Oeeeeeh spannend meiden!!!! Dit gaat 'm gewoon worden, ik voel het. Sikki met super-plak-5-dagen-BOB en laloutje gewoon met een ik-ben-bijna-zwanger-innestelingsbloeding. Gaby: toi toi toi! shantii; jammer allemaal, dat je lijf alles weer eens door de war gooit.
@ Sikki; kl*te he... Heb je een negatieve test of de rode duivels? Ik heb vanochtend getest... Negatief
ow meissies!!!! Ik had er nog zo'n goede kijk op en nu dit??? dikke knuffels voor jullie ... veel sterkte! gaan jullie nog hopen op een klingel? of is dit het....
Sikkie, he wat k*t zeg! Bah! Heel veel sterkte! Laloutje, ik duim gewoon nog even door! Maartje, nog super bedankt voor alle info. Heb inmiddels gesproken met die mevr. die jij zei. Wat een lief mens zeg! Helemaal top! Heb me inmiddels aangemeld bij Menzis! Weet iemand vanaf welke datum DD dicht zit? Moet namelijk nog een afspraak maken voor een intake. Liefs
Sikki neeeee dat meen je niet OW waarom !!! Gvd.. Het is nu toch echt wel een keer jou tijd, dat was het maanden geleden al en weer sta je met een OMO test.. Kan het niet bevatten! Ben er stil van.. Wil je een mega plet knuffel geven!!! Want als iemand die verdiend ben jij het! Laloutje, jeetje meen je niet meis Jij ook al omo getest.. Wat is het ook kl*te! Ook voor jou een hele dikke knuffel! Hoe is het met de rest van de mmmeisjes? Maartje goed aan het broeden? Marjah hoe is het met jou? En gaby knal jij dan aub nog wel even op roze dit jaar? Hier gister me ei gehad want sjeeee wat deed me onderbuikkie pijn! Wel geklust maar ach, is eigenlijk toch zin/hopeloos. xx