Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey,

Shanti,van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk je ondanks alles nog een leuke dag gehad!

Maartje, thanx voor alle info. Maar hoeveel krijg je nu daadwerkelijk vergoed per poging? Moet zeggen dat ik de site erg onduidelijk vind. En nog steeds geen antwoord van mijn eigen zorgverzekeraar IZZ :x. Ik wil binnenkort even bellen met Menzis, heb je nog een tip naar wie of welke afdeling ik moet vragen? En super dat jij bij Freya in het team zit!

Nataly, wat een gestress zeg! Hoop voor jou op hele mooie follikels die maar heeel rap mogen gaan groeien!

Gaby, hoop dat je inmiddels al gebeld hebt en duidelijkheid hebt gekregen!

Sikkie, succes morgen! Wanneer hoor je eigenlijk van DD of je een tp hebt?

Allemaal een fijne avond!

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hai Nataly!
    Dus jij ook Enske icm DD.
    Heb ik ook 2 pogingen gedaan, maar het was verzekeringtechnisch gunstiger om alles in DD te doen.
    Maar waar krijg je dan nu de punctie? Zwolle?

Daan, ik kan je helaas niet helpen.
    Ik was eind 2009 al door mijn verzekerde pogingen heen.

Morgenochtend horen we of we mogen komen.
    En indien alles goed dan om 12.30 uur de TP.

3. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Daan

ik heb ook al een vraag neergelegd bij menzis.

ik wil je uiteraard met alle liefde de informatie aan je geven, maar mischien wil je het zelf ook wel zwart op wit hebben.

Om frustratie te voorkomen, moet je er wel duidelijk bijzetten dat je weet dat je het moet aanvragen om in duitsland behandeld te worden... anders krijg je een suf antwpoord dat je een formuliertje moet opsturen om het aan te vrgane.

Maar DAT vroeg ik niet...
    Ik vroeg om welk pakket vergoed wat...

Sorry, ben een beetje frustie om menzis. Heb gelijk het klanttevredenheidsonderzoek ingevuld! zijn ze niet blij mee (met die resultaten)

4. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Sikki!!!! zie in ander topic dat de emmy-uitreiking een feit is. Ik hoop dat je niet alleen genomineerd bent, maar gewoon dat mooie beeldje in handen krijgt.

Kussie

5. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gaby hoop van harte dat jij gewoon je inseminatie hebt! Ga voor je duimen.

Sikki dankjewel meid! En wat las ik, Bob heeft het gered :D !!!!!! Wat super meis.. Oh dit is toch geweldig nieuws, nu goed broedden want Bob moet ook bij je blijven natuurlijk ;) duimen gaan dus draaien en kaarsjes gaan voor je branden hier. Jij moet even een Maartje doen!

Nataly1972, wat balen of nee zwaar klote dat je eitjes maar niet willen groeien! Pff hoop zo dat je toch nog voor 13 dec wat mooie grote eitjes creeert. Ik zal voor je duimen!

Daan81, dankjewel meis! Hoop dat jij snel antwoord krijgt van je zorgverzekering. Is irri he, dat ze er altijd zooo traag mee zijn.

Ik ga denk ik morgen maar eens beginnen met ovulatietesten. Helaas doen de goedkope testen de laatste maanden echt slecht bij mij dus moet de dure gaan halen van clearblue, alsof het niet allemaal duur genoeg is hihi maar heb er alles voor over!!! Hoop dus zoooo erg dat mijn eisprong voor de 16e er is. Het zal er echt net om gaan spannen. Dus graag duimen dames hihi.

Liefss en dikke smackkk voor alle dusselmeisjes.

6. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.293
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Even alleen een ego berichtje!

Ben vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest voor een FM en er groeit nog steeds helemaal niks, zit nu op dag 12 van het spuiten van 300 Gonal-F. Dat was geen goed teken.

De IVF gaat deze maand defintief dus niet door omdat ik het niet mee ga redden voordat het ziekenhuis in Dusseldorf dicht gaat.

Ik moet nog wel tot en met maandag doorspuiten want wellicht dat er toch wel wat gaat groeien omdat mij eigen cyclussen ook altijd erg lang zijn. Maandag weer een FM en dan kijken ze of er wat groeit en of er nog een IUI gepand kan worden.

Ik weet ook mijn bloedwaarde van mijn eicelreserves en die is niet best. De normale waarde is rond de 1,5 en die van mij is 0,1. Ze hebben het niet met zoveel woorden gezegd maar te vragen zich wel of er met deze lage waarde er ooit nog een eitje gaat groeien. Dan is mijn zoontje Luca dus een echt wonder geweest.

Ik heb nog gevraagd hoe het dan kan dat ik met alleen Clomid 100 wel altijd een eitje had. Ik kreeg als antwoord dat dit waarschijnlijk een follikel is geweest wat wel goed gegroeit is maar waar geen goed of helemaal geen eitje in heeft gezeten.

Ik heb nu zelfs geen follikels. Maandag maar weer kijken en dan hoor ik dus of er nog een IUI komt en zo niet dan wordt er meteen een afspraak gemaakt voor poging 2 begin januari 2011.

Gelukkig wordt dit door mijn verzekering (unive) niet gezien als 1 poging omdat er voor hen minstens 1 eicel bij de punctie moet worden gevonden. Ik heb 0 eicellen en dus ook geen punctie.

Nu maandag dus maar weer afwachten.

Veel liefs
    Nataly

7. intra4

intra4 Niet meer actief

Nataly wat balen zeg... wat zal je je 'k.l.o.t.e.' voelen.
    Ik kan helaas niets voor je betekenen maar wil je wel vanaf hier een *DIKKE virtuele knuffel* geven!

8. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    ben niet bekend hier op dit topic maar via tip van marjah even met Spoed een vraag aan alle meiden hier:

wie woont er in omgeving den haag en heeft cetrotide in huis. Door een hele stomme fout van het ziekenhuis en mijzelf heb ik het verkeerde medicijn in huis voor ivf. In plaats van cetrotide hebben ze mij decapeptyl gegeven. Aangezien ik vanavond voor het eerst cetrotide moet prikken heb ik al stad en land afgebeld maar geen enkele apotheek heeft het in huis. Dus jullie zijn mijn laatste hoop.
    Wie o wie kan mij aub helpen. Al is het alleen voor vanavond ben ik al heel erg geholpen. moet hebben 0,25 cetrotide

9. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

sorry kan je niet helpen.. heb alleen nog pregnyl in huis.. en dit zonder spuiten en naalden...

10. gaby1986

misschien even een algemeen kopje plaatsen in vruchtbaarheidsbehandelingen.. daar reageren misschien meer mensen dan alleen hier..

11. gaby1986

oh zie dat je dat al gedaan heb.. :)

12. intra4

intra4 Niet meer actief

Sorry...ook ik kan je niet helpen. Succes meid!!!

13. Laloutje

Laloutje Actief lid

10 okt 2010
    140
    0
    0
    Geestelijke gezondheidszorg...
    Zuiden van het land...
    Beetje erg laat en waarschijnlijk veel te ver weg (zuid limburg),
    maar ik heb 't wel in huis!?

14. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    meiden bedankt voor het reageren. Het is uit eindelijk gelukt! Marjah heeft me geholpen. Was even een rit maar het was het meer dan waard!!!

15. intra4

intra4 Niet meer actief

Oh helemaal super!!!!!!!!!!!

16. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    hahah en het was best gezellig gisteravond :).

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.452
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Met joe altijd!! ;)
    Wij moeten straks ook maar een nieuwe date eens plannen. Van afstel mag nooit uitstel komen!! ;)

18. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ja zeg... JIJ was de gene die de afspraak (niet) afzegde/af zei/afgezegd-geworden-gezijn-gedaan:p

Maar eehhhh jij ligt nog een weekje plat., daarna met je gat op een zonnig eiland en daarna is het nieuw jaar, en daarna begin ik weer te DD-en. Waneeeer????

19. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    had ik al verteld dat ik dat andere restaurant van de metropool van de week getest heb?

20. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Okee... weer on topic!

Hoest met alle madchen in mmm-DD-land?Nog spannende gebeurtenissen, afspraken (okee ze zijn 2 weken dicht) of andere zaken?

Ik heb 11 januari weer de volgende afspraak, uitgangsecho en mogelijke cystpunctie en dan..... van start voor poging 5.

Deel Deze Pagina