Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ja.. eerst maar een ovu testje zo... (mijn moeder zit hier op t forum ergens dus hoop niet dat ze dit leest enzo, aangezien we de aankomende poging geheim willen houden)

maar je hebt me wel nieuwschierig gemaakt loutje..

2. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Stuur wel even een pb :D

3. gaby1986

okeej is goed :)

4. gaby1986

je hebt pb terug...

5. intra4

intra4 Niet meer actief

Hoi. Ben net terug van FM (in Hengelo).
    *domper*
    Heb rechts helemaal NIETS zitten en links slechts 3. Wel 3 van 18mm.
    Heb ook effe bloed geprikt hier kan ik rond half 12 - 12 uur over bellen. Daarna DD bellen. Heb zeer waarschijnlijk as. vrijdag punctie. Punctie van 3 follikels...
    Nou ik zal proberen positief te blijven. We hebben uiteindelijk maar 1 goede nodig.

6. Sas79

Sas79 Lid

2 mei 2010
    97
    0
    6
    Iets bij de politie
    Oosten van NL
    Heey dames,

Vanochtend gebeld met DD. Er zijn 8 eicellen bevrucht en ingevroren!
    We zijn super tevreden, zeker na het verhaal van die overstimulatie waarbij we dachten dat we met deze poging zouden moeten stoppen.
    Nu dus wachten op een volgende normale cyclus voor de tp.
    Heb overigens veel minder pijn dan gister (punctie).
    Ik drink liters water in de hoop dat er geen symptomen van overstimulatie tevoorschijn komen.
    Morgenmiddag een echo om te kijken hoe alles erbij ligt.

@Poekie; Wat een domper inderdaad, maar 3 follikels. Je hoopt toch op wat meer voor de kansen. Maar kop op meid, het kunnen wel hele mooie eicellen worden!
    Vrijdag de volgende fm?
    Ik duim voor je, dikke knuffel.

@Tuana; Welkom hier. Tuurlijk verstoor je niets, dit is voor iedereen.
    Ik ben persoonlijk tot nu toe heel tevreden over DD. Wij zijn bezig met TESE-ICSI, poging 1.
    Ik heb wel enorm gereageerd op de hormonen waardoor ik teveel follikels heb geproduceerd, maar dat is goed opgepakt. En de samenwerking met Hengelo is prima, in ons geval.
    Ik kan het je aanraden.

7. intra4

intra4 Niet meer actief

Sas wat goed zeg 8 eicellen!!!!!

Nee vrijdag geen fm. Waarschijnlijk vrijdag al punctie!!

Tuana welkom!!!
    Ik zit nu te wachten tot Irma me terug belt.

8. P26

P26 Niet meer actief

poekie ik snap dat dit een domper is voor je. Je hebt dan niet veel follikels, maar groeien dan wel snel. Ik ben een dag eerder begonnen met spuiten en minder ver dan jij. Laten we hopen op hele goede en sterke eicellen.

Tuana welkom, ik heb geen antwoord voor je. Ik ben tot zover wel heel erg te spreken over DD. Ik kom hier alleen maar voor de punctie en terugplaatsingen van de cryo's. De rest (echo's en med wordt in Nederland gedaan.)

9. P26

P26 Niet meer actief

sas wat mooi van de 8 emmy's

10. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sas WOW!!! goed joh.. nu flink rusten en goed drinken en op naar de volgende cyclus.. Hoeveel eitjes waren er totaal rijp? Weet je dat ook.. Ben wel benieuwd..

Poekie had in het juli-aug topic ook al gereageerd op je, maar vind het wel kut 3 follies.. Hoop dat er vrijdag bij de punctie toch stiekem meer follies zijn net als bij maartje.. Trouwens bedenk me net, bij mijn eerste poging heb ik heel hard lopen janken omdat ze dachten maar 3 follies die mee zouden doen voor de punctie, 3 dagen later had ik punctie, en waren er toch 12 follies uit me gehaald, waarvan helaas dan maar weer wel 5 rijp maar toch. Het kan nog veranderen meis!!!

11. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Tuana welkom hier, gewoon inspringen met schrijven dan ben je zo op de hoogste. Het makkelijkst is als je wat gerichte vragen stelt, voor iedereen is het nl. anders dus heel lastig om voor je op te schrijven. Of gewoon even een stuk teruglezen er is zo ontzettend over Dr. S en DD geschreven, daar vind je vast je antwoorden. Je kunt ook op de site kijken: IVF Düsseldorf | IVF, kinderwens, Düsseldorf, Duesseldorf, voortplantingsgeneeskunde, onvruchtbaarheid, kinderloos, inseminatie, kunstmatige bevruchting, ICSI, TESE, Nord-Rhein Westfalen, onvruchtbaar, hormoon, gynaecologie, donor, genetisch onderzoe

Wij zijn zeer tevreden, wij gaan voor PICSI en het poollichaamonderzoek naar DD toe, dat doen ze hier in nl. niet.

Veel succes gewenst.

Groeten van Shanna

12. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Poekie wat ontzettend jammer zeg, je hoopt toch altijd op meer hè, voor je gevoel heb je dan meer kans. Maar niet de moed opgeven hoor positief blijven, je schrijft het zelf al, je hebt er maar eentje nodig.

Sas voor jou wel weer goed nieuws, mooi hoor!

Hier alles goed, alleen ontzettend moe. Geen idee of het van de spuiten komt. Gisteravond lekker vroeg naar bed gegaan, en ik denk vanavond weer. Moet straks goed uitgerust zijn voor een eventuele punctie.

Groetjes van Shan

13. P26

P26 Niet meer actief

volgens mij kan je wel moe worden van het spuiten, ik word er ook erg moe van.

Ik moet nu 3 avonddiensten draaien. Ik red het niet om volledige diensten te draaien. Mijn buik is gewoon te gevoelig. Ik werk nu 3 dagen ene 1/2 dienst. Dat scheelt toch maar weer.

14. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Het lijkt er wel op, heb net 3 weken vakantie gehad dus zou toch uitgerust moeten zijn! Van mijn buik heb ik niet zoveel last. Wel wat duizelig af en toe, maar kan ook door de vermoeidheid komen.

Groeten van Shan

15. intra4

intra4 Niet meer actief

Nou meiden as. zaterdag hebben we de punctie!!!
    En dinsdag de eventuele terugplaatsing.

16. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Poekie hoop op een heel mooi aantal stiekeme follikels! Zet hem op meis.

Shanna ik werd ook zooooo moe van die spuiten hoor.. Vooral de eerste week.. Sliep elke middag wel 3 tot 4 uur bij!!! En nu ben ik vaak ook weer behoorlijk moe van de utrogestan.. Heel normaal dus ;) ..

17. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Yeah Poekie zaterdag je punctie, moet je nog wel spuiten? Met kans op meer?

Groeten van Shanna

18. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie welkom.

Ik ga even hard me best doen om mee te lezen. Het is allemaal nog nieuw en onbekend voor me.

@ Sas79: Fijn om te weten dat jij erg tevreden bent over Düsseldorf. Ook qua het beleid en (de vriendelijkheid van) de artsen? Met welk middel heb jij gestimuleerd als ik vragen mag? Ik heb zelf bij alle pogingen puregon gebruikt, en ik heb het idee dat het bij mij voor mindere kwaliteit eicellen zorgt. Omdat we dus ook alle keren maar enkele (matige) bevruchtingen habben. Ik wou bij poging 3 stimuleren met menopur, maar ons behandelend arts zei dat dat een middel is wat voornamelijk aan vrouwen boven de 35 word gegeven. Ze was er niet echt duidelijk over, maar ik kreeg het in ieder geval niet voor elkaar.

@ poekie79: Wat spannend, de punctie is in zicht. Over 3 dagen is het zover. Ik hoop op een goede opbrengst!

@ P26: Jij bent dus ook erg tevreden over Düsseldorf. Wel fijn ook dat jullie het kunnen combineren, en dus niet ook voor de echo's helemaal die kant op hoeven.

@ Shanna41: Bedankt voor de site, ik ga gelijk even kijken! Ik heb inmiddels al een PB van je ontvangen, daar ga ik zo op reageren.

19. intra4

intra4 Niet meer actief

Vanmorgen laatste keer Gonal-f gespoten.
    Vanavond Cetrotide spuiten.
    Donderdag : Pregnyl om 23.00 uur.
    Vrijdag niets spuiten = rustdag
    Zaterdag nach Dusseldorf!!!!!

Waar heb jij zaterdag je FM Shanna?

Tuana: Nogmaals welkom. En als je vragen heb stel ze gerust!

Ik las nog dat jullie zo vermoeid raken van het spuiten.
    Ik had/heb daar gelukkig geen last van. Had/heb wel last van opgeblazen gevoel en geen eetlust. (maar dacht dat dat ook een beetje tussen m'n oren zou zitten....?)

P26: Succes met je avonddiensten meid!
    Ik heb deze week ook avonddienst. Dan begin ik om 15.00u tot een uurtje of 22.30uur.
    (Ja! ik ben nu dus ook op mn werk, *oeps*)

Sas: Ik heb een heel goed gevoel bij jullie. Volgende cyclus ga jij knallen!!!!!!

20. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Okee Poekie je hebt dus nog kans op ietsjes meer! Dat zou toch mooi zijn niet ;)

Ik ga zaterdag hier in nl de fm doen, bij mijn 'eigen' gynaecoloog, scheelt me zoveel tijd en ik heb wel vertrouwen in het ziekenhuis hier. Ik kan dr. S. dan zelf bellen om de waardes door te geven en dan geeft hij aan of ik dan zaterdag of zondag met de Cetrotide moet starten. Ben benieuwd of hij dan ook al kan aangeven wanneer de punctie gaat plaatsvinden, wel zo handig met plannen op het werk, aangezien mijn twee collega's die vervangen met vakantie zijn, wordt nog heel wat om zonder het op het werk te vertellen geregeld te krijgen.

Groeten van Shan

Deel Deze Pagina