Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. P26

P26 Niet meer actief

Shanna dat is zeker een gedoe, steeds maar weer vrij nemen en dan de rest nog.

Poekie hoe zagen jou emmy's eruit?

Dus we zitten nu met z'n drieeen op het wachtbankje.

2. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ P26 & poekie79: jullie hebben de emmy's weer binnen, en nu goed broeden! Ook positief om te lezen dat jullie beiden 2 goede embryo's teruggeplaatst hebben gekregen. Pff spannend hoor, de slopende wachtweken zijn voor jullie weer aangebroken.

@ Shanna wat een gedoe zeg. Ik hoop voor je dat je snel de punctie hebt, en dat ze er 2 (liever meer natuurlijk) mooie eitjes uit halen. En dan op naar mooie bevruchtingen!

3. intra4

intra4 Niet meer actief

Hoe mijn Emmy's eruit zagen?
    Weet niet. Heb er niet veel verstand van. Haha
    voel jij iets P26?
    Ik voel wel steekjes enzo. Heb ook veel last van afscheiding door die progestron pilletjes. Jij/jullie ook?

4. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Poekie die afscheiding is normaal en om gek van te worden :p .. Ik krijg er hier zelfs irritatie van bij me doos..

Shanna wat een gedoe of niet pff steeds op en neer.. Nou hopen dat je snel punctie hebt en jij ook mag plaats nemen op het wachtbankje!

Enne HOOOOOW Maartje hoort ook nog op het bankje!!! Dus met zn 4tjes als ik het goed heb.. :D

5. P26

P26 Niet meer actief

poekie, die afscheiding is idd vreselijk. Ik heb zelfs een keer gehad dat ik er helemaal kapot van ging. Ze hadden in DD verteld hoeveel cellen ze hadden en dit keer ook wat de kwaliteit was.
    Ik kan nog niet echt zeggen of ik wat voel, nog steeds last bij de eierstokken en mijn darmen irriteren me. Ik zit steeds behoorlijk verstopt, dat geeft sinds zaterdag ook extra pijn in de buik.
    Ik hoop wel dat ik met een dag of 4 wat in mijn baarmoeder ga voelen, de keer dat ik zwanger was had ik ook een apart gevoel daar.

Misschien is het handig om een lijstje te maken wanneer wie wat heeft?

P26 bloedtest 27-08-2010
    Poekie thuistest 31.08-2010
    Shantii thuistest 23-08-2010
    Maartje

Mensen kunnen ook hun andere punties enz hier eventueel aan toe voegen.

6. intra4

intra4 Niet meer actief

P26 waarom heb jij een bloedtest?

7. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.449
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik hoef niet meer op het lijstje, heb bloedverlies en daarom vanavond getest. Ik ben niet zwanger.

8. intra4

intra4 Niet meer actief

Maartje dat meen je niet!!!!!!!
    Wat erg! Woorden schieten te kort ....
    Hele dikke knuffel van mij!

9. P26

P26 Niet meer actief

maartje wat erg, ik weet even niet wat ik moet zeggen.

Poekie ik laat bij het zh in Nl een bloedtest uitvoeren. Wanneer ik wel zwanger ben, wil ik ook het progesteron gehalte laten meten.

10. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat erg maartje. Ik weet ook niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte :(

11. intra4

intra4 Niet meer actief

Waarom allemaal precies P26?

12. P26

P26 Niet meer actief

Ik ben het zo gewend van mijn vorige gyn. Toen ik zwanger was, bleek dat mijn progesteronwaarde heel erg daalde. Het zwangerschapshormoon bleef wel doorstijgen. Ik wil graag gecontroleerd worden, zodat we eventueel op tijd actie kunnen ondernemen. Of het bij de vorige zwangerschap wat uitmaakte? Ik weet het niet. Zeg maar waar of waardoor het fout is gegaan. Het begon bij de kip of het ei.

13. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Maartje neee dit meen je niet :| .. Ik schrik hier gewoon van en de tranen staan me in de ogen.. Dit was niet de afspraak pfff :( samen op roze zou het moeten zijn. Ow meid wat zul je je vreselijk voelen. 3 mooie emmy's en dan toch niet raak.. Ik wil je zoooown MEGA VETTE DIKKE HUGG geven! Doe maar rustig aan meissie en verwerk het allemaal maar rustig.

*PLET KNUFFEL*

14. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ P26: wat kon de oorzaak zijn dat de progesteronwaarde zo daalde? Gebruikte je geen utrogestan/progesteron? Of daalde het zelfs ondanks dat? Het is wel fijn dat je daar van op de hoogte bent, dan is het tenminste iets wat je in de gaten kunt houden.

Omdat ik nog vrij nieuw ben moet ik me nog inlezen, dus ik weet de situatie van maartje nog niet. Maar jeetje zeg, 3 embryo's teruggeplaatst gekregen, zonder succes. Ik weet echt niet wat ik moet zeggen. Veel sterkte en een dikke knuffel!

15. P26

P26 Niet meer actief

Toen ik zwanger was, bij de eerste bloedtest was mijn progesteron heel hoog. Ik gebruikte toen 1maal dgs 2 bolletjes. Ik mocht toen stoppen. Daarna bleef het zakken, ik ben pas vrij laat weer met de bolletjes begonnen. Ws was de vrucht toen al niet meer levensvatbaar.

16. Sas79

Sas79 Lid

2 mei 2010
    97
    0
    6
    Iets bij de politie
    Oosten van NL
    Sterkte Maartje....

17. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aha.. hoeveel utrogestan gebruik je deze keer? 3 maal daags 2 bolletjes? En indien je zwanger bent, tot hoelang mag of moet je het dan gebruiken? Dat verschilt namelijk ook heel erg per ziekenhuis. Ik moest de avond voor het testen stoppen, en ook bij een positieve zwangerschapstest niet meer gebruiken. Terwijl ik ook wel eens lees dat andere ziekenhuizen juist willen dat je het nog langer gebruikt.

18. P26

P26 Niet meer actief

ik heb echt geen idee. Ik gebruik nu 3x2 bolletjes. In de kliniek waar ik liep, zou ik het moeten afbouwen wanneer ik zoveel gebruikte, maar ik gebruikt toen maar 1x2 omdat dit een tp was geweest in een natuurlijke cyclus.

Dus in de kliniek:
    De vorige keer na de punctie was is niet zwanger en gebruikte toen wel 3x2.
    De tp daarop 1x2, zwanger, gestopt met bolletjes ivm hoge progesteron waarde.

In het zh loop ik nu, hier moest ik bij de laatste tp van de eerste punctie ook 3x2 gebruiken. Ik weet niet wanneer ik hiermee moet stoppen, in iedergeval wel als de test negatief is.

19. intra4

intra4 Niet meer actief

UberS zei tegen mij dat als je positief test dat je ze gewoon kan blijven gebruiken.

20. P26

P26 Niet meer actief

Dat zal ook wel, maar op den duur is het wel goed om ze af te bouwen. Je lijf pakt het zelf als het goed is wel op. Tenzij het bewezen is dat dit niet zo is natuurlijk.

En trouwens, ik zou dit spul ook niet steeds willen gebruiken, voor mijn leven in het bed ook niet bevorderlijk. Nu doen we trouwens sowieso niets, omdat we geen een risico willen nemen, dat het innestelen niet goed zou kunnen gaan.

Deel Deze Pagina