Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Hee je hebt je profielfoto er op aangepast, grappig hoor!

Je schiet toch al aardig op hè, het blijft altijd spannend. We gaan gewoon voor een super mooie zwangerschap voor jullie, met drie tp moet het toch gewoon goed komen.

Groetjes van Shan

2. P26

P26 Niet meer actief

Vandaag echo gehad, zaterdag punctie. Ik had nu duidelijk 10 grote follikels. Vanacht om half een de pregnyl spuiten. Zaterdag om half twaalf de punctie.

3. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Hee P wat goed zeg. En dan zaterdag al, dat is zo.

Groeten van Shan

4. intra4

intra4 Niet meer actief

P26 ook zaterdag punctie! Ik ook! Ik om 10.00u.
    Spannend!

Maartje spannend toch hoor straks testen.
    Ik duim heel hard voor jullie.

Als het goed is komen er veel vallende sterren vanavond.
    Goed kijken allemaal en doe allemaal een wens!!!!!!!

5. Sas79

Sas79 Lid

2 mei 2010
    97
    0
    6
    Iets bij de politie
    Oosten van NL
    Hoi hoi,

Vanochtend een echo gehad om te kijken of er tekenen zijn van overstimulatie.
    Gelukkig zag alles er goed uit. Bij m'n linker eierstok zat een héél klein beetje vocht, maar niets verontrustends. Beide eierstokken zijn nu zo'n 5 cm groot. Bij de komende menstruatie zakt dit als een plumppudding in elkaar tot normale grootte.
    Volgens dr. N kunnen we, als het goed is, de volgende cyclus de tp doen.
    Op dag 10 van de komende cyclus moet ik een echo laten maken om te kijken of er zich zoals normaal gesproken een eicel ontwikkeld.
    Morgen krijg ik nog de uitslag van een bloedonderzoek en neem ik even contact op met Irma om de resultaten te bespreken en hoe we nu verder gaan.
    Het kan me nu niet snel genoeg gaan!!

@P26; Wat een mooi aantal grote! Succes zaterdag meid!

@Poekie; Jij ook heel veel succes!!

6. P26

P26 Niet meer actief

sas wat fijn dat het allemaal goed lijkt te gaan. Op naar de volgende cyclus.

Wel raar om vanacht te hebben gespoten. Ik had de wekker gezet, maar omdat ik nogal wat duf was deed ik er toch wat langer over dan anders. Gelukkig zit hij er in.

Poekie is het spuiten gelukt gisterenavond?

7. P26

P26 Niet meer actief

poekie wanneer moet jij starten met de utrogestan?

8. intra4

intra4 Niet meer actief

P26: Ja spuiten is gelukt. Ik was gelukkig om 21.30u klaar met werken! Die spuit deed echter wel wat pijn. Veel gevoeliger dan de andere.
    Irma had me gezegd dat ik zaterdag wel hoor wanneer ik moet beginnen met utrogestan. Dus afwachten tot morgen.
    Ben zoooooooo bang. Hoop echt dat ze wat eitjes vinden en er minimaal 1 van kunnen bevruchten.
    Daar zullen we maandag wel de uitslag van krijgen denk je niet?
    Oh ja die glaasjes breken ging nog niet zo eenvoudig.
    Wat gevaarlijk zeg met dat glas!
    Heb jij dan ook dinsdag al gepland voor een TP?

Sas79: Ik hoop dat het heeeeel snel volgende maand is!
    Dan kan jij ook je TP krijgen! En dan maar hopen dat die droom - die bij ons allen hier zooooooo groot is - eindelijk uit mag komen!

Vanavond naar de sterrenhemel kijken voor vallende sterren en een wens doen!

9. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Poekie bedankt voor je berichtje over de vallende sterren, ik had het gisteravond al gelezen en ben meteen naar buiten gegaan en wat een mooie sterrenhemel zeg, het was hier heel helder en heb twee vallende sterren gezien én natuurlijk een wens gedaan.

Is het vanavond weer dan? Ik dacht gisteravond de laatste avond.

Ik voel echt wel positieve vibes hier op het topic, goed teken toch! Laten we dat zo houden hè.

Schijnt bij jullie ook het zonnetje? Hier is het heerlijk weer zeg, heb net even lekker buiten koffie gedronken echt genieten, nu kan het nog - koffie - als ik straks zwanger ben dan stop ik er weer mee, ben een beetje veel koffie verslaafd dus dan liever helemaal geen koffie als twee kopjes op een dag. Hahaha wat loop ik lekker op de feiten vooruit maar ja positief blijven is heel goed toch!

Fijne dag allemaal.

Liefs van Shan

10. intra4

intra4 Niet meer actief

Shanna lekker toch om op de feiten vooruit te lopen!
    Volgens mij vanavond weer vallende sterren hoor!
    Inderdaad lekker positief allemaal!!!!!!

11. P26

P26 Niet meer actief

Poekie nee ik heb nog geen afspraak staan, maar ga ervan uit dat het maandag is wanneer we de TP krijgen. De vorige keer was het 3 dagen na de punctie, maar dat kwam doordat er toen een feestdag was. Volgens mij is het normaal 2 dagen na de TP.

12. intra4

intra4 Niet meer actief

Oh ik heb dindag al een afspraak staan.

13. P26

P26 Niet meer actief

poekie wij gaan het wel zien wanneer, merk je al wat meer aan je eierstokken? Ik krijg toch wel aanzienlijk meer last nu. Ik ben ook bang dat de eisprong al is geweest voor de punctie. Dat had ik de vorige keer ook al. Ik moet er maar vertrouwen in hebben dat het allemaal goed gaat.

Misschien tot morgen.
    Hoelaat vertrekken jullie als jullie om 10.00 uur de punctie hebben?
    Wij moeten er om 11.00 uur zijn, 11.30 de punctie. Wij vertrekken rond 8.15 uur.

14. intra4

intra4 Niet meer actief

Ik heb tot vanmiddag nergens last van gehad.
    Nu misselijk maar dat zijn de zenuwen.
    Wij vertrekken om half 8. We moeten half 10 aanwezig zijn.
    Als ik je niet meer zie of spreek wens ik je heel veel succes en sterkte! Ik ga voor je duimen dat het goed komt.

15. P26

P26 Niet meer actief

ik ook voor jou

16. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ poekie79 & P26: heel veel succes morgen! Ik kom morgen weer even kijken hier, ik ben erg benieuwd.

17. Sas79

Sas79 Lid

2 mei 2010
    97
    0
    6
    Iets bij de politie
    Oosten van NL
    @Poekie; Jij hebt net de punctie gehad, Ik hoop dat het mee is gevallen en dat ze een mooi aantal gevonden hebben!
    We horne het wel hier.

@P26; Jij bent zo aan de beurt, je leest dit pas als je terug bent maar ik duim voor je!

Succes dames!

18. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Waarschijnlijk hebben jullie het al achter de rug! Maar ben erg benieuwd naar hoe het is gegaan. En hoop op een mooi aantal eitjes..

19. P26

P26 Niet meer actief

Wij zijn op de terugweg. Jammergenoeg waren er maar 4 eicellen. Maandag kan ik bellen over hoe de bevruchting is gegaan. Dinsdag ws een tp.

Poekie hoe is het bij jullie gegaan?

20. intra4

intra4 Niet meer actief

Wij zijn ook weer terug. 3 eitjes. Ook maandag bellen en dan dinsdag tp.
    P26 was jij dat meisjemet dat korte donkere haar?
    Ik voel me verder prima. Iets opgeblazen gevoel.

Deel Deze Pagina