hier ook pleuris weer ga zo het dochtertje van een vriendin badderen en vanmiddag op kraamvisite (hoe kwel je jezelf???)
mijn man heeft net gebeld, ik zit thuis te wachten op de bezichtiging van het huis. Hij heeft voor mij gebeld naar het ZH. HCG 235 progesteron in de 100. hoeveel weet ik nu niet meer.
Bij gebrek aan vermogen om smileys van andere sites in te voegen bij deze een dansende smiley met luchtballonen, konfetti en feestmuts voor P26 \o/ En een knuffel voor Gaby met de hoop volgende keer voor jou het feestpakket uit te mogen pakken...
p26 volgensmij bevat je het nog niet zo of wel? SCHREEUW HET VAN DE DAKEN WANT JE BENT ZWANGER!!!! Gefeliciteerd meid!!!!! Geniet er van.. Eindelijk weer eens goed nieuws na zon lange tijd op het forum hier!
Gaby wat erg Shantii ik dacht hetzelfde als jij P26 je reageerd zo kalm. Ik was mezelf te buiten hahhaa
het dringt nog niet heel erg door. Misschien ook bang voor de eerste drie maanden. Het komt wel, ik ben wel blij hoor. Toen mijn man belde voor de uitslag zat ik te janken aan de telefoon, omdat ik het gewoon nog niet kon geloven.
Lieve meid, ik weet hoe akelig die weken zijn Ik werd erg bang door de mk in januari. Maar weet je wat, probeer te genieten Dat kan niemand je meer afnemen en ben er zeker van dat onze 2* naar hun broertje kijken nu en hem beschermen Je bent zwanger!!!!!!
Waaaaaaauuuuuw! P26 Gefeliciteerd Ik zal voor je duimen de komende weken Ik zou ook onwijs bang zijn. Gaby: dikke knuffel
@P26; GEFELICITEERD!! Geweldig meid!! Ben jaloers . Ikzelf moest vanochtend weer een echo laten maken. Ik zit nu op dag 13 van m'n cyclus....en gelukkig! Er groeit gewoon een follikel! Het is nu 11,5 mm groot. Maandag moet ik nog een keer terug, vlak voor de eisprong. Dan moet ik ook naar DD bellen om de TP te plannen. Ik was bang dat m'n lichaam door alle hormonen en de overstimulatie meer van slag zou zijn, maar dat valt dus erg mee.