Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. intra4

intra4 Niet meer actief

Helen81: welkom hier en heeeel veel succes met de tp morgen.

P26: wat stressen vandaag. Moest stiekem op m'n werk zien te bellen. Uiteindelijk de mutsenbollen bij kunnen bestellen.
    Ik had anders nu niets meer!
    Morgen ziekenhuis in ZnL bellen voor controle echo.
    Wanneer heb jij die?

2. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hee helen!!! Welkom :)
    enneeeeh succes he :)

3. Sas79

Sas79 Lid

2 mei 2010
    97
    0
    6
    Iets bij de politie
    Oosten van NL
    Welkom Heleen!

Nou, hier was het paniek om niks. Blijkbaar was de ovulatietest van zaterdag niet goed want uit de echo's en bloedonderzoeken blijkt dat m'n eisprong morgen of overmorgen pas is.
    Vanochtend was m'n follikel 16 mm en de slijmvlieslaag 8 mm en dat zag er goed uit volgens de gyn.
    Morgen wéér bloedprikken (oestrodial, progestron en LH)...jeetje, dat er nog bloed inzit zeg! Dan DD bellen om de datum voor de tp te plannen.
    Wat ben ik ongeduldig zeg!! :$

4. P26

P26 Niet meer actief

hallo Heleen.

sas spannend zeg, het schiet al op. Nog even geduld opbrengen.

Poekie wij hebben volgende week woensdag een afspraak bij mijn gyn.

5. intra4

intra4 Niet meer actief

Sas : spannend! Ben benieuwd wanneeer je tp heb.

P26: volgende week al?
    Wij hebben 17 sept 1e echo!

6. hellen81

hellen81 Lid

31 aug 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag ook officieel op het bankje. zo juist een tp gehad van twee verse topemmy's, allebei vandaag viercellig en geen fragmentatie. alleen gaf de d S aan dat het zaad geen goede kwaliteit had, een domper.....hij sprak over een 3a classificatie; wie heeft dit ook gehad? en wat waren de resultaten?
    we hebben al altijd isci ivm nul beweeglijkheid en nu is kwaliteit ook nog niet super.
    we wachten maar af

sas: wat fijn zeg dat hij nog niet was geweest.
    dames succes met jullie eerste echo, sjiek hoor

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hellen heel veel succes!
    Bis diech ooch vaan mestreech.
    Ik zie het woord sjiek.
    En veel nl mensen kennen dat niet van me , wat ik daarmee bedoel als maastrichtse:D

8. P26

P26 Niet meer actief

Hellen ik weet niet wat 3a betekend. Doe rustig aan, zodat het goed kan innestelen. Ik bedoel wordt niet lichamelijk te actief. Van mijn man mocht ik haast niets meer doen, hij hielp me dus heel goed in het huishouden. Gelukkig was ik in deze periode ook wat meer vrij.

Poekie, als het goed is ben ik dan 5 weken en 1 dag. Gerekend vanaf dag 1 v/d menstruatie. Ws kunnen ze dan wel het vruchtzakje zien. Ben wel heel benieuwd of het 1 of 2 zijn.
    Ik voel nog steeds weinig, alleen af en toe gevoelig in de buik. Verder niets. Vrijdag ga ik mijn tweede test doen, ik heb hem nog liggen. Juist omdat ik zo weinig voel, wil ik wel de bevestiging hebben.

9. hellen81

hellen81 Lid

31 aug 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    elfi82
    ja, ik woon in cadier en keer en zeg idd altied sjiek, hahah
    ben je ook in azm geweest!? meteen eerste keer raak in dd?
    zeiden ze bij jullie wat over zaadkwaliteit? wat sjiek dat je zwanger bent.

p26 ik doe idd rustig aan, vandaag lekker op bank gelegen en weer heerlijk geslapen. Heb ik nu al elke middag gedaan

een ivf lotgenoot attendeerde me op veel lachen, postitieve onstelling en kinderasperine. Moet je maar eens google op clinie clown en ivf, een onderzoek geweest, wel grappig.
    kinderaspirine slik ik ook vanaf morgen denk ik.
    ik ben heel erg benieuwd en hoop niet dat het slechte zaad van invloed is om de emmy's. We hebben ook die zaadanalyse gehad in Kopenhagen, die was super goed.............
    tja, ik moet het proberen los te laten, had het liever niet geweten.
    wij willen wel nog voor donor gaan mocht het niet een kindje van ons samen worden, wel heel zuur maar liever dat dan kinderloos blijven.

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nee ik liep niet in DD maar ik spiek hier wel eens ;)
    Ik heb in jette ( brussel ) gelopen.
    Bij ons is het via iui- d ( donor) gegaan, helaas geen volgroeide zaadcellen hier.
    Maar we zijn er heel erg blij mee:D
    Mijn ouders wonen nog bij de beatrixhaven ;)
    Heel veel succes meid:D

11. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hee hellen, was fijn 2 topemmy's :). Tja wat dat gedoe met zaad betekent weet ik niet. Ik zit meer in de "K**-mijn eicellen-zijn-te-vroeg-op" hoek.

Succes met eeehhh niksen, rustig aan doen, veel lachen en je laten verwennen :).

12. P26

P26 Niet meer actief

idd Hellen, veel lachen en proberen te ontspannen.

13. hellen81

hellen81 Lid

31 aug 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    elfi:
    wat mooi een donor, dat traject gaan wij ook doorlopen als isci niet mocht slagen.
    hoe heb je ea ervaren? was de wachttijd lang? hoe heb je keuze gemaakt anoniem of bekende donor , ik lees belgie dus anoniem!?
    een heleboel vragen :)

14. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend Hellen, de slopende wachtweken zijn voor jou inmiddels weer begonnen. Wat betreft de kwaliteit van het zaad; zegt dat echt zoveel? Wij hebben bijvoorbeeld nooit goede embryo's gehad, en ik zie dat jij een terugplaatsing hebt gehad van 2 toppers. Ik vraag me af hoe een embryo van (zeer) goede kwaliteit kan worden als het zaad heel erg slecht is. Want bij de bevruchting en deling is het wel goed gegaan allemaal, want het zijn toppers geworden. Maar ik heb hier verder niet zoveel verstand van, dus misschien zeg ik iets wat niet klopt.

Probeer vertrouwen te hebben meid. Je hebt 2 topemmy's binnenboord. Het moet goed komen :D

15. hellen81

hellen81 Lid

31 aug 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    he ladies,
    vandaag gaat het niet echt lekker.
    de hele tijd een drukkend gevoel onder in mijn buik.
    geen krampen maar wat het wel is, geen idee.
    weet niet wat ik ervan moet denken........................

hoe is het verder met jullie.

taurus: tja ik heb geen idee hoe we iedere keer toppers hebben.
    eerste isci: twee toppers, 1 tp zwanger, missed abortion
    tweede isci: vier toppers, 1 tp, niet zwanger
    cryo's ontdooien steeds niet goed.
    derde isci: twee toppers en twee in de diepvries.
    maar goed, je ziet wel steeds toppers maar ook nog geen doorgaande zwangerschap

hoe is het dan met jullie?

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Helen wij wonen in België daarom ook de reden dat we in België gewoon verder gingen met alles.
    Ik zal je morgen een pb-en dan leg ik je vanalles uit ;)
    xxx

17. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedoel je mij of iemand anders? :) Je hebt het namelijk over taurus, maar ik heet Tuana, haha. Bij ons zit het als volgt, we hebben nog nooit een embryo van goede kwaliteit gehad. Altijd enkele bevruchtingen en dan matige embryo's. De artsen hadden er geen verklaring voor, dus we weten het niet. Maar het is wel iets wat me erg onzeker heeft gemaakt.

18. Sas79

Sas79 Lid

2 mei 2010
    97
    0
    6
    Iets bij de politie
    Oosten van NL
    Heey dames,

Vanochtend bloed laten prikken, vanmiddag de uitslag doorgebeld naar DD, met als resultaat.....
    Om half 5 vanmiddag een telefoontje met het bericht dat dinsdag om 17:30 uur de TP is!!! :D
    Kan niet wachten!!

19. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    woehaaaaa :))) go Sas go Sas!

20. intra4

intra4 Niet meer actief

Sas wat een goed nieuws!

Hier: voel me helemaal niet lekker. Ben iedere avond kompleet uitgeteld en erg misselijk.
    Ga nu ook naar bed.

Deel Deze Pagina