Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maartje84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente

Dacht al OB man.... Ob koop je in de winkel die mailen ze niet door hoor ;)

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    sturen ze die niet eens op???
    slechte service seg!
    zal meteen klacht indienen bij U.

so!

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    hihihihihihihi

*baalt had net een droog broekie aan gedaan*

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hallo liebe madchen!

klingel, ik habe beide al einmal gemaild! Haha, Dr S zelf terug gemaild en dr U stuurde terug dat hij het dr S zou vragen!!!
    Dubbelop!! WHOEI!

Maartje, altijd handig zo'n checklist! Laat mijn broek trouwens maar lekker op de enkels hangen, ik sjor hem later zelf wel omhoog!!!! Beetje waardigheid overhouden is wel zo fijn!
    Kosten narcose: €230!!!! Kwam Irma mee! ff pinnen straks!
    Zal wel €30,- meer zijn omdat er na lang aandringen van een aantal patienten (waar ik geen naam van wil noemen) wijn wordt geschonken! *PROOST!*
    Fijn, zulke jubelverhalen!!!

Loutje..........whaaaaaaaaaaa, check die mooie banner!!!!
    Jij gaat als een speer meis!!! Als je maar belooft echt 9 maand zwanger te zijn straks!!!

Zara, whaha, zie het helemaal voor me, jij met felle sok en slaperig koppie...klingel die één oog opent en grinnikt!!!
    Je hebt groot gelijk dat je telelens meeneemt volgende keer!

Sikki, hoe gaat het?!?!? Nog zo heerlijk strijdlustig als gister?!

Mijn arbeitstag zit erop! Om 14.30 nog ff naar ha! Heb zere duim! (jaaaaaaaaaaaaa, ik doe ook mee met 3kwartduim!)
    Kan hem slecht bewegen en als ik dat doe, doet dat ZEER!
    Loop er al 1,5 maand mee...maar vond zo stom om daarom naar dokter te gaan! Maar het is nu gewoon niet leuk meer! Zelfs schrijven gaan moeilijk! NU IS HET GENOEG!
    Misschien moet ie er wel af...

Vanavond mijn laatste avondmaal! En dan op voor dusselpuzzelbeebjes!!!!

LIefsssssssssss

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    we hopen voor rose voor jou loessie dan komt je grootste wens inderdaad uit trouwen met beeb in buik...:D

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    PROESTTTTT de prijs voor de narcose verhoogd door al die wijnwijven uit holland!

nou ik was de laatste x er niet onder te krijgen hoor, heb gratis extra narco gekregen. omdat ik bleef wauwelen (goh) :D

loesie, heb je al een galajurk uitgezocht?
    ik ben nog aan t twijfelen welke t beste bij mn blauweplekkenbenen past.

loesieduim: SMAK! wat hebbie dan? overbelast? tennisduim? sigtig!

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    *proest* jij wauwelen??!?!?!?!?! Dat doe je toch NOOOOOOOIIIIITTTT!!!!

Galajurk: check! Nog ff naar de stomerij en dan zaterdag AAAAAAAAAAAAAAAN! (als alles goed gaat!)

Heb zeer duimpie...denk reuma-achtig iets...aangezien ik fibromyalgie heb...(nieuwsgierig? ff googlen!)
    Maar STEL dat er iets kapot is...dan kan er iets aan gedaan worden...is het reuma...dikke VETTE pech, dan moet ik er maar mee leven!

SIL, ik hoop ook echt rose voor mij, maar heb nog nie echt goed voorbeeld gehad, jammer genoeg, van sikki en klingel!
    Maar oa jij bent mijn grote voorbeeld, dus hou me vast aan joe!

Klingel, blauwe plekkenbenen?!?! Wat heb je nu weer uitgespookt?!?! Ook jij sigtig doen, je moet nog langer mee dan vandaag!

8. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
  9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hij is trouwens nu wat volwassener...maar had geen andere foto!!

Ik ga nu naar ome dokter! Kijken wat ie ervan zegt!

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @hund: wat een lieve frommelhonti knuffelkonijn woezelepoep!!!!!!!! :)

@fibro: klote!! ken mensen die dat hebben. hoop dat t geen reuma wordt, wat zegt de dok zo? ja dat weet je nu natuurlijk nog niet. klingelmuts!!!

@blauweplekken: iets met van de trap af vallen. :)

@email: U en S gemeel-stalkt. HA. dat moet er wel af kunnen. voor die tonnen (nou nou) die we in ze investeren.
    tijd voor 2richtingsverkehr! kom es door met onze babys!!!!!!!!!!!

11. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Klingel, had jij van tevoren al wijn gehad soms? Alhoewel ik daar zelf altijd vrij vlot van onder zeil ga moet ik zeggen...

Loesie, wat een schatjeeeeee!! *smelt*
    Succes met 't duimpie!

Ik zag iets over rose voorbij komen en ik dacht meteen weer dat er roseeeee bedoelt werd... hmmm.... wat voor reputatie zijn we aan 't kweken?

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    lousie: nee geen wijn gehad.
    wel een fles baileys meegenomen in hotel maar zo gestresst en UW dat ik niet eens wat gehad heb.

misschien was dat het?? :D

dacht jij bij rose aan roseeej? heel goed :)

reputatie????
    gewoon de waarheid. zuiplap!! :p

13. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
  14. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    hihi...we moeten niet op zwangerschapforum maar op wijhoudenvaneenwijntjenetzolangtotwezwangerzijn-forum!!!
    En dan komen we zuruck!!!

Ben ook helemaal verliefd op onze poedeliewoepsie!
    Als ik op de bank lig en geef hem geen aandacht, dan duwt ie snuit onder mijn arm en ligt dan zijn hoofd op mijn buik...aaaaaaaaaaaaah! Net een baby!!!
    Baby!?!?!? Wat-waar-hoe?!?!

Net van dok terug! Onsteking in duim...whehehehe...nu zalfje smeren, eigenlijk pijnstillers, maar dok even duidelijk gemaakt dat loesiebaby niet van pijnstilling houdt!
    Nu week smeren en als nie helpt terugkomen en dan wordt het gespalkt!!! Grapjas...daar heb ik toch helemaal geen tijd voor!

Ga nu ff geld overmaken naar apo, want voor die heerlijke uruzganbollen willen ze nog een eigen bijdrage ook nog!
    HET MOET NIET GEKKER WORDEN!

Ik luf joellie allemaal!!!

15. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    oja, nog eens iets...had net die neusspray opgehaald die ik na punctie moet nemen...lees bijsluiter:
    Zwangerschap: niet van toepassing omdat suprefact neusspray alleen bij mannen wordt gebruikt!

WHAAAAAAAAAAAAAAAAA! Heb het altijd al geweten...ik ben een man!!! Daarom willen ze niet innestelen...heb geen bahrmutter!!!snik...

Maar...heb op internet gezocht, lang leve google...en het is toch nie zo gek dat het bij ICSI wordt gebruikt...ff een stukje gekopieerd van "de verdwaalde ooievaar"

Gyn zei na 4de poging dat ze meer testen bij mij gingen doen om te zien of er bij mij niks mis was (oorspronkelijk was probleem bij mijn man gevonden, zaad van heel slechte kwaliteit en heel weinig beweeglijke).
    Wat blijkt, ik heb een aandoening aan mijn baarmoeder dat wel nooit wetenschappelijk bewezen is, maar dat volgens dokters innesteling tegenhoudt (nl bloed in de bloedvaten aan de baarmoederwand). Ik moest 2 maanden suprefact puffen (legt eileiders stil zodat er ook geen bloed naar baarmoeder kan).

Misschien probeert ie dat nu ook wel bij mij!!!
    Ik sta overal voor open!

Ben nu weg!

16. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve schatjes,

Ben ook eens een dag druk aan het werk en ik mis gelijk weer vanalles! BOEHOE!!!!!!!!!!

Linke Loutje, wat een FANTASTISCHE banner heb jij!

Loesie, morgen is the day!!!
    Hoe laat gaan jullie weg?
    Je moest er om 11.00 uur zijn toch?
    En wat een lieve woezelepoezelepup heb jij!
    Ik wil ook een hondje. Maar we hebben altijd gezegd, kan pas als er kindjes zijn, want anders zit het arme beesje de hele dag alleen.
    En jij ook al gewond! Vorsicht bitte!
    O enne, broek op de enkels gaat niet hoor! Je wordt met de benen wijdt in een dwangbuis vastgegespt :D
    Ja echt!

Klingel, nog steeds geen ongi?
    Ik ook niet :)

17. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Je maakt me bang Sikki!!!!!!
    Straks durf ik nie meer! Als jullie wat horen gillen in de verte, dan ben ik het in mijn dwangbuis die zo hard als ze kan, met haar gezellige slip op de enkels, weg rent uit het kinderwunschzentrum!

En als ze me pakken...leider erdnusskäse! Dan toch maar weer terug!

Meiden, die AMH, (schildklier prikken) heb daar een aparte rekening van gekregen, maar waar moet dat naartoe?!
    Is dat het bankleitzahl, of het kontonummer?!?!
    Staan zoveel nummers op, dat ik bang ben het naar een verkeerd nummer te sturen!

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    LOESIE!
    ik heb hier mijn zojuist schoongemaakte vloer onderGEPIEST!!

1. inderdaad, we gaan over op een wijnforum!!
    2. ben jij een man!! :$
    3. moet jij due uruzgan kutsnoepjes zelf betalen???
    4. wie heeft jouw die PUF voorgeschreven? dussel? en zo ja waarom niet wel? vertel! (ik wil ook!)
    5. superbannerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    6. zie sikki:

terwijl jij nog in narcoma ligt tilt herr S 1 been op.
    en herr H tilt het andere been op.
    in 87% van alle gevallen laat de zojuist gepunctiede vrouw nu een vrij harde scheet.
    daarna zoekt de assistente tussen jouw ondergepieste kledij naar je oma-onderbroek.
    daar vouwt ze dan een nog door haar in de 1e wereldoorlog vrij foute overgrootmoeder gepunnikte sovjet-matras in bij wijze van monat-verbannt.

51% van alle vrouwen doet nu 1 oog open maar begrijpt er geen flaus von waar ze is en wie er aan haar sjorren.

van deze 51% vraagt 0.2% direct om WIJN.
    van deze 0,2% is 100% dusselpusselbeeb.

indien onderbroek inclusief ijzeren gordijnmat omhoog zijn gehesen, word jij nu op je wankele pootjes gestald en op zijn deutsche grundlichkeit ondersteund naar de aus-schlaff-zimmer gewaggeld.

[I]0,01% van de vrouwen wordt bij het daar naarbinnen zwalken direct keihard uitgelachen door een weer tot haar voor zover mogelijke nuchtere positieven geretourneerde klingel.[/I]
    van deze vrouwen is 100% dusselpusselbeeb, echter 0% klingel

dan ga je lekker liggen, je krijgt een plastic bekertje dom water van je liefhebbende en bezorgde aanstaande.
    de 0,2% die zojuist om WIJN vroeg, EIST met SLAGROOM nu WIJN en krijgt het wederom niet.

als je dan net je 17e droge koekje-ins-folie-ohne-folie naar binnen hebt gekruimeld, komt herr Hopkins om zijn 230 euro inclusief alcholholistenpremie bedelen.
    die reken je af en je bewaart de rechnung gut voor je allerbeste vrienden van M.

dan komt herr S nog even melden hoeveel eieren hij heeft gevangen en wanneer hij je zuruck verwacht.

dan ga je opstaan.
    87% van de vrouwen klapt hier bijna bij op de bek wegens minder goede dan verwachte wegligging.

13% van de vrouwen is echter wel gewend aan het niet nuchter rondwaggelen en staat op alsof er niets gebeurd is.
    100% van deze 13% is dusselpusselbeeb.

dan ga je naar huis, alvorens nog even vriendelijk rond te hebben gezwaaid en gewapperd en wellicht nog wat monatt-verbintenissen uit de WC te hebben gejat.
    daarmee heb je dan 0,07% van je zuurbetaalde geld voor een dusselbabykans terugverdiend.

dan ga je als de WIEDEWEERGEHE je galajurk en makeup en coiffure voor mekaar maken, want de LIMO met ONS erin voor jouw TP is al onderweg!!!!!!!

met 500% steun(zolen) en ♥liebedichjes♥ aan boord: WIJ(N)!

:D

so.

tot zover een kleine beschrijving van de puike wereld van de puncties!

19. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Oh mijn god, ik geloof dat mijn "voor-de-zekerheid-maandverbandje" van vandaag omgedoopt is tot incontinentieverband.... Klingel, waar haaaaal je ze vandaan! Whahahahahahahaha

20. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    WHAHAHAHAHAHAHAHA...lig helemaal in een deuk hier!!!
    Ik bel af, oooooooooh, wat erg!!!
    En vooral die scheet, haha, wedden dat mij dat weer overkomt!!!

Sodeju Klingel, jij weet een mens goed gerust te stellen!!!!!
    Weet niet of ik het nu nog wel fijn vind om onder narcose te gaan!!!!!
    Dan maar een kwartier pijn lijden, maar dan ben ik tenminste toerekeningsvatbaar!!!!

Ennuh...rekening narcose?! Vergoeden onze lieve vrienden toch nie!?!

Whihi...ga ff een zakdoekje halen, traantjes afvegen!
    Klingel, gooi je de mop even door?!? ook hier moet gedweild worden!

Deel Deze Pagina