Ik hoop het ook... Vind het doodeng! Heb jij ook een test gedaan? Zie je al een duidelijke streep? Hoop dat Uber S een goede tp-dag had op 17-08....hihi
P26 zwanger whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! schreeuw gil het van de daken je bent gewoon zwanger !!!!!!!! geniet ervan meis je hebt er voor moeten knokken.....
Wauw P26, gefeliciteerd!!! Probeer ervan te genieten meid. Poekie jij gaat dus morgen testen. Wat ontzettend spannend zeg. Ik ga het topic in de gaten houden. Heel veel succes, en op naar een mooie 2e streep! En Gaby, een hele dikke knuffel voor jou
Poekie ik heb mijn man gisteren ook meteen een test laten halen, ik wilde het bewijs in handen hebben. Een kv test, met 5 min zou je wat moeten zien, nou de twee strepen stonden er praktisch gelijk op.
IK BEN ZWANGER!!!! Heb 2 dagen te vroeg getest en die 2e streep kwam binnen 10 seconden!!!!!! Nu hopen dat het zich vast blijf houden de komende maanden...
POEKIE!!!!!! Van harte gefeliciteerd!!!!!! DUSSELDORF RULES!!!! Heb je een foto van de test?! Ik hou daar zo van! En gauw je onderschrift veranderen en een mooie banner erop, whoppa!!! Geniet ervan! Liefs Loesie
P26 natuurlijk ook VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! Dat had ik dan weer even gemist! Wat geweldig zeg, 2x goed nieuws achter elkaar!!!! Geniet ervan! SMAK
Poekie Gefeliciteerd met je mooie zwangerschap geweldig!!!!!!!!! hup snel op die roze wolk klimmen nu en genieten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
P26 en Poekie, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!!! Onwerkelijk he, om een positieve test in handen te hebben!? Genieten hoor!!
Poekie wauw zeg, gefeliciteerd. Ik ga ervan ui dat het helemaal goed kont met ons beiden. Geniet ervan. Gaan jullie het al mensen vertellen? Wij hebben het al aan de ouders en de broers en zussen verteld. Met een paar weken vertellen we het aan de vrienden. Ik vind het zo leuk voor jullie! En leuk dat we gelijk opgaan.
Ow.... kippe(n?)vel poekie! Gefeliciteerd!!!!!! Nou kom op meiden, goed voorbeeld doet goed volgen, toch?
Wow meiden! Van harte! Ik hoop dat ze in DD een goede week hadden en niet alleen die dinsdag. Mijn tp was 2 dagen later en ik hoop op de vibe mee te liften! Geniet er van meiden! PS Voel(d)en jullie wat?
ha Poekie én P26 - beiden van harte gefeliciteerd! Geweldig gelijk twee keer positief nieuws. Hopelijk volgt Sikki overmorgen nog... ... en ik hoop dan ook op een positieve bericht uit Mülheim...