Wat spannend Shanna, ik hoop op goed nieuws, en dan op naar de terugplaatsing! Utrogestan staat er inderdaad om bekend dat het dezelfde symptomen kan geven als die van een zwangerschap. Bij de eerste poging was ik daarom erg hoopvol. Ik was misselijk (lustte daardoor bepaalde dingen zelfs niet meer), een beetje duizelig, heel erg moe. Dus die negatieve test kwam best hard aan. Maargoed, de bijwerkingen verschillen natuurlijk ook weer per persoon. Het word in ieder geval spannend hier, een aantal meiden op het wachtbankje. En hopelijk komt Shanna er dadelijk ook bij!
Lou dat is inderdaad wel heel snel zeg. Maar wel lekker lijkt me. De vorige keer heb ik ook geen last gehad van de bolletjes. Heb toen wel twee weken vrij gehad en ging 's middag na het inbrengen een uurtje op bed liggen. Geen enkele bijwerking gehad dus.
Hoi, Hier dikke tranen, er heeft geen bevruchting plaatsgevonden, ongelovelijk maar waar. Ik dacht dat dat met PICSI wel goed zou zitten maar toch niet, het is niet alleen het zaad zegt S. je hebt dan 50% kans. Bleh. Liefs van Shan
Shanna, dat is ontzettend klote zeg!! Logisch dat je je verslagen voelt! Een dikke knuffel van mij. Gaby, hoe gaat het met jou?
Shanna nee dat meen je niet!!!! Oh kan zo met je mee huilen. Wat vreselijk .. En nu? Gaan jullie nu echt stoppen of? Nou probeer er maar eerst rustig van bij te komen. Een hele dikke mega knuffel voor jou!!! Loutjelou over 2 weken op roze? Ik vind van wel!! Goed broedden meis.
Shanna : nee dat meen je niet! Wat k.l.o.t.e !!!! Hele dikke knuffel van mij ! Gaby : hoe is het met jou? Shantii : wanneer ga je testen?
Shanna nee wat afschuwelijk nieuws!!!!!! Een hele dikke knuffel. Elif knuffelt loutje weer ff snel en duimt samen met de kleine voor een mei beebje
een aantal van jullie vroeg hoe t ging.. maar hier gaat het niet zo goed..zit heel erg met mezelf in de knoop. en kan niks meer positief inzien. ik heb een 2de iui gehad en mag geloof ik over 8 dagen testen.. maar ben der eigenlijk helemaal niet mee bezig. ik denk ook niet dat ik ga testen, want de behandeling lukt toch niet. verder heb ik een beetje afstand genomen van dit forum, en ben merendeel in de lounge aan t neuzen.. op mijn werk maakte ze zich al zorgen, dus moet naar de bedrijfs arts om eens goed te praten. maar dat is 2 september pas.. liefs gaby
Och jeetje meid, het is ook niet niks allemaal Ik heb ook momenten gehad waarop ik erg negatief en down was. Ook nu hoor, 3 mislukte pogingen en niet weten hoe we verder moeten. Spanning, angst, verdriet, frustratie, al die emoties en gevoelens doen zoveel met je. En op een gegeven moment kan het je teveel worden. Ik ben de afgelopen paar jaar ook een paar keer in de put terecht gekomen. Ookal zie je het nu allemaal heel negatief in, na regen komt zonneschijn. En er gaat echt een tijd komen dat je je beter gaat voelen. Misschien zelfs wel over 8 dagen al! Ookal lijkt dat nu onwaarschijnlijk. Ik ga je nu ook niet zeggen wat je wel of juist niet moet doen, want dat heeft geen zin. Maar echt, het komt goed. Knuffel!
Shanna wat vind ik dit erg voor jullie. Laat het eerst allemaal maar even wat zakken. Gaby ik blijf toch duimen voor jullie. Het negatieve gevoel komt ons den ik allemaal wel bekend voor. Toch hoop ik echt voor je dat je straks weer de draad op kan pakken. De rug recht kan houden en door kan gaan met leven, hoe moeilijk dat soms ook kan zijn, omdat deze verlangens zo groot zijn.
Dag meiden, Ik zit erover te denken om onze ICSI in Dusseldorf te gaan doen maar zou graag eens een blog of iets willen lezen (of babysite) waar een verloop op staat zodat ik een beetje een idee kan krijgen hoe het gaat en hoeveel tijd ermee verstrijkt... Zou 1 van jullie me daarmee misschien kunnen helpen? Hoop dat ik niets geks vraag...
Meiden hier geen roze .. Negatief getest vanmorgen en ben er aardig kapot van.. Wat is het allemaal een klotezooi!!!! Baal er zo van ..
och nee... ik was een week weg en heb net alles nagelezen. Heel veel sterkte voor zowel Shanna, Gaby en Shantii. Hoop dat jullie veel steun en troost bij jullie partners vinden/delen. Bij mij stijgt langzaam de spanning - volgende week wordt bij mijn man de Tese gedaan.
Shantii: wat balen!!!!!!!! Dikke knuffel iluna: tip voor je man NA de TESE : goed koelen en strakke slips dragen! pfff ik lig nu op bed. Voel me helemaal niet lekker. Ben toch wT negatiever aan het worden.