Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. P26

P26 Niet meer actief

Ja dat zou heel goed kunnen. Ik weet nog dat ik half slapend vroeg of mensen nrderlandrs waren, waren jullie dat? Ik kan me geen gezicht meer voor de geest halen.

Deze keer was ik meer versuft en dwiel in het hoofd dan de vorige keer.

2. intra4

intra4 Niet meer actief

Er lagen 4 mensen en die waren allemaal Nederlands!
    Hoe voel je je nu?

3. P26

P26 Niet meer actief

Ben je tevreden met 3 eitjes? Ik hoop dat ze alledrie hele mooie embryoos worden.

We vertrokken om 13.00 uur. Een uur later begon ik me pas weer wat beter te voelen. Wel last van kramp, we zitten nu nog in de auto. Thuis maar even kalm aan. Wel benoemd bij dr S van mijn buikpijn. Terwijl ik nietheel veel follikels had. Hij vond dit ook vreemd. Ik heb snel last van de buik. Misschien reageerd mijn lijf sterk op de hormonen

4. intra4

intra4 Niet meer actief

Ik had uiteraard liever meer eitjes gehad maar ik blijf positief.
    We hebben er uiteindelijk maar 1 nodig! Toch !?!
    Oh je zit nog in de auto. Waar moet je helemaal heen?

5. P26

P26 Niet meer actief

Frieland regio Heerenveen

6. P26

P26 Niet meer actief

Ik moet zeggen dat ik me echt ontzettend naar voel. Op de bank ben ik een hele pief, maar zodra ik ga lopen heb ik pijn en wordt ik ontzettend duizelig en als ik te lang blijf staan ook misselijk, klamzweet. Manlief doet nu alles voor me, boodschappen en koken enz. Hier kan ik slecht tegen. Maar ik moet me er maar bij neerleggen.

7. intra4

intra4 Niet meer actief

Lekker kalm aan doen meissie!
    Ik voel me gelukkig goed. We gaan zo uiteten.

8. Sas79

Sas79 Lid

2 mei 2010
    97
    0
    6
    Iets bij de politie
    Oosten van NL
    Meiden! Ik hoop dat jullie je een beetje goed voelen. Poekie, jij volgens mij wel hé.

P26, ik had dezelfde dag ook behoorlijk wat pijn. Misschien omdat ik zoveel follikels had, maar de volgende dag was het al minder.

Weer een stapje dichterbij...
    Ik duim voor jullie dat de bevruchtingen goed gaan!

9. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

de dames die vandaag punctie hadden, misschien heb ik jullie wel gezien :) ik ben van 7.45 tot 12.45 in dusseldorf geweest lekker in de wachtkamer gezeten...

10. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    poekie79 & P26: doe lekker rustig aan meiden. Met welke hormonen hebben jullie gestimuleerd als ik vragen mag? Laten we hopen dat het mooie bevruchtingen worden. Er is er inderdaad maar eentje nodig. We gaan voor een positief resultaat :D

11. P26

P26 Niet meer actief

tuana ik ben gestimuleerd met puregon.
    De vorige keer was ik niet bezig voor een ICSI, ik spoot toen 2x per dag puregon en had toen bijelkaar 15 follikels. Zodoende dat we voor ICSI zijn gegaan en niet voor een IUI. Hier kwamen toen 8 eicellen uit, waarvan 6 embryo's.

Nu spoot ik 1x per dag, totaal wel meer puregon en nu had ik 10 grote follikels en maar 4 eicellen.
    Maandag horen we of en hoeveel emmy's er zijn.

12. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aha, en hoeveel E spoot je als ik vragen mag? Ik ben momenteel zelf namelijk een beetje aan het rondkijken/lezen. Ik heb alle keren gestimuleerd met puregon, en ik vraag me af of menopur niet wat beter is. In de zin van meer follikels/eitjes en betere bevruchtingen. Want dat verliep bij ons niet zo positief. We hebben alle keren matige embryo's gehad. Maar ik heb menopur van ons behandelend arts niet mogen proberen bij de laatste poging, erg jammer. Ik was gewoon benieuwd of het verschil zou maken.

Nou meid, hopelijk maandag goed nieuws!

13. P26

P26 Niet meer actief

Ik begon met drie dagen 125eh, daarna steeds 100eh.

14. P26

P26 Niet meer actief

Hoe gaat het met de andere dames?

15. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik spoot ook puregon 125 E. Ik zou alleen graag willen weten wat over het algemeen beter is, om het zo maar te zeggen. Er zijn verschillende soorten medicatie. Puregon, fostimon (als ik het goed schrijf), gonal-f, menopur. En vooral over dat laatste middel zou ik graag wat meer (zoals ervaringen) willen weten.

Hoe voel je je verder? En poekie79, hoe gaat het met jou meid?

16. P26

P26 Niet meer actief

Tusna ik heb alleen dit middel nog maar gebruikt, over al het andere kan ik je dus niets vertellen. Devorige keer spoot ik twee keer per dag en had ik 6 goede Emmy's. Mochten we weer een punctie ondergaan, dan wil ik weer twee keer per dag spuiten.

De pijn wordt beter, nog niet teveel lichamelijke inspanning doen.
    Tien uur kunnen we bellen hoeveel Emmy's er zijn en dan een afspraak maken voor de tp.

17. P26

P26 Niet meer actief

Poekie heb je de uitslag al??

Wij hebben 2 embryo's van de 4 eicellen.
    Morgen om 15.00 uur een TP.

18. intra4

intra4 Niet meer actief

Wij hebben er 3 vd 3 bevrucht !!!!!
    morgen om 11.45 tp!!!
    Waaaaaaaaaaa zenuwachtig!!!!!!!!

19. P26

P26 Niet meer actief

poekie wat goed zeg, 3 van 3. Hoeveel laat je terugplaatsten?

20. Sas79

Sas79 Lid

2 mei 2010
    97
    0
    6
    Iets bij de politie
    Oosten van NL
    Gefeliciteerd meiden!!

Succes morgen!!

Deel Deze Pagina