dan gaan wij zondag al naar Dusseldorf en nemen ook een hotel.

P26 : Wat vervelend dat je last van je buik heb.
    Ik voel eigenlijk niets. Ja voel wel wat 'geks', maar niets om voor thuis te blijven.

Maartje bedankt voor de tip van het hotel!

2. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Sas veel succes morgen, hoop dat je meer geluk hebt dan wij met het verkeer.

P. veel succes morgen met je fm, hopelijk een mooi resultaat te zien.

Wij hadden de vorige keer ook een mooi goedkoop hotelletje geboekt vlak bij de kliniek, via bookings.com volgens mij. Lekker ontbijtje volgens vriendlief hahahaha balen als je zelf nuchter moet blijven.

3. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey Girl,
    een vriendin van mij woont in D'dorf en heeft me als alternaieve route de A46 aanbevolen. Bij Autobahnkreuz Hilden de A3 verlaten en op de A46 rijden tot de afslag Bilk. Via Google maps vindt je die route ook.
    Wij zijn er afgelopen week Donderdag zonder problemen via die weg heengereden.

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.448
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    hihi die ontbijtjes... Bij het hotel waar wij nu 3 keer overnacht hebben, hebben ze ook wel goede ontbijtjes. Tis er echt niet luxe ofzo, maar wel oooowwww zulke lekkere ontbijtjes.. En dan ben ik ook nog zo dat ik dan gezellig mee ga als hij gaat ontbijten... Van pure zenuwen wil ik dan niet alleen zijn... Vorige week vroeg ik me wel echt af WAAROM ik perse tussen de geurende croissants wilde zitten ;)

5. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sas, jeetje jou poging lijkt gewoon precies op de mijne! Ook deca enzo om 23:30 moeten spuiten. Maar gelukkig had ik wel 10 rijpe eicellen van de 17 follies die zijn aangeprikt hoorde ik vandaag. Hoop dat jij ook genoeg rijpe eitjes hebt en dat je ook nog wat eskimootjes er aan over houd hihi. Heel veel succes!

Shanna, oh had ik het je maar gezegt van die file! Wij hebben er vorige week zaterdag anderhalf uur ingestaan en ook maar met uber S gebeld dat we later kwamen. We waren drie kwartier te laat, en iedereen was al naar huis toe behalve onze ubere S en een assistente. Toch wel heel erg netjes! Wij hebben de laatste week de file vermeden want we reden door en namen niet de afslag naar de a52, maar gewoon de A3 volgen en dan afslag 19 richting Dusseldorf zuid en dat is de a46, een rustige snelweg, en nooit geen file mee gemaakt tot nu toe! En we zijn toch 4 keer in 1 week naar Dusseldorf gereden. Ohja en je rijd nog geen 100 meter door de Umwelt zone op die manier.

Wel fijn dat de echo goed was! Nu dus flink spuiten en heel hard kweken. Zet hem op!!!

p26, heel veel succes met de echo! Hoop dat alles goed is. Laat je het weten?

Zie nu trouwens nu ik verder lees dat Iluna die weg ook al had opgeschreven die ik hierboven had aanbevolen hihi.

Update over mezelf..
    ik heb een terugplaatsing gehad vanmiddag :D :D :D !
    Volgensmij was het al besloten, want toen we het kamertje in kwamen werd er al gezegt jullie komen voor een tp he.. Dus wij natuurlijk allebei in koor jaaaaaa dat klopt hahaha. En toen werd het lab al ingeschakeld en even daarna kwam uber S binnen, en kregen we dus toch een tp! Ons kleintje was vandaag 7 cellig en dat zou prima op schema zijn. Hebben ook weer een prachtige foto mee gekregen van het kleintje en ook van de baarmoeder toen het terug geplaatst is dus kan weer uren weg dromen hihi. Maar BEN ZO BLIJ want dus toch een terugplaatsing! Moet alleen wel heel goed op me buik letten. Of die niet toe neemt in omvang, en buikpijn enz. Maar dat komt wel goed. Mag op 23 Augustus testen!

6. P26

P26 Niet meer actief

Shanti fijn dat je toch een TP hebt gehad, nu rustig blijven en broeden.

Sas heel veel succes vandaag met de punctie. Ik hoop dat het goed gaat.

Poeki ik houd er ook rekening mee dat wij maandag de punctie gaan krijgen. Het zou wel grappig zijn, als we elkaar tegenkomen.

Zometeen werken en dan dan om 11.30 uur de echo. Ik hoop tenminste dat de gyn er dan is. Hij heeft vanochtend eerst OK.

7. intra4

intra4 Niet meer actief

Sas!!! Heel veel succes vandaag! Denk aan je!

Shantii heeft TP gehad!! Top!!!

P26: Nou wie weet zien we elkaar dan wel! hahaha
    Ik heb morgen FM. In Hengelo.
    Eerst maar afwachten wat daar uit komt....

Iluna: Bedankt voor de tip - met de alternatieve route!

8. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

breekt ff in

hier even een vraagje, doen ze in dusseldorf ook op een zondag een iui behandeling? ben zoooo bang dat het bij mij dalijk precies op een zondag valt..

breekt weer uit..

9. P26

P26 Niet meer actief

Nou ik ben thuis,

Het valt mij tegen hoeveel follikels ik heb. rechts 2 van 15mm en 3 van 12mm. Nog een paar kleintjes links en rechts.

Vanavond olgalurtran spuiten, morgenavond ook.
    Daarnaast nog 100 eh puregon.
    Donderdag weer een echo.

10. Sas79

Sas79 Lid

2 mei 2010
    97
    0
    6
    Iets bij de politie
    Oosten van NL
    Hoi allemaal,

Net terug uit DD waar ik de punctie heb gehad. Het viel me erg mee.
    Heb nu wel pijn, maar met zoveel follikels is dat ook niet gek zei dr.S..
    Er zijn 26 eicellen gevonden in de 40 aangeprikte follikels. Ik weet niet of ze rijp zijn...
    Morgen om 10:00 uur kunnen we bellen of er bevruchting is geweest.
    Er komt nog even geen tp. Het risico op overstimulatie is toch iets te groot.
    We vinden dat uiteraardf heel jammer, maar je eigen gezondheid gaat natuurlijk voor.
    Donderdag moet ik bij dr. N. nog even een echo laten maken om te kijken hoe alles eruit ziet.
    In een volgende cyclus krijg ik de tp.

We hebben overigens de alternatieve route via de A46 genomen en hebben er maar 5 min. langer over gedaan dan normaal.
    Op de A52 stond inderdaad een enorme file.

@Shantii; Wat mooi dat jij wel een tp hebt gehad! Spannend hoor!

@P26; Zijn er inderdaad niet zoveel, maar dat ook kunnen ook wel hele goede eicellen worden natuurlijk en dat is het belangrijkste.
    Ik mag er dan wel 26 hebben, maar misschien zijn die wel helemaal niet goed.

@Poekie, Succes morgen!

11. P26

P26 Niet meer actief

sas fijn dat de punctie mee is gevallen. Rustig aan en veel water drinken he. Dan is de pijn aan de eierstokken het snelste weer over.

Je hebt misschien wel gelijk, de vorige keer had ik 15 follikels waarvan maar 8 eitjes en hiervan maar 6 emmy's.
    Laten we hopen dat deze follikels wel allemaal een super ei hebben.

12. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    p26, kop op meid het kunnen er nog veel meer worden hoor! Al snap ik wel dat je even baalde want je hoopt natuurlijk altijd op veel eitjes. Ben heel benieuwd na je volgende fm!

Sas79, wow 26 eicellen, dat is veeeeeeel! Nu hopen op heel erg veel rijpe eicellen en mooie bevruchtingen. Zal hard voor je duimen morgen! Ja de a46 is echt een fijne route en totaal geen file :D.. Doe nu maar lekker rustig aan en laat je hubbie je maar verwennen.

13. gaby1986

niemand die dit weet?

14. Sas79

Sas79 Lid

2 mei 2010
    97
    0
    6
    Iets bij de politie
    Oosten van NL
    Nee, sorry meid. Maar even een belletje naar Irma kan geen kwaad natuurlijk...

15. gaby1986

oh okeej.. ik bel sowieso morgen irma even op dus dan vraag ik het meteen ff.. :)

16. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb geen idee Gaby sorry! Zal inderdaad ff bellen met DD..

Net rekeningen weer binnen gekregen van het bloedprikken.. 63 Euries nog wat voor hormoonwaardes, maar nog een brief, 83 euro voor de zogenoemde soa testen.. Nou dikke vinger dat ik die betalen ga! Ik heb namelijk in Nederland dit laten prikken, en op dag van de punctie hadden ze de uitslag nog niet eens binnen maar gingen er van uit dat het goed zat. Stond wel ingepland voor het prikken daarop tegelijk met de hormoonwaardes maar dat zou irma hebben gecancelled omdat we dus al in Nederland hadden geprikt. En nu dus toch een rekening. Grr ben wel even pissig hoor.. Vorige maand al een rekening voor AH terwijl we geen AH wilden en nu dit weer!

17. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Zoals jullie zien ben ik nieuw hier. Ik heb even zitten nadenken of ik een topic zou openen, of me gewoon ergens zou aansluiten, om vervolgens wat vragen te stellen. Ik heb toen straks dezelfde tekst geplaatst in een ander topic, maar ik bedacht me dat ik het hier ook wel zou kunnen plaatsen (als jullie er oke mee zijn :)).

Zoals in mijn onderschrift te lezen heb ik 3 ICSI pogingen achter de rug. Alle keren kwamen we niet verder dan enkele bevruchtingen, en er heeft ook nog nooit een embryo van goede kwaliteit bij gezeten. We vinden het een groot risico om een zelfbetaalde poging in NL te doen, wetende dat ook een 4e poging hoogstwaarschijnlijk hetzelfde gaat opleveren als voorgaande pogingen. De artsen hebben er trouwens geen verklaring voor, en aangezien de ziekenhuizen hier qua technieken nog niet zo ver zijn als Düsseldorf, denken wij dat het verstandig is om uit te wijken.

Maar... het is allemaal nieuw voor me. Het voelt alsof ik in het diepe word gegooid. Ook heb ik het erg moeilijk met het feit dat het (wat betreft de pogingen die vergoed worden) klaar is. En dat we vanwege de hoge kosten voorlopig nog even niks kunnen. Maar daar weten genoeg andere meiden helaas alles van. Ik zou graag wat meer informatie willen over Düsseldorf. En wat in ons geval misschien een optie zou zijn. IMSI, PICSI? Ik weet er nog niet heel veel vanaf.

En ik ben ook erg benieuwd naar jullie ervaringen met de kliniek, de artsen, de behandelingen, de andere technieken dan hier in NL, etc.

Ik hoop niet dat ik als vreemde jullie topic kom verstoren :)

Liefs Tuana

18. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Nee, Gaby, op zondags is de kliniek gesloten. Ik had de laatste keer op zaterdagavond en zondagochtend een positieve ovulatietest en toen was ik maandagochtend dus precies op tijd (ei was op de heenweg gesprongen) en zwanger...

19. gaby1986

loutje okeej bedankt.. ben namelijk een beetje bang dat het bij mij precies op zondag gaat vallen... maar we zien wel..

20. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Zou gewoon even met Irma overleggen hoe je dat het beste kunt doen.

Ikzelf ben niet zo groot fan meer van haar, maar dat even terzijde...

Deel Deze Pagina