Hai Shanna, Wat versterking hier kunnen we wel gebruiken!!! Welkom! Loesie, ik masseer na het spuiten met de cetrotide altijd de plek. Dan heb ik er helemaal geen last van. Als ik dat niet doe dan jeukt en brandt het altijd heel erg. Klingel loopt trouwens nog steeds in combi met haar dr. Antiek in het noorden. Daar krijgt ze ook de bloedtest. Ik mag het op de DD manier doen en dan weet je het wel huis tuin en keuken... Zara, TJAKKAAA
Ik moest vanavond ff 1 uurtje werken, net thuis en nu eerst maar ff de link opgezocht!! http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/149629-ivf-icsi-dusseldorf-wie-meer.html Heb trouwens vandaag de rekening van de bloedtesten binnen.... RUIM 300 EURO!!! En dan met de intake-rekening zit ik nu al op 400 euro!!! Sodeju!! Gaat dat van het IVF/ICSI bedrag af of is dat vanuit een ander potje omdat het een second opninion is...?? Zo gaat het wel snel met die 1589 (x2) mits die eikels mij niet 2689 (x2) willen gaan vergoeden... Heerlijk dat ik nu eindelijk in de week zit waarin ik meer duidelijkheid ga krijgen, maar ook retespannend. Verder nog ff iets wat erg jammer is: een goede vriendin/zogenaamde beste vriendin heeft de vriendschap opgezegd omdat ze mij niet meer zo leuk en zo gezellig vind nu ik nog steeds niet zwanger ben en zij wel. Haar uitleg is net wat uitgebreider, maar dit is de essentie. Ze heeft ook gezegd dat ze hoopt dat ik ook snel het geluk ga vinden en ze hoopt dat we dan weer verder kunnen met onze vriendschap. Onvoorstelbaar, maar zo lomp en dom kunnen mensen zijn. Ze snapt gewoon niet dat ik op dit moment niet alleen maar leuk en gezellig kan leven nu alles voor mij zo kut is. Men zegt wel eens dat je in ziekte en slechte tijden enzo je ware vrienden leert kennen. Helaas ben ik daar nu ook achter gekomen.
maartje dat meen je niet!!!!!!!! wat moet dat voorstellen???? daar kan ik echt niet bij. wat zal jij teleurgesteld en kwaad en verdrietig zijn ik ben het hier voor jou daar valt de rest van wat ik wou zeggen bij in het niet. knuffel, en denk aan dussel over 2 daagjes. LIEFS!
Dank je Klingel. Ik ben er niet eens zo heel erg verdrietig om, ik vind haar alleen maar heeeeeel erg dom.... Je zou maar zo in elkaar zitten... Dan moeten de mensen eigenlijk medelijden met haar gaan hebben... Maar misschien komt de klap nog... Ik vind het nog steeds onvoorstelbaar...
MAARTJE!!!! Wat erg is dit zeg!!! En het is inderdaad zo: dat is haar gebrek! Wat ontzettend zielig ben je dan, om je vriendin in deze tijd te laten vallen, want zij is zwanger en jij niet! Zou het andersom nog een beetje begrijpen als je dat nu niet aan kunt, maar zij moet niet zo zielig doen! Kan me hier ook echt kwaad om maken! Dat doe je toch niet!!!!! Kan me voorstellen dat je het nu alleen nog maar dom vindt en echt verbrouwereerd bent! En dan wel de vriendschap weer op willen pakken als je zwanger bent!?! Ze kon me wat! Als je er niet voor me wilt zijn als ik verdriet heb, dan wil ik met jou het geluk ook niet delen! Dat is wat ik denk! Meiden, jullie horen nog van me!!! I'll be back! Liefs
Maartje wat een onzin zeg... hoe kan je in godsnaam zoiets zeggen tegen iemand die zo een moeilijke periode doormaakt..!!!!!! Blijkt des te meer dat sommige mensen oliedom zijn met een dikke plaat voor hun kop en niet verder kunnen en willen kijken als hun eigen neus lang is. Het is wel waar wat ze zeggen dat je op zulke momenten je ware vrienden leert kennen... echte vrienden zijn er door dik en dun... die kan je elk moment van de dag bellen..die staan altijd voor je klaar regen of zonneschijn... en die meid waar jij het over hebt vind jou eigenlijk wel leuk en lief en aardig maar vind dat je nu ineens niet meer in haar sociale leven past omdat jij niet mee kan praten over kinderen . ( is algemeen bekend dat als je eenmaal mama bent je kinderen voor jou gespreksonderwerp nummer 1 zijn) waarschijnlijk omdat jij je niet kan voorstellen hoe bepaalde dingen nu gaan en jij lekker kan doen en laten wat jij wilt en zij aan huis vast zit..(wat onzin is natuurlijk) Als zij een echte vriendin van jou geweest zou zijn zou ze naar je luisteren en tussen de regels door al je verdriet zien. jij hebt nergens om gevraagd het word je ook maar in de schoot geworpen.... Ik denk dat je er beter nu achter kan komen dan over een tijdje...maar zoiets komt uiteindelijk altijd weer boven water. Laat haar maar mooi in haar wereldje rondobberen. jij weet beter en je weet wat je waard bent..en zon vriendin is jou niet waard. Het doet je vast veel verdriet... maar je kan je energie wel aan betere dingen besteden op dit moment...en dat is je eigen dusselwondertje dat is belangrijker dan een domme meid. knuffellllllllllllllllllllllllllllllll
Maartje ik wil je even een dikke knuffel geven...wat een "vriendin" een botte boer is het...Grrr...zo ga je toch niet met mensen om??
I'M BAAAAAAAAAAAACCCCCKKKKK!!! En met GOED nieuws!!!! De folikels waren mooi doorgegroeid en er waren er zelfs nog wat bij gekomen!!!! Rechts zaten er al 8 ofzo en toen ging hij naar links en zei: daar was niet zoveel he?! Dus ik: nee, een stuk of 4! Kijkt hij, ineens een stuk of 6 ofzo!!!! Zo, zegt ie: daar is aardig wat bijgekomen!!!! Maar weet natuurlijk niet of alles goed genoeg is, dus hou het maar op 10! altijd goed! Donderdag PUNCTIE!!!! Nog tips?!?!?! Waar moet ik aan denken en wat is handig?!?! Werd ik net gebeld door onbekend nummer, pak op: Menzis! Mevrouw: dag mevrouw....(naam)...we zijn een aantal dossiers aan het bekijken en die van u kwam naar voren, omdat u al vaak gebeld heeft. (hihi!) Ik schrok me dood, want ik dacht dat ik ergens op betrapt was ofzo! zij: Is nu verder alles duidelijk, of heeft u nog vragen?! Ik: nou...nu u toch belt...ik heb wel een vraag over extra verzorgd 4...(verhaal uitgelegd over verdubbeling bedrag en nu tariefwijziging...) zij: mevrouw, ik zet u even in de wacht... ik: oke...*neurie ondertussen mee...somewhere over the rainbow...mmmm...* zij: mevrouw, ik heb het even nagekeken en mijn collega heeft meegekeken, maar er is ons niks bekend over behandelingen die betaald worden uit aanvullende verzekeringen. Dat wordt toch door basisverzekering betaald... ik: *zucht* ja...maar omdat ik de 3e poging in het buitenland onderga, moest het wel via de aanvullende...(nog een keer uitgelegd) zij: nou mevrouw, u heeft er meer verstand van dan ik! ik: vertel eens wat nieuws...(grapje, brandde wel op mijn lippen!) Nogmaals heel geduldig uitgelegd... zij: mevrouw, als u het op papier/mail bevestigd heeft gekregen dan kunt u ervan uitgaan dat u dit bedrag ook terug krijgt. Mocht het toch anders zijn, moet u meteen bellen dat u het zwart op wit heeft en dan komt het vast goed! Ik: mooi, daar hoopte ik al op! DOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEGGGGGGGGGGGGGGG!!! Dus ze hebben wel door dat daar iets fout loopt! Dat ze nu zelf iedereen gaan bellen die de afgelopen tijd veel gebeld heeft! haha! En terecht! Pat, hoe gaat het daar?!?! Hoe is het met je meisje?! Beweegt ze al lekker?! Sil, mooi gesproken! Rest v/d meiden...wie geht es?! Liefs
@loesie: jeej! wat super van je eierdoosje, ben BLIJ voor jou! over de punctie: ik zou je een rokje/jurkje aanraden zodat je niet in je blote doos (nou ja in je onderbroekje: TIP doe geen string aan!) in de armen van herr hopkins de uitslaapkamer in wordt gehobbeld. verder.. hoe laat is punctie? ik hoop vroeg wegens nuchter blijven? en wanneer TP dan, zaterdag (dus?) ieks ik vind spannend! @menzis: heh huh jij bent gebeld dat je dus met verzorgd4 het maximaal dubbele NL tarief terug krijgt? jeeej! precies wat ik hoopte na al die telefoonterreur van ons allen enne, maartje zal ook gebeld zijn dan? ik negeer al 2 dagen de huistelefoon die vandaag ook weer om 10000 en 1100 en 1200 ging- zouden het mn vrienden zijn? @sikki: meisje waar ben je. en hoe gaat het vandaag? ik denk altijd aan joe. lief geitje van me! @maartje: en met jou dan? je reageert ' volwassener ' dan wij op die nepvriendin. ik vind het een KLOTEactie. juist in tijden van ellende moet je er voor elkaar zijn, hoe lang het ook duurt. geevee! *knuffelt maartje* @loetje: waar is joe???? @sil: hoe wast bij de theapeut? @pat: hoe broed jij? @ingemoppie: hoe gaat t met jou en hoe staat het ervoor? al nieuws? @shanna: hoe gaat t met jou, heb je het hele dusselgebrabbel al doorgelezen? smak..
**zwaait** was ik weer! Ben nogal druk op 't moment voor de modeshow enzo en m'n mannetje wil ook wat meer aandacht dus een klein beetje minder zp voor mij. Maar ik ben er nog hoor!!! Loesie, mooie score hoor! Ik moet zo lachen om die gekke klingel met haar "eierdoos". Klingel en Sikki, even een dikke knuffel vanaf hier! Klingel heeft haar NOD pas over 11 maanden, dat kan goed kloppen want de volgende keer is het namelijk wél raak! Voor ons zit het er over 2 weken gewoon op! Gek idee! Ben wel blij dat ik zo druk ben met vanalles en nogwat, de tijd gaat best vlot. Vriendlief heeft vanaaf cursus op z'n werk dus ik heb lekker een avondje voor mezelf. Zo lekker erwtensoepje opwarmen en vanavond Family Matters kijken, leuk!! @Shanna, welkom bij de Dusselpusselbabes! Als je een beetje slap kunt ouwehoeren dan pas je er prima tussen hoor! Gezellig! @ Maartje, meid, wees maar blij dat je van haar af bent! Dat mens is je niet waard!!! Sorry, ik heb er gewoon geen woorden voor! Ik begrijp best dat het voor anderen soms ook niet gemakkelijk is maar dit slaat echt kant noch wal! Meiden, ik besta uit snot... ik adem snot, het stroomt op dit moment gewoon door m'n aderen, mijn menstruatie bestaat morgen waarschijnlijk ook uit snot... ik loop gewoon al 2 nachten te spoken omdat ik geen lucht krijg! Bleeeh, ben er klaar mee.
Maartje, allereerst voor jou een knuffel!!! Wat een domme doos die 'vriendin'. Ik zou er ook snel klaar mee zijn. Heb er zelf ook zo één. En terwijl ik heel hard m'n best deed geïnteresseerd te zijn in haar zwangerschap (en zij 0 keer vraag hoe het met mij is), krijg ik ook nog een keer terug dat ik te weinig interesse in haar zwangerschap heb gehad Tja, ben je snel uitgeluld. Sommige mensen zullen het nooit begrijpen. Ik moet zeggen dat ik er ook steeds minder met mensen over heb. Na een mislukte poging zeggen ze, goh jammer, volgende keer beter. Daar ga ik echt geen energie meer insteken. Ik heb nu vrienden voor een gezellige borrel en het domme zwetsen en meer niet en vrienden voor moeilijke én leuke momenten. Loesie, wat een superscore!!! En dat met maar een paar dagen spuiten. Heerlijk he! Narcose hoef je niet bang voor ze zijn hoor! Spuitje d'r in en een half uur later word je weer wakker met je mannetje aan je bedje en weet je niets meer. Ik zou wel een beetje een gezellig slipje aan doen. Die moet je namelijk pontificaal bovenop het mandje met je kleding leggen en sjorren ze half slapend weer om je billen. Ziet er dan nog wel een beetje gezellig uit voor de andere uitslapers en ver verpleegster En warme sokken is ook altijd lekker! En uiteraard het jurkje, rokje of tuniekje. En vergeet niet 's avonds niets meer te eten en te drinken voor de punctie. Spannend!!!!! Klingel, ik denk ook aan joe Maar Sikki heeft weer een strijdplan. Zie jou babyrinth. Dus we gaan volgende maand ff de boardbabe uithangen met bijpassende flying hirsch und heisse nusse (ja echt!) en dan gaat het plan in actie. Loutje, snottersmak hiero terug! Je moet me vandaag maar niet bellen, want dan heb je een vieze hijger aan de lijn met bijpassende zware shag rokende roggelende stem. Shanna, je wordt toch niet bang van ons he
de wijn staat klaar in te babyrinth om te proosten op POSIPOWERRRRRRRR en op ONZE BABYS!!! so. @lou: HA! goeie zeg van die banner van mij. die houden we erin *smak* *PROOST*
Haddelie haddeloooooooooo, Haha, een gezellig slipje, die heb ik wel!!!! Misschien eentje met eitjes of kippetjes ofzo! om vast in de goeie sfeer te komen! En rokje...geen probleem, rokjes zat! Ben een rokjesmeis! Je moet er maar niet teveel bij nadenken wat ze allemaal doen, het is voor hen misschien een routine, maar ik voel me toch altijd een beetje ... euh ... kan het juiste woord niet vinden. Kwetsbaar...haha...dat bedoel ik! Maar goed...loesie, get over it! Moet er om 11.00 zijn Klingel...rottijd he?! 11.30 is punctie! Is maar goed dat vriendje rijdt, ik zou zowat flauwvallen! Vanaf woensdagavond nie meer eten!!! Whaaaaaaaa...fijn dat ik na half uurtje weer wakker word! Warme sokken...check! Loutje, bahbahbah, ik moest wel lachen hoor! ik adem snot! haha! Modeshow, whoehoe!!! Gaaf hoor! En mannetje zou ook wel denken...die rotmeiden van het forum ook altijd, altijd maar zeuren en aandacht vragen! Menzis...is goed dat ze gebeld hebben, ben een stuk rustiger! Wij gaan gewoon daten als we allemaal zwanger zijn/kindje hebben! En IEDEREEN KOMT! Want iedereen is ZWANGER! OZO! Gekke nepvrienden...heb je niks aan! Ik heb er ook zo een! Kreeg laatst een mailtje dat ze het belachelijk vond dat wij het in maart 2009 (!) hadden gehad over zwanger worden en dat we niks gezegd hadden en dat we een maand later aan iedereen vertelden (dus ook aan haar) dat het niet vanzelf ging! Dan hadden we er niet eerder over moeten beginnen zei ze!!! WIJ MAKEN TOCH WEL UIT WANNEER WIJ WAT AAN WIE VERTELLEN!!! Net of iedereen ons verteld dat ze bezig zijn om zwanger te raken! Ik ga ff douchen!! Liefs
Hahaha ik zie spontaan allemaal meiden in jurkjes/rokjes liggen met geitenwollensokken (sorry sikki) aan! Charming!
Klingel en Zara hadden de vorige keer na elkaar de punctie. Klingel kon Zara precies beschrijven met haar fel blauwe t-shirtje met bijpassende skisokken Jammer dat Klingel de eerste was. Heeft buiten dr. Hopkins niemand haar kunnen zien in haar stringetje met maandverband uit het jaar 0 er tussen gepropt Dus een gezellig jurkje en onderbroekje is niet overbodig!
PROEST! ja dat was wat. een ' slangke ' slungel (ik mag t seggen, ben er zelf ook 1) die slapend en waggelend aan hopkinsarm werd binnen gewapperd terwijl ik net door mn wimpers aan t rond gluren was waar ik nu weer terecht was gekomen. FELLE sokken dat die zaar aanhad! maar vooral dat ' comateuze koppie ' met de haren los zijn me bijgebleven. vooral omdat ik me toen besefte dat ik er zelf ook zo uit zal hebben gezien @sikki: STRING UIT JAAR NUL?? tsk! Bekijk bijlage 50309
haha, zie het allemaal zo voor me!!! Kan niet wachten!! Dus maandverband ook mee?!?!!? pppff...je moet ook overal aan denken! mooie/gezellige slip: check warme sokken: check maandverband: dubbel check rokje: check Moet ik ook nog wat te eten meenemen voor de terugweg?! Zare en Klingel, hoe gezellig! Lig ik wel met Nederlandse vrouwen op de uitslaapkamer?!? Kan ik nog wat kletsen...oh, nee, mannetje is al terug! Ik moet DOUCHEN!
Whahahaha ik lig onder de tafel van 't lachen!! Hilarisch! Volgens mij wil je dat ook niet zien als ze je onderbroek optrekken wanneer je er zelf nog als een lappenpop bij ligt!