Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Thanks Maartje!
    Dat is fijn om te horen.

Marjah, ik had 4 follikels van 20 tot 18 mm en nog een paar hele kleintjes en mijn bms was 7,2 mm.
    De dag erna is 's avonds om 00.30 uur de Pregnyl gezet.

2. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    okee, je mocht dus nog een daje langer doorspuiten vanwege je bms van 7...

ik moest namelijk pregnyl spuiten bij 1x20 mm en bms van 8...

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Marjah, ik heb nooit veel dikker bms.

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik mocht op woensdag niet meer spuiten omdat m'n bmslijm anders slecht zou worden. Het was nl al dik. Maar ik had liever een cryo extra... Want het zou sowieso wss allemaal de vriezer in moeten wegens iets waar s nog op wilde prikken. Uiteindelijk dus wel vers ;)
    En ik denk zelf dat die ene dag extra prikken goed is geweest. 4 dagen was wel erg kort (wel low budget haha)

Marjah lekker aan het poedelen??

5. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    wauw 9 emmies!!! geweldig!!

sikki ik ga kei hard duimen hoor...je weet het nooit!!!

hier louisa al weer een jaar ...wat vliegt de tijd!!
    ik ga pas weer een poging doen in februari..eerst lekker genieten van de kerst enz...

6. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    en sikki????al wat bekend??

ik heb net telefoon gehad van scholtes...het was gewoon vette pech en de leeftijd die parten gaat spelen.
    mijn grootste folli was met de laatste echo al 20 en baarmoederslijm was 13 dik...dus tja ik weet ook niet...
    we blijven wel in dusselorf maar ik begin pas weer in februari....hij vond het zelf ook heel rot..
    ik ga de volgende keer wel meer spuiten om te kijken of ik dan meer follies krijg..
    wat spuit jij eigenlijk sikki??

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    1 bevrucht :(

Wel alle 3 rijp, maar maar 1 bevrucht.
    Zo slecht hebben we het nog nooit gehad.
    Snap er echt niets meer van.

Ik spuit altijd 375 EH Menopur.
    Dit keer dan met die stomme Femera er bij, maar dat doen we de volgende keer ook niet meer.

Nu zien of deze het redt tot dag 5.
    Ik heb er een hard hoofd in.

8. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    1 bevruchting Sik.... *slik* *huil* maar zoals het de goede mmm-meisjes betaamd blijven we positief: dit móet 'm dan gewoon zijn! Dit moet dé Sikkiplakbeeb gaan worden!!

9. intra4

intra4 Niet meer actief

gefeliciteerd !!!!!!!!

10. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey,

even een vraagje, heeft dusseldorf ook een stop met de kerstdagen of een winterstop ofzo?? en zo ja geld dat dan voor alle behandelingen.??

11. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    hoi meiden
    Ik probeer al een tijdje Dusseldorf te pakken te krijgen
    Belde vroeger altijd:0049-1722175130
    Maar de laatste keer dat ik dat nr draaide (2 weken terug) kreeg ik dr S aan de tel.Hij gaf me toen een ander nr, dan zou ik Irma aan de tel krijgen.
    0049-2119019718. Heb al een paar keer dit nr gebeld maar er wordt niet opgenomen.Ook geen voicemail.
    Welk nr bellen jullie?

12. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    00492119019718 (nr. Irma)
    00492119019750 (alg. nr)

Als Irma niet opneemt dan schakelt die ook niet door.
    Dus effe het algemene nummer bellen in in je beste Duits naar Irma vragen :D

13. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hallo,

Ik heb hier al een keertje eerder me aangemeld, maar toen ook weer snel afgemeld omdat het ziekenhuis in Almelo aangaf niet meer samen te werken met Dusseldorf. Nu eerste IVF gehad combi van Almelo/ Zwolle. Ik was zo niet tevreden over Zwolle dat ik vandaag een afspraak had in Almelo. En nu mag ik toch door naar Dusseldorf. Dus echo's in Almelo en dan de punctie en TP in DD.
    Zou dus heeel graag meekletsen hier. En ik snap dat jullie de volgende vragen al tig keer hebben beantwoord, maar ik kon ze niet terug vinden :).

Ik ben verzekerd bij IZZ (hoogste pakket). Weet iemand hoeveel deze verzekering vergoed? Wat kan ik beter wel en niet vertellen tegen de verzekeraar?
    Is er nog iemand van jullie die in Almelo of Hengelo onder behandeling is en hoe gaat de samenwerking? En hoe zit het dan met de kosten?

Alvast bedankt!!!

Groetjess

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Hoi Daan welkom hier
    Ik ben inmiddels klaar met behandelen maar ik heb de combi Hengelo dusseldorf gedaan en alle twee de keren met succes zoals je aan mn banner kan zien :D

ik wens je heel erg veel succes!!!!

15. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey Silvia,

Bedankt voor je reactie. Kan je mij vertellen hoe de financiering was. Hoeveel betaal je bijv. voor de punctie en tp. En moet je dat contant betalen. Betaal je ook voor een intake gesprek? En bij wie ben je verzekerd?
    Ennuh inderdaad een mooi resultaat aan je banner te zien,gefeliciteerd!

Groetjess

16. Em85

Em85 Actief lid

30 mrt 2009
    174
    0
    0
    Ben even benieuw hoeveel eenheden Menopur jullie spuiten of hebben gespoten?
    Ik heb de eerste 3 dagen 150 eenheden gespoten en nu maar 100 eenheden.
    Volgens mij is dit niet heel erg veel.....
    Bij mijn voorgaande IVF behandelingen had ik namelijk gemiddeld 25 eitjes. Nu gaan we voor de kwaliteit en niet voor de grote aantallen.

17. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Daan, ik kan je geen antwoord geven. Ik zit bij menzis (pakket 2) en ik krijg 1598 of zoiets.

Em: het ligt eraan waarom je in DD loop.
    Ik spuit 450 menopur, maar daarm,ee krijgt een normaal mens al een overstimulatie als je alleen maar naar het aantal ampullen kijkt.

18. brigges

brigges Niet meer actief

ff snel berichtje op de vroege ochtend ;)

Daan, ik heb gisteren bericht gekregen van mijn verzekering dat ze gaan vergoeden! Copy/paste:

Naar aanleiding van uw verzoek van 29 november 2010 voor een IVF behandeling in Duitsland kunnen wij u het volgende meedelen.
    De maximale vergoeding bedraagt
    € 2.689,20. Dit is het Nederlands
    marktconforme tarief. De medicatie behorende bij deze IVF behandeling kunt u regelen via uw vaste apotheek in Nederland. Er is helaas geen vergoeding mogelijk voor Assisted Hatching.

En ik ben niet eens begonnen over Assisted Hatching ;)

Verzekeraar: Stad Holland en de aanvullende verzekering Riant

Nu ff snel aan de gang hier...

19. brigges

brigges Niet meer actief

En ook niet onbelangrijk...de premie!
    Ik betaal 136,45 per maand.. niet duur dus! Nu echt heel snel verder hier ;)

20. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Brigges, ze hebben een fout gemaakt, maar heb je dit zwart op wit op papier (dus niet als mail)?
    Het nl'se tarief is helaas sinds 2010 met zo'n 1000 euro gezakt naar 1589....

Deel Deze Pagina