hoi allemaal, Was even tijdelijk afwezig, hier mar ben nu inmiddels weer helemaal aan het bijlezen. Marjah: Wow 11 follikels!!! Gefeliciteerd. dat is een positieve uitgangspositie!! Nataly, hoe is het met jou. Leuk om je hier ook tegen te komen. Sorry als ik alle andere meiden even vergeten ben.
Marjah wat goed 11!! Super joh.. Nu dus hopen dat ze alle 11 (of meer uiteraard!) goed door gaan groeien en bij de punctie hartstikke rijp zijn. Ik ga voor je duimen! Lees ik nu; Unterhose weg wat is dat nou weer! Sjeetje. Het lot van onze cryo's ligt min of meer in zijn handen. Nu nog harder hopen dat DEZE ronde hem dan gaat worden! Laat hem nog even zn best doen in Dussel! Hier op dag 13 aan gekomen, vandaag beginnen met ovutesten dus ben benieuwd wanneer die positief is. Dan DD bellen en hopen dat 1 van de cryo's goed ontdooit!
Ben echt in dusselshock!!! Unterhose weg uit dd?? En ook vrouw E!!!???!!!??!???!!! Die hebbe mij bezwangert!!! Mits ik de goede Frau E voor me heb (blonde krullen/kroeskop!!??!??) Ow en nu ff het allerbelangrijkst: hoeveel fliekeltjes had jij nou????? Oh my god: dat zijn gewoon breezer hoeveelheden!!!! Zei het gisteren ook al, maar ben heulemaal hyper van joe bericht!!! Ik zeg: jas die spuit er maar in!!! En ik zeg ook: een oktoberDDbeeb voor Marjah!!!!!! Bitte!!!! Zo'n volle eierdoos geeft een mens wel hoop, moed en energie, of niet dan!!!?!?!?!!!!!! Marjah heeft een gevulde (eier)doos hihihi!!!! Hier ook maar ff een update: Ik ben de 13 weken grens voorbij!!! Joehoeeee!!! Alles goed met mij en buik!!! Vandaag over twee weken weer ff zwaaien naar beebje... Heb er zin in, maar ook wel weer spannnend. Laatste echo was met 10 weken en 6 dagen dus dat is alweer ff terug. X Ps: 11!!!! Het zijn er Ellufffff!!! *grijns*
wauw 11 das goed!!!! en untherhorst weg? das wel erg..... ik wilde in februari starten dus dan kan ik nog net 1 mee doen. hier doet de verzekering erg moeilijk allemaal. heb de behandeling van louisa in dd gedaan en nu ben ik terug gegaan maar willen ze weer alles aan vragen, weer waarom enz enz..terwijl ze die gegevens allemaal al hebben pffffffffffff word er zo moe van...dus heb alles maar weer naar dd opgestuurd zodat ze alles weer in kunnen vullen... hmmm geertgen is wel dichterbij voor mij hehehehheh....wie weet ga ik daar wel heen.... ik vind het steeds zo`n gedoe he dat rijden voor een echo van 2 minuten anderhalf uur in de auto pffffffff en dan nog onrijpe eicellen..... zie dat de rest hier allemaal lekker zijn gangetje gaat. fijn maartje dat alles zo lekker gaat nu.....blijf je volgen hoor...en de rest ook hoor ik ben alleen nooit zo goed in het onthouden van wie wat heeft gedaan...maar ik lees alles wel..
Irritant van de verzekering peske!! Verzekeringen ook... Soms zou ik er bepaalde mensen wel de nek willen omdraaien!!! Hoop dat je het snel goed voorelkaar hebt en je je geld terug krijgt. 13 weken gaat idd wel erg lekker!!! Bijna 14 weken alweer !!! Jippie!!!!!! @t geertgen: zij zijn aan andere regeltjes gebonden. Denk dat Unterhose zich er vreselijk gaat vervelen: geen ahtjes, geen experimentjes, geen idiote hoeveelheden medicijnen, geen luxe cryobeleid... Etc. Unterhose heeft ook in Amerika gewerkt, en nu dus straks in nl.... Ben benieuwd hoe lang hij het leuk zal vind
marjah, wanneer heb je weer een echo of is er al iets bekend over een eventuele punctie? Ben aan het duimen voor 11 supergoede eitjes en emmy's.!
Ik mag donderdag voor echo Pekske wat kl*** hè, die verzekeringen . Waarom moet het allemaal zo moeilijk en zo duur.... Maartje: de groeten aan die chocoladefrau van onze donkere krullenbol . Ze is ook erg blij voor je. 14 weken alweer , wat gaat de tijd toch hard. Ik kan me nog herrineren dat ik tegen iemand zei dat ze rustig moest afwachten tot de tp en dat het gewoon een toppertje was... tegen wie zei ik dat ook alweer??? Maartje en Maartje-man??? De eerste spuiten zitten erin.... spannend!!!!
He Maartje, Ik las dat jij ook een geactiveerd imuunsysteem hebt en zwanger bent! Super voor je! Mag ik vragen of je zwanger bent geworden met gebruik van prednison? Ik slik nu al een aantal weken omega3 en laat me denk ik eind februari opnieuw testen bij dr. Pfeiffer. Ik ben benieuwd naar je ervaringen en hoop dat je me daar iets meer over kunt vertellen. Groetjes Martine
marjah hoe gaat het met je 11 follies?? hier nog steeds wachten op de papieren die ik terug moet krijgen ingevuld en wel door dr. s. . zijn nderlandse assistente is ziek al 2 weken dus volgens mij is het een beetje een zooitje...heb vandaag er maar es achteraan gebeld. wat ik ook had is dat ik een rekening kreeg van 95 euro voor de eerste echo de uitgangsecho dus en toen heb ik meteen mijn spuitschema en recept mee gekregen...daarna kreeg ik er nog 1 van 2000 euro en dat was dan voor 2 echo`s en de punctie... ik snap niet helemaal waarom die eerste rekening appart is verstuurd??? die eerste echo enz hoort toch bij start behandeling poging??? ik heb dit nu voor het eerst en ik heb het ook al wel na gevraagd en ze zegt dat ik hem gewoon moet betalen?????
Marjah, hoe was je echo? Is er al een punctiedatum bekend? pekske: Ben ook wel benieuwd naar die rekening. Wij hebben binnenkort een afspraak voor de uitgangsecho en hormoonschema. Ik dacht nl ook eigenlijk dat dit binnen het icsi bedrag van 2300 euro viel. Ben dus nu ook wel benieuwd hoe dat zit.
Zo ben weer terug gisteren heb ik de eerste echo gehad en daarop waren aan beide kanten 1 follikel te zien van ongeveer 15,5. De rest was dus kleiner, maar wel degelijk bezig Wat een raar fenomeen zeg... zo maak je amper follikels aan en zo heb je er misschien 9! WOW Dus morgen de volgende echo, al om 9 uur en dan ook hormonen meten, want ik wil dit keer niet te vroeg zijn. Dan weet ik het nog niet, ik bericht nu vanuit dusseldorf, misschien ga ik naar huis (punctie dinsdag) of ik blijf (punctie maandag) en dan komt hubbie gezellig voor het weekend over naar DD . Heb ik toch mijn "vakantie" SO! Ik hoop dat alles goed is verder met alle meiden? Waar zitten jullie in jullie traject? Ow en over rekeningen; ik kreeg echt alles apart. echo's en punctie (met of zonder bevruchting).
hey, marjah: kei goed zoveel eitjes.. k heb even een vraag, als je gonal-f krijgt zijn dat ampullen voor in een prikpen, of zijn het losse spuitjes die je weg gooit?
ik dacht dat sommigen een prikpen hebben, ik heb een ampul waar ik het zelf uit moet trekken.... erg onhandig