pffff ontzettend moe.... door de stress, heen en weer gesjees naar DD of door de progesteron maarrrrr 2 emmies aan boord:8 cellig en 4 cellig nu nog ff goed broeden helaas (gelukkig) heb ik geen ervaring met IMSI
Marjah, Super. 2 emmy;s aan boord! Ga keihard voor je duimen! Rust lekker uit en ontzettend veel succes tijdens deze wachtweken!
Marjah goed broeden!!! Lekker kalm aan doen. En ik ga keihard voor je duimen! Verder wens ik iedereen hier uit dit topic natuurlijk succes! (Ik lees af en toe nog wel mee hoor.)
Meiden, kunnen jullie helpen? Bij mijn man verrichten ze een zaadonderzoek icm biochemie. Maar wat houdt dit precies in? Weten jullie dat? We wachten nu al bijna 2 weken op de uitslag, spannend!
hallo Allemaal ik ben Dian 40 jr Heb net mijn 3e icsi poging achter de rug (umcg) Zoek wat info over DD heb 8 febr intake gesprek Krijg helaas niets meer vergoed heb geen idee wat het gaat kosten!!! Moet eerst maar even afwachten wat ze in DD gaan zeggen Als het uberhaupt nog wel kan ivm met mijn leeftijd!!!! mijn ei reserve's zijn ook niet meer zoveel Hoop dat jullie mij kunnen helpen Groet Dian
silvia fijn om te horen dat je goede erv ermee hebt Daarom wil ik er ook heen in de hoop op een wondertje Had nog een vraag weet een van jullie wat picsi/imsi inhoud?? of iemand die het ondergaan heeft Groet Dian
WElkom, Ik zal heel erg kort vertellen wat picsi en imsi inhouden. Je kunt ook altijd even op hun website kijken, daar wordt ook alles uitgelegd. Picsi: hierbij wordt er onderscheid gemaakt tussen rijpe en onrijpe zaadcellen. Imsi: hierbij wordt de zaadcel 6500x vergroot ipv 200x bij een standaard-icsi. Hierdoor worden bepaalde kenmerken nog zichtbaarder. Succes, ik ben ook met de 1e poging in DD bezig.
Oke dankje voor de uitleg jose Moet je deze beh ook zelf betalen of nog een tegoed Als ik het allemaal eerder had geweten had ik niet 3 beh hier gedaan Maar de laatste in dd gedaan Heb geen idee wat voor totaal plaatje aan kosten is... Maar dat hoor ik volgende wk hopelijk Groetjes Dian
Nee, dit wordt de volle pond. Al met al loopt het wel op tot 5000 euro, maar het hangt er natuurlijk ook vanaf of je een extra techniek laat toepassen of je ivf of icsi doet. En natuurlijk hoeveel hormonen je spuit. Het totale plaatje is voor mij ook even afwachten, dat weet ik nog niet. Binnenkort hebben we de uitgangsecho, tot nu toe alleen de intake nog maar gehad.
ff snel IVF rond de 1500 meen ik ICSI rond de 2300 euro PICSI en IMSI??? en dan nog wat echo-geneuzel a 70 euo per keer en je medicijnen ??? (ligt eraan hoeveel en wat je gebruikt natuurlijk) MAARRRRR, misschien heb je nog wat meds over of is er een goedkopere apotheek te vinden. Tip 1) Belgie en tip2) mag je me voor pb-en
gezellig, nieuwe meiden erbij! Even een korte aanvulling op de prijzen: - Picss iets van circa 160 euro; - AH ook iets van 160 euro; - Imsi is maximaal 900 euro. Het bedrag is afhankelijk van de hoeveelheid eicellen die bevrucht moeten worden. je betaald echter nooit meer als die 900 euro; - SCSA test (dna fragmentatie sperma onderzoek) is 300 euro. Ik had ook al vaker gelezen dat sommige hormonen in belgie goedkoper zijn als in NL. Ik weet dat dit voor menopur geldt. Ik moet zelf alleen nog even uitzoeken of dit ook voor puregon geldt. Marjah, hoe is het met je? Al een beetje bijgekomen?
ff over de medicijnen, ik ben met t recept van DD gewoon in nederland medicijnen gaan halen, en hoefde niks te betalen. of komt dat nog haha haha
Hey meiden Bedankt voor de info Ik gebruikte hier hormonen decapeptyl puregon 250ie pregnyl 5000 en urogestan Heb gehoord dat ze daar met andere hormonen werken Volgende wk ga ik naar DD voor intake Heb ik dan ook weer allemaal onderzoeken nodig Ze staan hier in nederland voor een raadsel waarom het niet lukt Oorzaak onbekend zo raar terwijl ze zeggen dat de fragmentatie niet goed is Dus er is wel wat aan de hand!!! Snap er niks van 1e punktie had ik geen tp had 13 eitjes 2e punktie had ik tp 2 terugplaatsing 16 eitjes mk naar 8 wk 1dag voor de echo 3e punktie had ik 1 terugplaatsing na 5 wk mis Wat kan ik beter doen de echo's hier of daar de afstand naar DD is voor ons 276km Groetjes Dian
Hey Daantje, Wellicht kunnen ze je in DD wel verder helpen, ze kijken daar net even iets verder dan hier in NL is mijn ervaring. Wat betreft de afstand, voor ons is het 310 km. Het is een hele reis, maar wij laten alles in DD doen. Als de punctie in zicht komt, huren we een huisje, daar willen we dan ongeveer een week verblijven. Misschien voor jou ook een optie?
...breek even in..... praten de artsen in dusseldorf ook gewoon nederlands of praten hun alleen duits? alvast bedankt