Nee precies, want de utrogestan heeft ook weer verschillende bijwerkingen. Zo was ik altijd een beetje misselijk/duizelig, en heel erg moe. En wat je zegt, voor het intieme gebeuren is het ook niet echt bevorderlijk, haha. Maargoed, zolang het middel maar goed werk verricht
Helemaal mee eens dames! Ons "gezellige" leventje onder de lakens is echt voorbij. Heb ook minder zin. Voel me niet fris door de pillen en wil nu geen risico lopen natuurlijk.
Ik heb gelukkig weinig last van deze med. Een enkele keer dat ik erg moe ben. Wat betrefttussen de lakens, ik ben niet de enige doe het goedje van de bolletjes niet zo fris vindt, maar idd alles voor het goede doel.
Het probleem is dat ik juist onwijs zin krijg door die stomme verrekte mutsenbollen.. Dat was de vorige keer ook al zo.. En dat is niet zo fijn, want we hadden afgesproken niks te doen, maar daar hebben we ons wederom niet aan kunnen houden.. Dus wie wil ruilen ..
P26 bloedtest 27-08-2010 Poekie thuistest 31.08-2010 Shantii thuistest 23-08-2010 Shanna o.v.b. terugplaatsing 23-08-2010
Oh wat lees ik nu Maartje nee toch, wat een ellende zeg, ik wil je heel veel sterkte wensen lieverd. Liefs van Shanna
Vanochtend de punctie gehad. Uiteindelijk één eitje voor bevruchting geschikt. Morgenvroeg kan ik daarvoor bellen, maar aangezien we picsi hebben gedaan ben ik daar niet zo bang voor. Waar ik wel bang voor ben is de uitslag van het poollichaamonderzoek, daarvoor kan ik morgenmiddag pas bellen, dus we moeten nog even geduld hebben. En als die uitslag goed is dan hebben we maandag de terugplaatsing. Ik las ergens dat jullie het over die bolletjes hadden, vandaag nog over gehad met I. en het is 3 x daags 2 bolletjes, tot aan de testdag, en als die positief is dan tot de eerste echo blijven gebruiken. Liefs van Shan
Maartje, lieve, lieve schat, wat ontzettend KUT meis! En nu? Een ontzettend dikke knuffel van mij (voor zover dat een beetje helpt) Shanna, hoe laat was je in DD? Wij waren er ook vandaag nl...
Shantii: jij krijg dus meer zin? Ik dus echt niet. Terwijl ik er normaal helemaal niet vies van ben, hihi hoe voel je je verder? Bijna testen! Nog maar 3 dagen! Shanna: spannende dag voor jullie morgen! Ik ga voor jullie duimen. P26: hoest met jou? Heel gek misschien maar ik voel me echt al een beetje zwanger, haha! Zal wel tussen m'n oren zitten. Dikke knuffel voor iedereen die er een nodig heeft!
Hey Lou we waren er rond half elf, we konden meteen door naar de wachtruimte ... hebben we elkaar gezien??? Poekie in principe ben je al zwanger hè, je hebt een bevrucht eitje in je zitten, het moet alleen nog goed innestellen en blijven zitten 9 maanden lang .... Groeten van Shan
Wij waren er om 11 uur ongeveer. Wat voor auto rijden jullie? Stonden aardig wat nederlandse auto's weer.
Toyota Prius. Zaten jullie ook in de wachtruimte dan? Denk het haast niet, er zat een stel uit nederland maar die zaten er al toen wij kwamen en er kwam later een duitse vrouw binnen. Of ben je ook in de wachtruimte geweest?
Best grappig hè dat je elkaar kan tegen komen! Zo heb ik P26 gezien! Alleen waren we beiden duf vd punctie/narcose. Hihi
Shanna ik hoop dat je straks een goede uitslag hebt en een goede embryoo natuurlijk. Poekie ik voel me nog niet zwanger, ik hoop wel dat ik snel wat ga voelen tenminste wanneer ik zwanger ben.
Oh dan hebben we elkaar waarschijnlijk net gemist. Ik had een zwart tuniek met spijkergiletje aan. Poekie, ik heb vandaag m'n 3e IUI-D gehad ja.
Voor jou nu dus ook weer de wachtweken aangebroken, spannend hoor. En heel veel succes gewenst voor deze ronde. Jammer dat we elkaar misgelopen hebben
Dan ga ik ook voor jou loutje weer heeeeeel hard duimen. Weet je wat ik stom vind. Op de bijsluiter vd mutsenbollen staat dat de bijwerkingen zijn : vermoeidheid, misselijk, enz. Echt vd zangerschapskwaaltjes. Vinden jullie niet?
Ja, S dacht dat we nog niet voor de IUI konden omdat de mk natuurlijk pas 2 weken geleden is. Maar er zat weer een follikel dus hij zei: "tja, eigenlijk zie ik geen reden om geen inseminatie te doen". We zitten dus inderdaad gewoon weer "lekker" op 't wachtbankje!