Sas: gefeliciteerd! Wat een goed nieuws. Met zoveel positieve berichten en zwangerschappen, ga ik mij steeds meer verheugen op het gesprek in DD. Nog maar een paar weekjes en dan gaan wij horen wat DD voor ons zou kunnen betekenen. Met al die positieve verhalen hier, krijg ik er een goed gevoel bij.
@ Sas: van harte gefeliciteerd! @ marjah: we gaan heel hard hopen op toch nog 3 rijpe eicellen! En natuurlijk op (goede) bevruchtingen! Spannend hoor.
Ben op mijn werk, dus even snel tussendoor... Heb een uurtje geleden nog weer een test gedaan en het was meteen overduidelijk! Ben zo blij!! Straks bellen naar DD! Bedankt voor jullie felicitaties, nu hopen dat het goed blijft gaan .
woehoe Sas, ik was geloof ik nog niet helemaal op de hoogte (of althans, niet met mijn narcose hoofd) Gefeliciteerd!
hee meiden, om te horen of er een tp komt, wordt je dan niet gebeld tussen 10 en 11? of heb ik het mis... stresss!!!!!
Marjah ik zou ook zelf even bellen. Bij mij werd er meteen na punctie een dag afgesproken en ik werd niet meer gebeld gewoon in de auto gestapt en aangereden om op tijd daar te zijn... Maar bij twijfel gewoon bellen. Of heb je intussen al gebeld?
vorige keer gooede eicellen, vergeten ze ICSI te doen (ipv ivf) nu heb ik geen goede eicellen om ICSI mee te doen
Kutterdekutkutkut. wat ontzettend klote voor je... wou dat ik je kon helpen.. dikke megapletknuffel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tis gewoon klote Marjah.... Maar vind je die stap te groot dan om voor een donor ei of embryo te gaan?
nee en we hebben al een donor... het is alleen weer afscheid nemen van een stap en dichterbij het punt dat het gewoon niet meer gaat lukken en we door moeten voor adoptie. Daar staan we ook echt open voor want we willen een gezin, niet een eigen kind. Maar ik zou zo graag zwanger willen zijn. En daarnaast adoptie duuurt nog zoooo lang