Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    sas, hoe laat had je je afspraak en hoe laat was je daar weer weg?
    ik vraag me namelijk ook steeds af of ik je die dag gezien heb.

Gaby!! succes meid :)

2. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    hee maartje: had jij wat gehoord over het op vakantie zijn van uber S?

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

4. Sas79

Sas79 Lid

2 mei 2010
    97
    0
    6
    Iets bij de politie
    Oosten van NL
    @ Marjah; We hadden om 15:00 uur de afspraak voor de TP.
    Het liep allemaal wat uit want het was druk. We liepen volgens
    mij rond half 4 de deur weer uit :)...

@ Poekie; 11 weken alweer! Wat gaat dat snel meid!! Mooi dat alles
    goed gaat en dat je naar de verloskundige kunt.

5. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Nee, wij waren gister in dusseldorf... Nog maar 13 wachtdagen te gaan... :D 5 x is scheepsrecht!

6. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Heb je dus net gemist, ik was er rond kwart voor 4!

Poekie: jaaaaaaaah wat gaat dat hard!!!! Lekker hoor.

7. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.452
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ff vanuit auto (na symphonica in rosso met Sting :D):
    vrijdag heb ik gebeld met DD: ben nl m'n prikschema kwijt *ben blond en dom* en ik wist niet wanneer ik nou moest gaan cetrotide'n. Zowel über S als Irma hadden vrij. Über S zou er ma of dinsdag (weer niet meer precies) er zijn. Btw, vanavond al cetrotide spuiten. Aangezien ik de meno om 12.00 spuit, ga ik om 00.00 uur de cetrotide doen, dus over 10 minuten ;)

8. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    whahaha blonde doos... je schema zit in je agenda ;), heb ik zelf gezien! whahaha. Nee lullig dat je 'm kwijt bent. Hoe kan dat nou? ik heb 'm niet meegenomen hoor ;), ik had mijn eigen schema.

Ik moet 2x per dag spuiten en daardoor kan ik er nooit 12 uur tussen laten. Ik moest om 22.00 spuiten, wat daar de reden van is???

@hier: MOE!

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.452
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Haha ;)
    Hij zit echt niet meer in m'n agenda... :(
    Ben nog bij dat grand cafeetje labgsgeweest, gevraagd of ik het daar had laten liggen, maar nee... Voel me zo stom!! Wie raakt zoiets nou kwijt??? *blonT en dom*
    moest jij trouwens ook op de 2e stimulatiedag met cetro beginnen??
    Jij dus ook sooooo moe!! Me to!! Het concert was echt heel gaaf, maar... Ik had een opvlieger tijdens het 2e nummer... Help!! We stonden zowat vooraan dus iedereen ook hutje mutje... Gelukkig kon ik ff strippen ;) en tijdens het 5e nummer voelde ik me weer beter... Maar echt genieten??? Jaaaa het was prachtig, maar tijdens de toegift van een half uur had ik zoiets van: ja nu weten we het wel!!!!!ik wil naar huis!! ;)
    Btw: gistermiddag m'n eerste boos om niets bui gehad... Jij al onredelijkgeweest??? ;)
    Kus

10. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Haha jij ook al een opvlieger. Ik had een rivier tussen mijn voorgevel gisteren tijdens een feestje :(. Hmm niet fijn en strippen kon ook niet. De jarige had het gelukkig ook wel een beetje warm, dus die zette een raam open. Maar dit war echt een lekkere opvliegerige opvlieger hoor.

Cetrotide moest ik pas spuiten al ik mijn eerste FM had gehad en dan kreeg ik van de dr te horen dat of ik cetrotide moest gaan spuiten. Maar jij hebt al ervaring met bijzonder snel rijpende eitjes, toch? Misschien moet jij daarom wel sneller beginnen.

Ik ben nog niet onredelijk geweest door de hormonen. Wel ben ik al tijden heel kortaf tegen mijn getuige. Ze presteerde het om de avond voor mijn bruiloft, terwijl ze wist dat ik die avond echt niks wilde regelen, te bellen met een echt onnozele vraag. Waardoor ik toch was gaan nadenken en er eigenlijk toch niets aan kon doen. Waarom doe je zoiets??? Echt iets onnozels, ze heeft zelfs de vrouw van de kerk een onbegrijpelijk verhaal verteld en ook tegen de ceremonie meester. Zij kwamen mij op mijn trouwdag vragen wat er nu eigenlijk aan de hand was... Op een een of andere manier kan ik niet echt normaal reageren. En eigenlijk schaam ik me er ook wel een beetje voor. Maar het lijkt wel of we elkaar gewoon niet meer snappen.

11. Sas79

Sas79 Lid

2 mei 2010
    97
    0
    6
    Iets bij de politie
    Oosten van NL
    Heey dames....

Ben een beetje ongerust. Heb nu al twee dagen een soort ongi krampen, zit op WD 10.
    De vorige keer werd ik op WD 12 licht ongi, maar toen had ik niet van deze krampen.
    Jeetje, is toch om gek van te worden, dat wachten! :(:(:(

12. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ow sas, nee he...

@hier: ik ga voor 1 klotek*teicel naar DD :(
    Het is niet anders. Ik ga er ook niet meet over nadenken, hoe mooi het had kunnen zijn als het me gegeven was dat ik meer eggs zou kunnen produceren. Blijkbaar is dit het dan :(.

Wie gaat er ook gezellig woensdag naar DD? Ik moet er om 9.30 zijn voor de punctie. Wie weet tot dan.
    Als je er bent: ik ben een lang slungelig wijf, lang donkerblond/bruin haar. Waarschijnlijk in een jurk. En we hebben een grijze peugeot 307. Luisterend: niet naar de naam Marja

13. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hee meiden, nog ff een vraagje:
    Moet je op de dag van de pregnyl nog cetrotide spuiten?
    Ben het vergeten...

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.452
    113
    Punnikexpert
    Import ergens

Wie gaat er woensdag ook gezellig naar DD?? Ik moet er om 10.00 uur zijn voor de 1e FM. Wie weet tot dan.
    Als je er bent: ik ben een lang slungelig wijf, lang donkerblond/blond haar. Waarschijnlijk in een jurk. En we hebben een blauwe Seat of Renault. Luisterend: niet naar de naam Maartje

15. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.452
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
  16. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    :D whahaha, nu wil niemand meer naar DD...
    straks komen ze allemaal lange slungelige wijven tegen ;)
    Nooit luisterend naar de naam die ze zich zelf geven... Heb jij ook onzichtbare vriendjes ???

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.452
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hahaha lange slungels united straks!! :p

Ik heb heel veel vrienden!!! :x

Maar wel allemaal onzichtbaar.

Hoeso??

18. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    luisteren ze ook al naar de naam ehhh sikki, sas, gaby, loutjelou, poekie en elif en nog veel meer?

Ik vind het wel vreemd hoor... best eng ook ;)

19. intra4

intra4 Niet meer actief

Probeer positief te blijven meis!
    Je heb er uiteindelijk ook maar 1 nodig. EN misschien is dit wel 'die ene'!!!!

20. intra4

intra4 Niet meer actief

Wie z'n koelkast moest hier nog misselijk gemaakt worden?
    Ik heb nog wat liggen en anders gaat het retour naar de apotheek.
    Ik had pb contact maar weet niet meer met wie en na de crash hier kan ik het niet meer terug vinden.

Deel Deze Pagina