Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Pfff Menzis is zoooo kut!!

Hi Sikki!! Heftige mijlpaal!! Laat het in godsnaam nooit nodig gaan zijn om er echt mee door te hoeven gaan omdat je dan al lang en breed zwanger bent. *huilt mee met die stomme negatievetest van je !!*

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Sikki, adoptieaanvraag ingevuld...heftig...maar ook mooi dat het bij jullie kan. Ik denk niet dat vriendje en ik dat kunnen betalen.
    Het is niet wat je wil he...ik vind het zo rot voor je...ook ik heb met je meegehuild...ben zo emotioneel de laatste tijd...

Ik moet om 22.00 spuiten...volgens dr S...!
    Ben benieuwd! Het ligt al wel naast me, beschrijving al een paar keer doorgelezen. Hoop dat het goed komt!

Maartje, Menzis is echt kut...ze maken hier geen vrienden!

Knuffel voor jullie!!

3. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    He Dusselchickies!

Wat lees ik hier nou weer... een sneeuwwitte test van onze überdusselpuzzelbabe Sikki... dat hadden we niet afgesproken hoor!! Logisch dat je BOOS bent, ik doe met je mee, ik protesteer tegen de negatieve testen!!!!

Klingel, ik moet ook elke keer aan jou denken... *zucht* het lijkt me zo verschrikkelijk, elke keer zakt de moed je nét wat verder in de schoenen.

Maaaaar: Let op, wij gaan gewoon een Dusselpusselbabyboom veroorzaken met z'n allen! Tegelijk op roze en heeeeeel veel babies!!!

@ Menzis, blij dat ik er niet verzekerd ben; krijg al de kriebels van jullie verhalen!!

@ Verbouwing: KLAAR! De winkel lijkt een stuk ruimer, dat is fijn!

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Pffffff Sikki...omo wit jeetje het is niet eerlijk zeg...
    had 2 roze bommen verwacht.

Vind het wel heel erg knap dat jullie de papieren ingevuld hebben... super goed.
    Ik hoor dat het ook een zwaar proces is waar je doorheen moet inclusief cursussen enzo.. en wie weet besluiten jullie om naast een biologisch kind(die er zeer zeker zal komen) ook een adoptiekindje te nemen...je zal niet de eerste zijn die te veel liefde heeft om te geven aan maar 1 kindje:D

Klingel en Sikki
    Stamp Mok en Schreeuw alles lekker van jullie af...
    voor alles komt er een tijd zo ook voor jullie ....
    duimen blijven heel erg hard draaien hier.

kussieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

5. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Goeiemorgen deze morgen,

Sil, heb op je link geklikt en kwam toen bij de kaarsjes van Nadine...heb er ook maar één opgestoken. Als iemand er naar vraagt, kan jij vertellen dat ik het ben...:)
    Hoe gaat het met de kids?!?!

Klingel, hoe is het vandaag meisie?! Moet je nou nog zelf testen, omdat je nog een paar dagen voor je NOD had aangehouden!? Of mag je nu stoppen...en waarom doen ze bij jou wel een bloedtest en bij Sikki niet?!
    Een knuffel voor jou...en nog één...en nog één...;)

Sikki, hoe gaat het daar?! Nog een beetje hoopvol!? Er waren vast wel meer meiden met een negatieve test 10 dagen na tp...
    Maar snap ook dat je er niet meer in gelooft!
    Ook voor jou een knuffel...en nog één...en nog één...;)

Loutje, gaaf dat de verbouwing af is!!! Zit er vast weer fris en fruitig uit nu! En nu maar veeeeeeeeeel kleding verkopen!:D
    Hebben jullie de zomer ook alweer binnen?! Dat gaat meestal zo snel!

Maartje..ik wacht nog even op Joontje en op de brief met toestemming voordat ik ga klagen bij Menzis.
    Ik ga echt niet akkoord hoor!:x
    Jij mag deze week naar die meneer met die moeilijke naam!!
    Weer een stapje verder!

Zara, je moet echt doen waar je je goed bij voelt. En als dat nu nog is om even niet te bellen, dan lekker niet doen.
    En het vreet op een gegeven moment echt aan je...
    Wij hebben ook altijd gezegd dat we langer doorgaan, maar het moet idd emotioneel ook te doen zijn.:(
    Wat mij op de been houdt is dat mensen die spontaan zwanger kunnen raken ook niet altijd binnen 3x zwanger zijn. (zoveel tp's hebben wij nu gehad.) dus dat we nog even door moeten zetten.
    Maar het houdt op een gegeven moment op...
    Op dat moment doe ik aan struisvogelpolitiek, want ik wil daar nog niet over nadenken!

Cetrotide ging trouwens goed...wat een geouwehoer zeg, voordat je dat in je buik hebt zitten. Maar er zat geen bloed bij. Dus ik ga er maar vanuit dat ik het goed gedaan heb.
    Kwam gister uit de douche, ging me afdrogen en kreeg me toch een buikpijn!!!! Ik dacht...oooooooooooooooooh, daar gaan alle eieren in 1x! Maar ze waren zaterdag nog maar rond de 12 mm, dus da kan nie eens, maar toch!
    Zakte later op de bank gelukkig wel af! Maar was toen wel blij dat ik die cetrotide erbij moest spuiten, die remt namelijk de eisprong!

Morgen weer! Schoonmama komt me om 8.00 halen en dan mag ik verder rijden, want zij is niet zo'n held op de snelweg!:D

Ik ga weer proberen die rotauto van me open te krijgen!
    Die staakt altijd als het vriest. Mag de deur dan niet open doen.
    En dan niet dat hij bij de rubbers vastzit, maar ik kan de draai van de sleutel niet maken! :xPOGING 2!

Fijne dag!

Liefs Loesie

6. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Klingel NEE dat was niet de bedoeling...g**ver wat balen zeg..grmbl
    #dikke knuffel#

Sikki wit mag niet, ik duim heel hard dat het nog te vroeg is maar dat weet jij het beste...hoe gaat het vandaag, voel je je nog zo ziek?

Loutje wat lekker dat de verbouwing af is, en nog mooi geworden ook, Super!

Loesie morgen weer naar Dussel en dan donderdag de punctie... spannend hoor!! Ik duim voor een mooie FM morgen.

Zara nog 1 poging vergoed...daar ben je dan toch ietsje zuiniger op hé..even lekker de tijd nemen en als jij je er helemaal klaar voor voelt dan is die eerste afspraak ook zo weer gemaakt!

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    lieverds!

@sikki: had al vanalles tegen je gezegd in t babyrinth, maar ook nog even hier: ik denk aan joe en ik vind t allemaal zo vreselijk verdrietig. en ook nog KLOTE dat we je niet kunnen helpen :(
    maar S moet je helpen!! dat moet echt!!!!!

waar ben je, toch aan t werk of (hoop ik maar denk t niet) onder dekentje? knuffel meisje...

@loesie: ik heb zelf bloedprik geregeld en wacht nu op ongi. en zit nieuwe plannen te brouwen voor wat nu.
    3 terug denk ik.

hoest met jou? al zenuwen? ik wel hoor. jij moet roze!!
    voorzichtig rijden morgen, en goed alles vragen wat je wil he.

we gaan geevee allemaal roze en de lifeline is 31.12.2010!!

so.

@pat: dank schat.! en hoe gaat t met jou???

@maartje: hoest met u? bijnaaaaaaaaaa zo ver!! :) :)

@zara: ik snap joe. je wilt een kans, maar geen klap.
    en bij kans zit gratis kans op klap. :x

nu achter eigen ei aan, en niet vergeten dat je altijd kan bellen voor TP.. toch?
    is toch een kwestie van bellen als posi ovu voor jou?? of eerst nog echooooo?

ik hoop toch dat je weer de moed kan opbrengen verder te gaan met dit kansspel. knuffel!

@all: beetje sip van alles hier. en toch houd ik een hoop moed en een boel hoop. HET MOET!

knuffel en liefs

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Gisterenavond een enorme jankbui gehad.
    Manlief moest er ook helemaal van mee huilen.
    Pfff, wat gaat dit diep.
    Aan de andere kant. Na iedere mislukte poging ben is zo boos en strijdlustig. Ik wil door en wel NU!
    Maar als ik dan weer midden in m'n volgende poging zit dan val ik weer door de mand. Dan ben ik weer een bang en verdrietig geitje.
    Heb vanochtend weer sneeuwwit getest.
    Soms zak ik zo ver weg in m'n verdriet dat ik gewoon letterlijk om hulp schreeuw. Maar ik weet ook dat er niemand is die ons kan helpen...
    Ben nu erg aan het twijfelen wat te doen met de laatste 2 Yeti's.
    Gelijk door, maar dan ben ik tijdens de ww op wintersport.
    Is dat verstandig, juist lekker afleiding en er totaal niet mee bezig kunnen zijn (moet m'n gedachten veel te veel bij het snowboarden houden ;)) of moet is juist rustig aan doen (iets wat me tot nu toe nog NIETS heeft gebracht).
    Maar dan moet ik wel gaan voor een poging in eigen cyclus, want op de piste heb ik natuurlijk geen tijd om de Utrogestan te gebruiken.
    Of moet is nog een extra maand wachten.
    Nog meer wachten en wachten en wachten en wachten en...
    En een nieuwe verse poging laat dan ook weer langer op zicht wachten en met mijn FSH van 14,3 heb ik gewoonweg de tijd niet meer.

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    liefsikki,
    heb net al gereageerd in babyrinth dus ik sla even het meehuilen over (hoewel traantjes weer opwellen als ik het hier lees :()
    en ga even met je meedenken.

persoonlijk zou ik niet na je TP gaan ski-en. ik mocht van S niet eens dagelijks hardlopen, en ski-en is wel veel intensiever qua bewegen en onderuitgaan.
    het voordeel van ski-en is uiteraard het ermindermeebezigzijn.

maar ik zou juist deze 2 (ik zeg met opzet niet laatste, er zullen nieuwe komen indien nodig!!!!) laten TPen als je toch zwaar rustigaan kan doen in de WWWWW....

overigens, als je om 0800 en om bv 1400 en om 2000 bollen schiet dan zou het nog wel kunnen toch?

maar even een andere vraag. waarom sowieso niet in eigen cyclus? is dat om bv het ' verliezen ' van een ei te voorkomen?

knuffel knuffel knuffel knuffel

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella

haha, ik zal t doorgeven, ik ben haar sus!! :)

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    hihihihi toch goed die link ;) hoe meer kaarsjes hoe beter.

heb net een heel avontuur meegemaakt....
    moest nog even naar de winkel boodschapjes halen..maar silman heeft mn auto mee vandaag dus moest met de buggy lopend...
    was wel erg koud dacht ik en mn bekken etc werkt ook niet echt mee dus ik neem de fiets dacht ik slim;)
    heb voor mathijs nog een zitje voorop het stuur....
    Denk je nou dat ik er met mn buik tussenpas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!NEE dus !!!!!!!
    dus moet met rechterbil al op zadel gaan zitten met linkerbeen steppen tot ik vaart heb en dan snel doorschuiven tot ik helemaal op mn zadel zit pfffffff.
    achterband half slap dus stuiterde alle kanten op.. na 1 km kom ik bij de winkel aan..toen moest ik dus ook afstappen natuurlijk, Rem in knijpen en me voorzichtig naar links laten vallen tot ik een been aan de grond had en zo van mn fiets af kon stappen...
    terug naar huis was makkelijker afstappen gewoon tegen de schuur aan laten vallen:D
    Silman net gebeld dat ik mijn zitje achter op de fiets wil hebben en wel nu meteen!!!!!!! hihihihi hij lag helemaal in een deuk aan de foon...hij heeft net als ik een levendige fantasie en ziet dus alles voor zich wat ik vertel.

pfff heb je wat aan aan zon man he ...

12. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hihi...grinnik...moet hier ook wel even lachen hoor! Ook ik zie het helemaal voor me! Wat een gedoe zeg! Kindjes in je buik plat, Mathijs een zere rug van dat geduw er tegenaan...
    Gelukkig ben je weer veilig thuis!

Klingel...goh...is dat je zus?!?!?Echt?!! Ik dacht een forumvriendinnetje...
    Hoe is het met de kleine meid? Groeit ze goed?!
    Ondanks dat ik zo'n bitch thuis ben bij mijn vriendje, doe ik af en toe ook nog wel lieve dingen!

Sikki...weer een negatieve test las ik...ik weet echt niet meer wat ik moet zeggen. Dat gevoel wat je hebt, dat je echt om hulp roept...ik zou je zoooooooooooooo graag willen helpen!
    Maar ik kan gewoon NIKS doen...en dat voelt ook wel machteloos! Bah, dit was echt het verkeerde scenario...
    Misschien is dit weleens gevraagd hoor, maar hebben jullie over eiceldonatie nagedacht?! (vast wel) Zien jullie dat als een optie of niet?!

Heb de auto trouwens op gekregen...even gesport...
    Kan nu nog he...morgen nog en woensdagmiddag misschien. Maar na de punctie gaat het die week niet meer lukken denk ik!

Knuffel!

13. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    @Sikki:
    Ik voel echt met je mee, ik heb inderdaad nog de kans om zelf te bepalen wanneer ik een poging onderga.Zeker omdat het psychisch heel zwaar is lijkt het me killing om maar door en door en door te moeten gaan.Hele dikke knuffel.
    Wel super dat jullie de aanvraag voor adoptie ingevuld hebben!

@Silvia:toch maar lopend gaan dus.:D

@Loesie: Dus die cetrotide is gelukkig goed gegaan?Ik vind het fijn spul hoor, heb hiervoor decapeptyl moeten spuiten en daar werd ik echt doodziek van.(migraine en opvliegers)
    't Enige wat je met die cetrotide kunt krijgen is dat het ontzettend gaat jeuken op de plaats waar je geprikt hebt..

@klingel: Logisch dat je sip bent.maar als die ongi er eenmaal is ga je er gewoon weer helemaal voor, tsjakkaaah!!
    (nu ik nog :))

14. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Whahaha, Zara...fijn dat dat dus niet al mij ligt!
    Heb me helemaal gek liggen krabben na die spuit!!!!
    Dus da's heel normaal, pppffff...gelukkig!

Hoe is met joe?!?!

15. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    Hoi Loesie en kleintje ik heb jullie gevonden hoor (lief van jullie), eerst maar eens gaan lezen wat er allemaal geschreven is, tot later.

Groeten van Shanna

16. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Kleintje zit hier net Shanna, maar ik wel! haha!

Kleintje is gelukkig al zwanger (in NL gelukt)

Maar fijn dat je ons gevonden hebt! Veel plezier met lezen!

Liefs

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Welkom Shanna
    Er is ook nog een oud topic, die inmiddels gesloten is ivm overschrijden berichtenaantal.
    Ik zal zo ff die link voor je opzoeken, heb je nog meer te lezen indien je daar behoefte aan hebt.

18. Shanna41

Shanna41 Actief lid

23 dec 2008
    281
    0
    0
    Kantoorbaan
    Oosten van het land
    @Maartje als je dat voor me doen wilt graag.

@Loesie ik zag inderdaad later dat ze al zwanger is thnx

Liefs van Shanna

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    haai shanna!
    welkom :)

ben jij ook een dusseldorfdoosje of een dusselpussy zoals we onszelf maar hebben gebombardeerd? :D

ik wens je veel succes in de vorm van een prachtige zwangerschap :)

20. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hey hebben jullie het nou over mij :p:p:p

Shanna succes met zwanger worden en veel plezier met deze gezellige meiden!!!!

Deel Deze Pagina